Forumreglement
zondag 31 oktober 2010 om 18:46
Ik heb zojuist, nav het bantopic, de forumregels weer eens opgezocht.
En wat ik me meende te herinneren staat er overduidelijk in.
quote:Het plaatsen van persoonlijke gegevens en privé materiaal, zoals NAW gegevens, e-mails, MSN- gesprekken en andere in principe niet voor ogen van derden bestemde informatie. Het plaatsen van het EIGEN e-mail adres is voor eigen verantwoording
Zojuist heeft Angel2 een persoonlijk aan mij gerichte e-mail op het forum geplaatst.
Een overtreding waar forummers een maatregel conform het banbeleid krijgen.
Ik vind het zeer onkies dat Angel2 deze regel aan haar laars lapt en zal dit ook aan Naomi melden.
En wat ik me meende te herinneren staat er overduidelijk in.
quote:Het plaatsen van persoonlijke gegevens en privé materiaal, zoals NAW gegevens, e-mails, MSN- gesprekken en andere in principe niet voor ogen van derden bestemde informatie. Het plaatsen van het EIGEN e-mail adres is voor eigen verantwoording
Zojuist heeft Angel2 een persoonlijk aan mij gerichte e-mail op het forum geplaatst.
Een overtreding waar forummers een maatregel conform het banbeleid krijgen.
Ik vind het zeer onkies dat Angel2 deze regel aan haar laars lapt en zal dit ook aan Naomi melden.
zondag 31 oktober 2010 om 18:54
zondag 31 oktober 2010 om 18:58
zondag 31 oktober 2010 om 19:00
zondag 31 oktober 2010 om 19:01
zondag 31 oktober 2010 om 19:02
zondag 31 oktober 2010 om 19:03
quote:ZieligeSint schreef op 31 oktober 2010 @ 19:00:
[...]
Ach meisje, ik ben bang dat de roe hier niet meer helpt. Het enige wat nog zou kunnen helpen is een zeer sterke Dominante Meester om de dames Angel weer op hun plek te zetten.
Oh,maar deze Meester(esse)s zijn hier ook wel beschikbaar. Zij kunnen de Roe streng doch rechtvaardig ter hand nemen, dunkt me.
Wat denkt Uwe Heiligheid daarvan?
[...]
Ach meisje, ik ben bang dat de roe hier niet meer helpt. Het enige wat nog zou kunnen helpen is een zeer sterke Dominante Meester om de dames Angel weer op hun plek te zetten.
Oh,maar deze Meester(esse)s zijn hier ook wel beschikbaar. Zij kunnen de Roe streng doch rechtvaardig ter hand nemen, dunkt me.
zondag 31 oktober 2010 om 19:04
quote:CakeCup schreef op 31 oktober 2010 @ 19:02:
[...]
Vind maar eens een Meester die zich daaraan waagt!
Juist CakeCup. Vandaar dat die wens nagenoeg onmogelijk is om in te willigen.
Misschien dat iemand in het BDSMtopic een oproepje wil doen?
Regels schijnen toch niet te gelden, dus om een oproepje zal geen Angel zich druk maken.
[...]
Vind maar eens een Meester die zich daaraan waagt!
Juist CakeCup. Vandaar dat die wens nagenoeg onmogelijk is om in te willigen.
Misschien dat iemand in het BDSMtopic een oproepje wil doen?
Regels schijnen toch niet te gelden, dus om een oproepje zal geen Angel zich druk maken.
zondag 31 oktober 2010 om 19:05
zondag 31 oktober 2010 om 19:05
quote:Chameleon schreef op 31 oktober 2010 @ 19:03:
[...]
Het lijkt me tijdens deze vele, vele weken van protest toch wel overduidelijk dat slechts een paar Angels gezwicht zijn voor deze Dominanten.
Een Angel of twee zijn te koppig en hebben dus een nog hardere hand nodig.
[...]
Het lijkt me tijdens deze vele, vele weken van protest toch wel overduidelijk dat slechts een paar Angels gezwicht zijn voor deze Dominanten.
Een Angel of twee zijn te koppig en hebben dus een nog hardere hand nodig.