De cadeautjesmaand

31-10-2010 20:39 77 berichten
De cadeautjesmaand komt er weer aan en daarbij de cadeautjes waar de tranen je van in de ogen springen.Zelf vier ik ook mijn verjaardag en heb ik altijd grote moeite met cadeautjes voor in huis en begin nu al te hopen dat niemand daar mee aan komt.

Wat vinden jullie verschrikkelijk om te krijgen en als het toch gebeurd, wat doe je er dan mee?
Alle reacties Link kopieren
Mijn oom heeft ooit een pot jam op z'n verjaardag gekregen (wel van een of ander fruitbedrijf). Hij heeft de gever een pak hagelslag teruggegeven op haar verjaardag.
Lelijke waxinelichtjeshouder (meerdere malen gekregen): dan weet je dat er iemand zonder een cadeauidee door de xenos is gelopen.

Wat doe ik ermee? ik stouw het in een kast tot ik het weggooi/doe/geef, omdat ik er echt geen plek voor heb.
quote:blogbabe schreef op 31 oktober 2010 @ 21:03:

Mijn oom heeft ooit een pot jam op z'n verjaardag gekregen (wel van een of ander fruitbedrijf). Hij heeft de gever een pak hagelslag teruggegeven op haar verjaardag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kleding en sieraden. Vreselijk vind ik dat om te krijgen, ik bepaal liever zelf waar ik mee voor lul rond loop.

Moet dan ook altijd denken aan die scène uit Bridget Jones, dat ze een gebreide trui krijgt van haar oma.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:borderwalk schreef op 31 oktober 2010 @ 21:04:

Lelijke waxinelichtjeshouder (meerdere malen gekregen): dan weet je dat er iemand zonder een cadeauidee door de xenos is gelopen.

Wat doe ik ermee? ik stouw het in een kast tot ik het weggooi/doe/geef, omdat ik er echt geen plek voor heb.Heet jij Beatrix?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2010 @ 21:01:

Ik ben nog steeds tranentrekkend dankbaar voor het '"schilderij"met een waterval met lichtjes er in. Dit alles is allerlei grijstinten.

Zit zowaar met natte ogen.

Ja, spullen voor in huis zijn ook altijd al snel over het randje.

Zo'n schilderij of inderdaad een plastic kerstboom zou voor mij ook zoooooo ontzettend misplaatst zijn.
sorry maar EIEREN? Mijn vriend vroeg me net waarom ik ontzettend hard moest lachen,hij dacht echt dat ik hem in de zeik nam.

Ben echt benieuwd hoe je op dat idee komt en hoe je met een stalen gezicht zo'n cadeau kan geven.

Die met die jam( hagelslag) was trouwens ook TE leuk, hoe komen mensen erop?
altijd zo'n vier maanden na de cadeautjestijd is het koninginnedag... lang leve het buurjongetje die daar altijd al mijn prullen staat te verkopen!
Om eerlijk te zijn krijg ik honderd keer liever een doos eieren of een pot jam dan al die meuk die je zelf nooit uitgezocht zou hebben en zo onopvallend mogelijk weer van de hand probeert te doen.

Is dat heel raar? (oprechte vraag)
Die eieren had 'ie nog in de koelkast, was gewoon vergeten om een cadeautje te kopen.

Dat moet de reden wel zijn, anders is het wel heel erg triest.
quote:Dana schreef op 31 oktober 2010 @ 21:29:

Om eerlijk te zijn krijg ik honderd keer liever een doos eieren of een pot jam dan al die meuk die je zelf nooit uitgezocht zou hebben en zo onopvallend mogelijk weer van de hand probeert te doen.

Is dat heel raar? (oprechte vraag)Daar heb je een punt.
Ben al jaren als de dood dat iemand opeens rond de kerst bedenkt dat ik vreselijke behoefte heb aan zo'n muizentrapje om voor 't raam te zetten.

Ik roep dus ook tegen iedereen die ik ook maar vaag ken dat ik ze vreselijk vind!
Ik las cadeautjesmand haha! Dacht dat je een mand met cadeautjes aan iemand wilde geven en advies wil wat je er in kan doen..
quote:jeleny schreef op 31 oktober 2010 @ 21:33:

Ik las cadeautjesmand haha! Dacht dat je een mand met cadeautjes aan iemand wilde geven en advies wil wat je er in kan doen..Nou dan is er in ieder geval wel genoeg advies van wat je er vooral niet in moet doen
Ik ken iemand die laatst een bus haarlak voor haar verjaardag kreeg... Van een onbekend merk en ze kan ook nog niet tegen alle haarlak. Volgens heeft de gever dat gewoon uit haar eigen kast geplukt bij gebrek aan tijd/geld/... o.i.d. Wat mij betreft kun je dan beter met niets aankomen hoor!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Een bedje met 2 muisjes er in. In de kleuren groen, rood en wit. Dit was ter ere van de geboorte van mijn dochter. Te vreselijk voor woorden. Het is in de kliko beland.

Ooit heb ik opgepast bij de overburen. Ik kreeg niet betaald, maar kreeg kleding uit de zak van max (ik mocht wat uitzoeken). Zij zamelde de kleding in. Uit fatsoen heb ik wat uit de zak gepakt en mijn moeder heeft het daarna rechtstreeks de vuilnisbak in gegooid (toen bestonden er nog geen kliko's).
Ik kreeg van mijn vader eens voor mijn verjaardag een VVV-bon van 12,50. Zonder enveloppe... Nou, dan weet je het wel ;)

Heb hem toen vriendelijk meegedeeld dat het geen schande is om te vragen wat iemand voor zijn verjaardag wil, als je het zelf niet weet :P Of desnoods een bosje bloemen...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
O diegene heeft ook ooit een bon gekregen die al redelijk verouderd was en in een andere provincie was gekocht. De gever had dit van familie voor haar eigen verjaardag gekregen want was precies in die week gedateerd.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
quote:chocotime schreef op 31 oktober 2010 @ 21:45:

Ik ken iemand die laatst een bus haarlak voor haar verjaardag kreeg... Van een onbekend merk en ze kan ook nog niet tegen alle haarlak. Volgens heeft de gever dat gewoon uit haar eigen kast geplukt bij gebrek aan tijd/geld/... o.i.d. Wat mij betreft kun je dan beter met niets aankomen hoor!

Een luxe reep chocolade met een papiertje is toch niet zoveel moeite, heb ik ook weleens gedaan hoor.

, bij wat meer verafstaande kennissen.
quote:Dana schreef op 31 oktober 2010 @ 21:08:

[...]

Heet jij Beatrix?

Ik snap 'm niet?

Of is dit een inside joke?
quote:Nikkie79 schreef op 31 oktober 2010 @ 21:53:

[...]

Ik snap 'm niet?

Of is dit een inside joke?Koninginnedag??? Waxinelichtjeshouder als cadeau tegen de gouden koets?
Mijn mooiste cadeau kwam van mijn man. Hij vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde, ik antwoorde daar op; Ach schat, ik hoef niks. Ik kreeg ook niks. Luisterde hij altijd maar zo goed..
quote:miekie1 schreef op 31 oktober 2010 @ 21:54:

[...]

Koninginnedag??? Waxinelichtjeshouder als cadeau tegen de gouden koets?

Aha!

Dank je, dan heb ik 'm als spuit 11 ook door
Mensen die iets aan de vaste leidsters geven als hun kind afscheid neemt op het kinderdagverblijf... super leuk, maar vooral als het iets persoonlijks is (een leuke tekening of een beschilderde mok o.i.d. die je dan op het werk kan gebruiken).

In bovenstaande situatie ook wel eens een (goedkoopste van de action) doos chocola gehad die over de datum was...

Tja, dan heb ik toch liever een tekening!
Ik heb eens beenwarmers voor mijn verjaardag gekregen. En dat was ver na de jaren 80 en ver voordat ze daarna weer hip werden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven