Angels en forummers

31-10-2010 17:47 14 berichten
Wat een kul hier, ik lees hier daadwerkelijke beledigingen aan de Angels en ik zie hun niet zo slim handelen en dom doen.

De Ava van Tut was gewoon provocatie. De smiley van MV wellicht ook en HPL heeft lopen zuigen, maar terecht. En Tut heeft volgens de regels gewonnen met haar Ava.

Damaris en Mirlo zijn gewoon correct en ze zijn 2 personen.

En Angels, dit zou jullie taak moeten zijn. Ik moet hartelijk lachen om het 'bestraffen'. We zijn geen kinderen van 2! En als we het wel waren dan zouden er 3 instanties klaar staan.

Vind dit echt jammer!

Maar ik snap wel waarom jullie in de wieken geschoten zijn. Het gaat soms nergens over en dat vind ik ook echt rot voor jullie. Maar wees een Engel en sta er boven.
Beste Twee, je was heel snel met mij een waarschuwing te sturen. Ik heb teruggestuurd dat ik niet op de hoogte was van een topicwaarschuwing, omdat ik dat tussen de enorme brei nog niet gelezen had.

Maar zo snel als je was met sturen en waarschuwen, zo onsnel ben je met replyen
Alle reacties Link kopieren
Eens hoor, maar moest dit niet gewoon in het modtopic?
Origineel topic......
quote:Tomatensoep schreef op 31 oktober 2010 @ 17:50:

Eens hoor, maar moest dit niet gewoon in het modtopic? Dat ging niet, nu weer wel?
Wat zinderend zegt heb ik ook aan den lijve (nou ja, inbox) ondervonden
Waar gaat dit allemaal over?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Tjonge jonge wat een gezeur steeds. Elke keer weer beginnen een aantal forummers over de angels. Hebben jullie nou echt niks anders te doen? Als het je hier niet aanstaat, ga je toch naar Flair, Libelle of Margriet?

Je kan het forum niet openen, of er staat wel weer een (nieuw) topic over de modjes. Ik word er moe van...
quote:Nammma schreef op 31 oktober 2010 @ 18:33:

. Ik word er moe van...Ga je toch zélf lekker uitrusten op Libelle, Flair of Margriet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik reageer ook niet zo vaak op dit soort topics maar lees wel mee. Moet zeggen dat ik het ook een beetje vermoeiend en kinderachtig vind worden, al die topics over Angel-gedoetjes..
Van de angels toch zeker..

Overigens ben ik inderdaad ook het modtopic kwijt! Wat was erin gepost?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 18:34:

[...]

Ga je toch zélf lekker uitrusten op Libelle, Flair of Margriet ?

Amen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Welk waarschuwingstopic?

Je komt een dag niet en je loopt al weer 1000 posts achte
Nieuwe vragen kunnen gesteld worden op het topic 'Vivamod'.

Dit topic gaat op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven