De cadeautjesmaand

31-10-2010 20:39 77 berichten
De cadeautjesmaand komt er weer aan en daarbij de cadeautjes waar de tranen je van in de ogen springen.Zelf vier ik ook mijn verjaardag en heb ik altijd grote moeite met cadeautjes voor in huis en begin nu al te hopen dat niemand daar mee aan komt.

Wat vinden jullie verschrikkelijk om te krijgen en als het toch gebeurd, wat doe je er dan mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het héél erg vinden om een ban te krijgen. Helaas kan je daar ook nog geen eens je kont mee afvegen.

Verder krijg ik eigenlijk nooit ( meer ) verschrikkelijke kado's.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kreeg een keer een schoonheidsbehandeling.... verschrikkelijk! Zeer dat het deed, domme mutsen en opmaken konden ze al helemaal niet. Eens maar nooit weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 20:41:

Ik zou het héél erg vinden om een ban te krijgen. Helaas kan je daar ook nog geen eens je kont mee afvegen.

Verder krijg ik eigenlijk nooit ( meer ) verschrikkelijke kado's.Tuurlijk wel. Je kan de mail uitprinten.
Genoeg verschrikkelijke kado's gehad in de afgelopen jaren. Stinkende douchegels, gehaakte kussens, dat soort meuk.

Ik maak de kliko er altijd blij mee.
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2010 @ 20:47:

[...]

Tuurlijk wel. Je kan de mail uitprinten.

O ja. Goh.

Briljant!

Een kunstkerstboom...Serieus, heb ik ooit gekregen.

Ik heb heel verbaasd gereageerd, toen er heel hard om gelachen en vevolgens een keer weggegeven aan iemand anders.
Ik heb een keer een doos eieren gekregen voor mn verjaardag - ook in december. Ik maakte hem nog open om te kijken of er iets anders in zat, maar het waren echt zes eieren.

Heel handig, zei de gever, in front of alle andere gasten.
quote:Noerie schreef op 31 oktober 2010 @ 20:49:

Een kunstkerstboom...Serieus, heb ik ooit gekregen.

Ik heb heel verbaasd gereageerd, toen er heel hard om gelachen en vevolgens een keer weggegeven aan iemand anders.Het was toch wel een hele grote hè?
quote:Watchamacallit schreef op 31 oktober 2010 @ 20:51:

Ik heb een keer een doos eieren gekregen voor mn verjaardag - ook in december. Ik maakte hem nog open om te kijken of er iets anders in zat, maar het waren echt zes eieren.

Heel handig, zei de gever, in front of alle andere gasten.Nog mazzel, had je in ieder geval iets om mee te gooien, haha.
quote:Watchamacallit schreef op 31 oktober 2010 @ 20:51:

Heel handig, zei de gever, in front of alle andere gasten.

Van zijn eigen kippen?

Wat een ...... apart ... kado, zeg.
nee hoor gewoon uit de supermarkt.

Ja ik was op z'n zachtst gezegd ook lichtelijk verbaasd.

oh ja, en om de vraag in de op te beantwoorden: ik heb netjes dankjewel gezegd en het daarbij gelaten.

Als hij zich er niet voor schaamde, prima, da's niet mijn probleem.
Zaten die eieren wel ingepakt, in een leuk papiertje met een strik?

Ik zou me bescheuren als ik zoiets kreeg.

Da's nou een kado waar je jaren later nog over praat. Onbetaalbaar!
Een doos eieren?!?!?! Whoehahaha!

Ik kreeg de joekel van een kunstkerstboom van mijn (je begrijpt) toenmalige vriend. Hij had zijn vrienden mee laten doen. Dus van de een kreeg ik een doosje ballen, van de ander de kerstverlichting en weer een ander kwam met de piek aanzetten.

Op zich leuk bedacht, maar kom op!!! Een kunstkerstboom....
Nee het was echt een doos met niks er om heen. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moest (met de situatie - de eieren heb ik de volgende ochtend gebruikt voor een verjaardagsontbijt), dus heb t maar gelaten en er eigenlijk nooit meer aan gedacht, totdat ik dit topic las :D
quote:Watchamacallit schreef op 31 oktober 2010 @ 20:57:

Nee het was echt een doos met niks er om heen. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moest (met de situatie - de eieren heb ik de volgende ochtend gebruikt voor een verjaardagsontbijt), dus heb t maar gelaten en er eigenlijk nooit meer aan gedacht, totdat ik dit topic las :DWas het een goede vriend van je? Was het geen grap?
Haha, de eieren doen mij denken aan de familie van mijn vader. Mijn pa, die geeft sowieso niks om cadeau's hoor, en zijn familie is heel nuchter, krijgt nog wel eens een rookworst voor zijn verjaardag. Of twee of zo. Hele lekkere van de slager.

Als kind vond ik dit altijd heel raar, maar tegenwoordig, nu ik ook geen prullaria meer wil zelf, vraag ik eigenlijk meestal ook iets wat ik op kan maken (sterke drank, lekkere luxe chocolade etc).
nee t was ook geen goede vriend van me - meer een bekende die ik heel af en toe zie. Dus een grap lijkt me sterk, hij had er ook geen goed verhaal bij ofzo.

Ja het is eigenlijk best bizar he.

Hoe zouden jullie reageren?
Oja, en een keer een flanellen Snoopy pyjama. Kleur: Lila.

Die zijn zo lekker warm zei de geefster...
quote:Watchamacallit schreef op 31 oktober 2010 @ 20:59:

nee t was ook geen goede vriend van me - meer een bekende die ik heel af en toe zie. Dus een grap lijkt me sterk, hij had er ook geen goed verhaal bij ofzo.

Ja het is eigenlijk best bizar he.

Hoe zouden jullie reageren?Heel bizar... Ik zou compleet uit het veld geslagen zijn en dus waarschijnlijk ook gewoon vriendelijk bedankt hebben.
quote:Noerie schreef op 31 oktober 2010 @ 20:56:

Een doos eieren?!?!?! Whoehahaha!

Ik kreeg de joekel van een kunstkerstboom van mijn (je begrijpt) toenmalige vriend. Hij had zijn vrienden mee laten doen. Dus van de een kreeg ik een doosje ballen, van de ander de kerstverlichting en weer een ander kwam met de piek aanzetten.

Op zich leuk bedacht, maar kom op!!! Een kunstkerstboom....Een mooie kunstkerstboom, met lampjes die er al in zitten, da's een héél duur kado. Het is dat ik er zo één heb, want van een mooie nepperd en mooie ballen daar zou ik heel blij mee zijn. Mits je zoiets niet in Januari krijgt, als ze geen drol meer kosten.
Ik ben nog steeds tranentrekkend dankbaar voor het '"schilderij"met een waterval met lichtjes er in. Dit alles is allerlei grijstinten.

Zit zowaar met natte ogen.
quote:Watchamacallit schreef op 31 oktober 2010 @ 20:59:

Hoe zouden jullie reageren?Ik zou 's nachts toch nog alle eireen opentikken om te zoeken naar het échte kado, ben ik bang.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 21:01:

[...]

Een mooie kunstkerstboom, met lampjes die er al in zitten, da's een héél duur kado. Het is dat ik er zo één heb, want van een mooie nepperd en mooie ballen daar zou ik heel blij mee zijn. Mits je zoiets niet in Januari krijgt, als ze geen drol meer kosten.Duur was het waarschijnlijk zeker. Ik ben een echte buitenmens, haal met kerst ook altijd takken en een boom in huis en dan ineens een neppert... Zo niks voor mij. Ik begreep niet hoe hij op het idee gekomen was.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 21:02:

[...]

Ik zou 's nachts toch nog alle eireen opentikken om te zoeken naar het échte kado, ben ik bang.haha, dan had ik in ieder geval wel lol gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven