Dooie mus.

31-10-2010 14:16 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Telkens toch weer denken dat je nu eindelijk die promotie krijgt vanwege bepaalde opmerkingen.

Weer teleurgesteld worden als blijkt dat je man nog steeds niet weet wat je lievelingsgeurtje is.

Elke keer toch weer hoopvol als je een kado'tje open maakt.

En niets laten merken als het tóch weer een kadopakket van de DA is.......

Iedere keer van de leg zijn als je vriendinnen je verjaardag vergeten zijn, of je man je trouwdag.

Simpele dingen - in jouw ogen - die vergeten worden; moederdag, Valentijnsdag.

Aan wie vertel je zulke dingen; aan de personen zelf, aan een ander of houd je het voor jezelf?

Neig je naar mokken of zet je je er kranig overheen?

Het helpt om jezelf in zulke gevallen maar eens te verwennen?

Eigenlijk zijn het geen échte zware problemen.

Toch zit het je weleens niet helemaal lekker.

Pas als je grotere problemen hebt als dit kun je relativeren.

Alhoewel..........

Deel hier je dooie mus!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 31 oktober 2010 @ 14:43:

Kan er nog niet over uit hoor

Uitermate hard mijn best gedaan, krijg je dat.

Tis wel de laatste keer dat ik meedoe aan een wedstrijd

Zeker eentje van hiero!

Onvolwassen zooitje daar op de redactie

Opbokken met die gasten, ze moeten nog komen met antwoord!

Ik geloof niet dat ze dat nog gaan doen hoor

Tis ze toch te veel moeie, en het boeit ze ook niets.

Je mag hier tegenwoordig niks meer want oei oei regeltjes

Enzo.

Whoehahahahahaha

Er is een waarlijk dichttalent aan je verloren gegaan... Ik zou een leuke sellectie samenstellen en uitgeven. Gat in de markt (maarja, je moet het natuurlijk wel wìllen zien...).
Mirlo
Toch kun je verwachten dat het zo loopt, soms.

Wetende dat hoe meer je verwacht, hoe meer je teleurgesteld wordt.

Een en.

Een is twee.

Ik heb me erbij neergelegd, dat ik soms die dooie mus krijg.

Soms ben ik er zelfs blij mee, omdat ik eigenlijk al helemaal niks meer verwachtte.

Even, heel even, denk ik dan, yay!

Even maar hoor, dat slaat snel om in wat gemok.

Natuurlijk heb ik liever niet een dooie mus, uiteraard.

Kansen op een dooie mus zijn toch aanzienlijk kleiner geworden, toen ik minder ging verwachten.

Uiteraard is dat iets waarvoor je een knop moet omzetten.

Terwijl je dat probeert, die knop omzetten dus, zou je eens iets voor een ander moeten doen of kopen, als die het niet verwacht.

Want, wat is nou leuker om iemand anders een niet-dooie-mus te geven?

Ijsjes, die doen het altijd goed!

Fietstocht, ook zoiets, je hoofd leeg maken

En alleen maar fietsen.

Nee, geen dooie mussen meer voor mij.

Maar toch, heel af en toe ontkom je er niet aan.

Of wel?

En hoe dan?

Tis eigenlijk best ingewikkeld nog.

Of niet?

Pas als je weet hoe je die knop om moet zetten, weet je het.

Tamelijk moeilijk, als je niet weet waar die knop zit.

Is het zo een beetje duidelijk wat ik bedoel?

En wat vind je ervan dan?

Vind je het raar zoals ik erover denk?

Eens zul je me begrijpen.

Niet nu misschien.
Jankerd
Tuurlijk heb ik ook wel eens last van dooie mussen, dat heeft iedereen denk ik wel eens! Wel zijn inderdaad geen hele zware dingen. Een vergeten datum die voor mij belangrijk is. Een vriendin die niet informeert naar een voor mij belangrijke gebeurtenis. Mijn man die nooit eens spontaan een bloemetje meeneemt. Of dat mijn man in het algemeen gewoon niet attent is met sommige dingen. En ja, wat doe je dan? Tegen de tijd dat ik over de teleurstelling heen ben vind ik het rot om te zeggen. Waarna ik het maar weer laat gaan. Eigenlijk niet goed, ik zou het beter eens een keer kunnen uitspreken misschien? Ga ik misschien nog wel doen ook!

OMG
Friet eten we vanavond voor straf.

Uit de oven. Chaoot die ik ben. Kon de bakfriet niet vinden.

T is jammer voor man. Hij kan de boom in met zijn vet.

En afvallen mag ie ook wel een beetje.

Armbandje met een a! Nogal ongeinteresseerd is ie in mij. Gewoon belachelijk! Echt slappe friet kan ie krijgen. Lekker puh!
quote:Sytze_Vliegen schreef op 31 oktober 2010 @ 14:48:

OMG
Ik geef je groot gelijk Char. Kijk eens of je een gesprekje kunt aangaan, uitpraten werkt bevrijdend. Kan er zelf wel over meepraten. Over uitpraten dan he, niet over dooie mussen. Mij geven ze nooit mussen, altijd paarden. Niet dat ik op paarden zit te wachten hoor, ben als de dood voor paarden. In die zin, ik vind ze mooi, in de wei als ik in de auto langsrijd. En anders niet. Te groot, te eng, en te stinkerig als ze dichtbij komen.

Maar ja, soms kom ik er niet onder uit, dochter van vriendin rijd paard en wil dat graag delen met mij. En met mijn kind, die ook op paardrijden wil maar dat heb ik liever niet. Eerst maar eens gewoon balletten ofzo. Raar kind, paardrijden! Begrijp die wens dan ook totaal niet, ik vind ze zo eng! Ik heb er gewoon niks mee, die beesten. Jezus Christus te Paard, die vind ik leuk , en verder NOT
quote:Djessy schreef op 31 oktober 2010 @ 14:46:

Toch kun je verwachten dat het zo loopt, soms.

Wetende dat hoe meer je verwacht, hoe meer je teleurgesteld wordt.

Een en.

Een is twee.

Ik heb me erbij neergelegd, dat ik soms die dooie mus krijg.

Soms ben ik er zelfs blij mee, omdat ik eigenlijk al helemaal niks meer verwachtte.

Even, heel even, denk ik dan, yay!

Even maar hoor, dat slaat snel om in wat gemok.

Natuurlijk heb ik liever niet een dooie mus, uiteraard.

Kansen op een dooie mus zijn toch aanzienlijk kleiner geworden, toen ik minder ging verwachten.

Uiteraard is dat iets waarvoor je een knop moet omzetten.

Terwijl je dat probeert, die knop omzetten dus, zou je eens iets voor een ander moeten doen of kopen, als die het niet verwacht.

Want, wat is nou leuker om iemand anders een niet-dooie-mus te geven?

Ijsjes, die doen het altijd goed!

Fietstocht, ook zoiets, je hoofd leeg maken

En alleen maar fietsen.

Nee, geen dooie mussen meer voor mij.

Maar toch, heel af en toe ontkom je er niet aan.

Of wel?

En hoe dan?

Tis eigenlijk best ingewikkeld nog.

Of niet?

Pas als je weet hoe je die knop om moet zetten, weet je het.

Tamelijk moeilijk, als je niet weet waar die knop zit.

Is het zo een beetje duidelijk wat ik bedoel?

En wat vind je ervan dan?

Vind je het raar zoals ik erover denk?

Eens zul je me begrijpen.

Niet nu misschien.
*off-topic*
Ik kreeg van Vent een boekenbon voor mijn verjaardag vorig jaar. Een fokking boekenbon. Voor 40 euro. Ik heb het hem laten weten hoor, lekker onromatisch zeg, tsk. Ben echt dagenlang kwaad geweest.

Dit jaar heeft ie wat meer zijn best gedaan. Een printer.

quote:miloo schreef op 31 oktober 2010 @ 14:50:

Friet eten we vanavond voor straf.

Uit de oven. Chaoot die ik ben. Kon de bakfriet niet vinden.

T is jammer voor man. Hij kan de boom in met zijn vet.

En afvallen mag ie ook wel een beetje.

Armbandje met een a! Nogal ongeinteresseerd is ie in mij. Gewoon belachelijk! Echt slappe friet kan ie krijgen. Lekker puh!
Fruit kopen is bij mij ook meerdere keren een dooie mus geweest.

Ik ga voor het goedkope vaak naar de markt.

Va.ak kies ik dan voor weekzakken

En dat gaat dan wel eens mis.

Ik had eens dat het na 2 dagen allemaal bedorven was.

Schimmel all over the place.

Echt super ranzig.

Ruikt ook niet echt lekker.

Nou neem ik me voor het niet meer te kopen.

Op de markt dan.

Gisteren was voor het laatst.....
Dooie kippen zijn ook retecool. Damamams is een dooie kip aan het kruiden en die doet ze straks in de oven.
Hahaha!
Koop dan ook geen bloemkolen Floks! Uit ervaring kan ik zeggen dat die dingen niet te vreten zijn, paardenvoer is het! Totaal niet voor mensen bedoeld. Trouwens, dat vind ik ook van wortels. Opbokken met die dingen, geef ze lekker aan het knijn. Persoonlijk houd ik meer van asperges,of paddenstoelen. Peultjes vind ik ook nog wel te hachelen, Ik moet niet veel groenten, maar die vind ik wel lekker. Chili con Carne eet ik weer wel
quote:Awnye schreef op 31 oktober 2010 @ 14:53:

Ik kreeg van Vent een boekenbon voor mijn verjaardag vorig jaar. Een fokking boekenbon. Voor 40 euro. Ik heb het hem laten weten hoor, lekker onromatisch zeg, tsk. Ben echt dagenlang kwaad geweest.

Dit jaar heeft ie wat meer zijn best gedaan. Een printer.

Wat een hork Awnye. Als dat aandacht geven moet zijn. Niks meer teruggeven! Ben je mal. En dan het jaar daar op een printer geven. Loop naar de maan, zou ik zeggen. Echt. Ik ga maar eens koken. Doe ik ook nog iets zinnigs vandaag.
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 14:53:

[...]

Ik moet er helaas vandoor!
Toch ben ik het daar niet mee eens bia. Er zijn heus geen grote problemen nodig om kleine te relativeren. Redelijkerwijs kan je aannemen dat ieder huis een kruis heeft. Rederlijkerwijs is ieder kruis uniek. Echter dat wordt niet altijd zo gezien. Uiteraard ligt het er maar helemaal aan welk referentiekader wordt gebruikt. Raar maar waar.

DAT IS HET!
quote:Sytze_Vliegen schreef op 31 oktober 2010 @ 14:56:

[...]

Wat een hork Awnye. Als dat aandacht geven moet zijn. Niks meer teruggeven! Ben je mal. En dan het jaar daar op een printer geven. Loop naar de maan, zou ik zeggen. Echt. Ik ga maar eens koken. Doe ik ook nog iets zinnigs vandaag.

Heb 'ns een strijkplank kado gekregen.

Einde relatie.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 31 oktober 2010 @ 14:51:

Ik geef je groot gelijk Char. Kijk eens of je een gesprekje kunt aangaan, uitpraten werkt bevrijdend. Kan er zelf wel over meepraten. Over uitpraten dan he, niet over dooie mussen. Mij geven ze nooit mussen, altijd paarden. Niet dat ik op paarden zit te wachten hoor, ben als de dood voor paarden. In die zin, ik vind ze mooi, in de wei als ik in de auto langsrijd. En anders niet. Te groot, te eng, en te stinkerig als ze dichtbij komen.

Maar ja, soms kom ik er niet onder uit, dochter van vriendin rijd paard en wil dat graag delen met mij. En met mijn kind, die ook op paardrijden wil maar dat heb ik liever niet. Eerst maar eens gewoon balletten ofzo. Raar kind, paardrijden! Begrijp die wens dan ook totaal niet, ik vind ze zo eng! Ik heb er gewoon niks mee, die beesten. Jezus Christus te Paard, die vind ik leuk , en verder NOTIk heb een paard. Keizwart is hij. Ook is hij heel lief en doet helemaal niks onaardigs hoor. Ook voor jou zal hij heel lief zijn. Knuffelpaard noem ik hem weleens. Nou ja, als je eens over je paardenangst heen wil komen. Ik heb het juiste paard daarvoor. En anders kan je altijd nog beginnen met een Tonipony.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 31 oktober 2010 @ 14:54:

Koop dan ook geen bloemkolen Floks! Uit ervaring kan ik zeggen dat die dingen niet te vreten zijn, paardenvoer is het! Totaal niet voor mensen bedoeld. Trouwens, dat vind ik ook van wortels. Opbokken met die dingen, geef ze lekker aan het knijn. Persoonlijk houd ik meer van asperges,of paddenstoelen. Peultjes vind ik ook nog wel te hachelen, Ik moet niet veel groenten, maar die vind ik wel lekker. Chili con Carne eet ik weer wel
quote:juliaana schreef op 31 oktober 2010 @ 14:54:

Fruit kopen is bij mij ook meerdere keren een dooie mus geweest.

Ik ga voor het goedkope vaak naar de markt.

Va.ak kies ik dan voor weekzakken

En dat gaat dan wel eens mis.

Ik had eens dat het na 2 dagen allemaal bedorven was.

Schimmel all over the place.

Echt super ranzig.

Ruikt ook niet echt lekker.

Nou neem ik me voor het niet meer te kopen.

Op de markt dan.

Gisteren was voor het laatst.....Scherp !
Ik ben expert op het gebied van dooie mussen. Dus als je er een vraag over hebt, kom maar op. Ik geef geen antwoord denk ik, of in elk geval niet het antwoord waar je op had gehoopt.
quote:meds schreef op 31 oktober 2010 @ 14:57:

Toch ben ik het daar niet mee eens bia. Er zijn heus geen grote problemen nodig om kleine te relativeren. Redelijkerwijs kan je aannemen dat ieder huis een kruis heeft. Rederlijkerwijs is ieder kruis uniek. Echter dat wordt niet altijd zo gezien. Uiteraard ligt het er maar helemaal aan welk referentiekader wordt gebruikt. Raar maar waar.

DAT IS HET!Wauw! Respect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven