Dit voelt als onrecht.

31-10-2010 14:47 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_105346 wijzigde dit bericht op 12-11-2010 10:46
Reden: privacy
% gewijzigd
Waarvan?
Maar waar baal je van?

...dat hij werkeloos thuis zit te zitten terwijl jij wél je best doet om iets van je leven te maken?

...dat hij zonder jou gaat stappen?

...dat hij heeft gesmst over meisjes?

...dat hij boos wordt als je hem wakker maakt?

...dat hij ooit vreemd is geweest?

Kruis aan wat van toepassing is (meerdere antwoorden mogelijk).
ik vind dat je nogal ingewikkeld doet over een prive smsjes waarin hij met een vriend smst over lekker meisjes. Als je dit soort dingen niet wilt weten moet je misschien eens stoppen in zijn telefoon te kijken....

Wat vind je precies niet eerlijk?
Ik vind dat je gewoon lekker een i-pod in je oren moet stoppen (de oordopjes, niet de I-pod zelf ) en gaan leren. Dat tentamen is nu even het belangrijkste, de discussie met je vriend komt morgenavond wel. Geniet er van dat hij slaapt... dan heb jij even rust in huis om te leren.
Onrecht vind ik nogal een groot woord.
Hij zal het best gezellig hebben gehad zonder jou, wat wil je exact?
onterecht is wat ik bedoelde

Ik vind de reacties wel een beetje vijandig, ik baal omdat nu ik dus niet mee kan stappen hij opeens lekker los kan gaan terwijl ik dat er normaal uit moet trekken. Ik baal omdat hij belooft heeft mn vertrouwen terug te winnen en daar steeds (!) in terugvalt.
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 14:54:

Ik baal omdat hij belooft heeft mn vertrouwen terug te winnen en daar steeds (!) in terugvalt.Hoezo valt hij steeds terug? In je OP schrijf je dat je dit gedrag (bezopen thuiskomen na een lange nacht stappen) niet van hem gewend bent. Wat doet hij dan allemaal waardoor je hem niet vertrouwt?
dumpen dan.
Je kan maar een ding tegelijk goed doen en het belangrijkste is je tentamen. De rest gaat vanzelf voorbij zonder dat het iets voor langere tijd oplevert.
nou hij is dus in eerste instantie vreemd gegaan terwijl hij in Thailand was.

Daarna kwam ik achter door degene met wie hij was.

Hij gaf dit toe en beloofde blablablabla

Ik kom erachter dat hij contact heeft gehouden met dat meisje

Hij blowt ontzettend veel, op een dag vond ik een hele bak wiet onder de bank in de tuin.

Hij komt afspraken nooit na

wordt agressief als ik iets vraag waar hij geen antwoord op kan geven.
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 14:54:

onterecht is wat ik bedoelde

Ik vind de reacties wel een beetje vijandig, ik baal omdat nu ik dus niet mee kan stappen hij opeens lekker los kan gaan terwijl ik dat er normaal uit moet trekken. Ik baal omdat hij belooft heeft mn vertrouwen terug te winnen en daar steeds (!) in terugvalt.

Vijandige reacties? Jij voelt volgens mij snel dingen als een persoonlijk onrecht naar jou toe.....

Mag je vriend niet lekker los gaan omdat jij moet leren? Hij mag niet los gaan zonder jou? Waar valt hij in terug?
je bent dus eigenlijk gewoon jaloers omdat hij kan stappen en jij niet. En je vertrouwt hem niet.

Dat eerste vind ik nogal overdreven, je kunt niet stappen omdat je hard ergens voor werkt, wat in je eigen voordeel zal zijn dus je hebt eigenlijk weinig om over te klagen. En dat vertrouwen...als dat steeds maar niet herstelt dan zul je keuzes moeten gaan maken.
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 14:58:

Hij blowt ontzettend veel, op een dag vond ik een hele bak wiet onder de bank in de tuin.

wordt agressief als ik iets vraag waar hij geen antwoord op kan geven.Volgens mij kun je beter boos op jezelf worden. Waarom ben jij met een man die je keer voorliegt, afspraken niet na komt en nog aggressief is ook?
quote:liselore schreef op 31 oktober 2010 @ 14:59:

[...]

Vijandige reacties? Jij voelt volgens mij snel dingen als een persoonlijk onrecht naar jou toe.....

Mag je vriend niet lekker los gaan omdat jij moet leren? Hij mag niet los gaan zonder jou? Waar valt hij in terug?

Ik zei al, onTErecht is wat ik bedoelde, zou het waarderen als je even probeerde in te leven en met iets komt waar ik wat aan heb.

daarom typ ik het item juist
Dat wat liselore zegt dus. Vrouwen worden vaak boos op degene die hun iets "aandoet" terwijl ze beter boos op zichzelf kunnen zijn om wat ze allemaal wel niet voor bullshit pikken van mannen.
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 15:01:

[...]

Ik zei al, onTErecht is wat ik bedoelde, zou het waarderen als je even probeerde in te leven en met iets komt waar ik wat aan heb.

daarom typ ik het item juistSorry, ik vind het nogal moeilijk om me in te leven in iemand die zich zo laat behandelen door haar partner.
Als je het niet eens bent met de reacties; vertel dan eens wat je wél had willen horen:

A. Dumpen; hij is een klootzak

B. Niet dumpen, ook al is hij een klootzak

C. Niet dumpen, hij lijkt een klootzak maar is eigenlijk heel lief

D. Anders, nl ...
Ik kan me voorstellen dat het als onrecht voelt. Ik zou hier ook niet van gediend zijn. Mischien kort door de bocht, maar waarom blijven jullie bij elkaar? Zoals ik het lees kunnen jullie samen niet over jullie verschillende standpunten praten. Het zal dus niet veranderen.
is het onrecht dat je vriend het gezellig had?

of dat hij dronken was?

of dat hij laat thuis was?

of dat ie andere meiden lekker vindt?
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 14:58:

wordt agressief als ik iets vraag waar hij geen antwoord op kan geven.Zie je toekomst met hem? (lees voor het antwoord geven aub even bovenstaande dingen rustig door..)
Gewist.

Het modereerbeleid|van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dumpen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Gebakje21 schreef op 31 oktober 2010 @ 15:01:

[...]

daarom typ ik het item juistIk zou het waarderen als je de reacties tot je door laat dringen en verantwoordelijkheid neemt voor je eigen leven en geluk ipv van dat deze man het je allemaal aandoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven