Springkoe

30-10-2010 21:36 51 berichten
Hallo!

Ik had een vraag voor googlewonders

Mijn dochter speelt op het kdv altijd met een rubberen koe, waarop je kan springen. Echt super schattig, het eerste wat ze zegt als ik zeg dat we daar heen gaan is: "Koe!"

Omdat ze nu minder daar is en nog steeds niet is uitgekeken op dat ding, probeer ik hem te vinden om cadeau te geven met Sinterklaas. Als ik google, vind ik het niet.

Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan vinden?

Hope so!

Ps: ik wacht nog op antwoord op prangendere zaken van het management van het kdv, ik zou graag willen dat ze daar eerst antwoord op geven voordat ik ze lastig val met springende koeien )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m voor achht euro bij kruidvat gekocht. Dat was van de zomer!

Maar daar heb jij m niet voor. Je kunt misschien kv mailen?
Ik heb er 25 euro voor betaald.

www.skippykoe.nl
Het Viva forum is papaja.
Oh die was pas nog bij het kruidvat in de aanbieding! Volgens mij heeft Bart Smit ze.
Wow! Wat supersnel!

Bedankt, echt! Ik ga hem meteen, bestellen!

Slotje dan maar
[quote]patricia1987 schreef op 30 oktober 2010 @ 21:40:

Wow! Wat supersnel!

Bedankt, echt! Ik ga hem meteen bestellen!

Slotje dan maar
Ik heb hem besteld, hij is nu 29,95 excl. verzendkosten, maar ik ben super blij! Ben nog steeds verbaasd hoe snel ik antwoord had! Thanx iedereen en vooral NymphadoraTonks!
Is dat nou gewoon een gepimpte skippybal?
quote:NevankaLetonja schreef op 30 oktober 2010 @ 21:47:

Is dat nou gewoon een gepimpte skippybal?Jep, maar ze is zo klein dat ze echt never nooit op een skippybal zou passen! En het is elke keer drama als ze dat ding moet "parkeren" als ze naar huis gaat, dus ben super blij dat ze hem nu krijgt. Ik kan niet wachten tot ik haar gezicht zie!
Ja dat is het idd.

To, niet eerst even bij kv of Bart s? Zijn ze tig keer goedkoper. Vriendin met kdv heeft ze daar ook fehaald ivm prijs/kwaliteit verhouding.
quote:NevankaLetonja schreef op 30 oktober 2010 @ 21:47:

Is dat nou gewoon een gepimpte skippybal?

En dan 4x zo duur.

Maar volgens mij is deze koe bedoeld voor kleinere kinderen dan de ouderwetse skippybal.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wij hebben twee skippyballen, een grote en een kleine. De kleine, daar konden mijn kinderen op toen ze 1 jaar oud waren....
quote:RosaP schreef op 30 oktober 2010 @ 21:50:

Ja dat is het idd.

To, niet eerst even bij kv of Bart s? Zijn ze tig keer goedkoper. Vriendin met kdv heeft ze daar ook fehaald ivm prijs/kwaliteit verhouding.Hier geen Bart Smit in de buurt, maar ik kan allicht even kijken in de regio. Ik heb nog een week om het geld over te maken, dus als ik hem goedkoper kan krijgen Ik was net gewoon zo super blij dat iemand het kende, dat ik meteen bestelde ( normaal betaal ik met Ideal maar hier stond het standaard met overschrijving, geluk dus dat ik dit niet veranderd heb )
quote:NevankaLetonja schreef op 30 oktober 2010 @ 21:54:

Wij hebben twee skippyballen, een grote en een kleine. De kleine, daar konden mijn kinderen op toen ze 1 jaar oud waren....Mijn dochter is twee, en net 80 cm. Ik vrees dat dit hem niet gaat worden...
http://www.grooviekids.nl ... A9-46A5-D353-DE658974B63A

19,95
Hier is ie 20,95

http://www.fun4peuters.nl/images/banner%204.gif
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bart s is ook online ;)
quote:patricia1987 schreef op 30 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Mijn dochter is twee, en net 80 cm. Ik vrees dat dit hem niet gaat worden...Ik probeer je ook niet te overtuigen hoor Iedereen zijn en haar keuzes toch? Ik geef alleen aan dat er ook alternatieven zijn, voor ieder wat wils enzo.
quote:NevankaLetonja schreef op 30 oktober 2010 @ 21:54:

Wij hebben twee skippyballen, een grote en een kleine. De kleine, daar konden mijn kinderen op toen ze 1 jaar oud waren....Met 1 al?? Jee, mijne blijft nog niet eens op een hobbelpaard zitten, laat staan een skippybal...
Wow, dank jullie wel allemaal!
Ik heb dat ding in een winkel gekocht. Zo'n speelgoedwinkel die voornamelijk houten speelgoed verkoopt. Misschien kun je een paar winkels bij jou in de buurt gewoon even bellen?

Je hebt ook nog deze:

http://www.hippyskippy.nl/

En hier dezelfde als skippykoe alleen goedkoper:

http://www.baby-slofje.nl/kies-op-categorie/speelgoed

Ik heb de roze omdat het een kraamkado was.
Het Viva forum is papaja.
Ik heb er van de zomer 1 op de rommelmarkt gekocht voor 50 cent.

Zoon was net een maand of 3 oud, hahaha

Hopelijk komende zomer veel plezier ermee voor hem
Hij is echt grappig!

werkt het hetzelfde als een skippybal? Zijn de benen dan slap zodat je kindje op de buik skippied?

Haha, hoe warrig... Beetje suffig nu door alle drukte vd laatste dagen maar hopelijk snapt iemand me
Dus ik ga even langs Bart Smit, anders is de link van Ramiaatje door voor de koelkast En dan annuleer ik die van 29,95 (volgens mij niet eens nodig. Ik moest binnen 7 dagen betalen anders zou ik uit de bestellingen verwijderd worden maar is wel zo netjes denk ik? )

Bedankt iedereen !
quote:choca schreef op 30 oktober 2010 @ 22:03:

Hij is echt grappig!

werkt het hetzelfde als een skippybal? Zijn de benen dan slap zodat je kindje op de buik skippied?

Haha, hoe warrig... Beetje suffig nu door alle drukte vd laatste dagen maar hopelijk snapt iemand me Nee, de benen dragen de buik zeg maar. Dus je kind springt met het hele beest omhoog (tenminste die van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven