Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
@zoplotseling: jeetje, dat is schrikken zeg, hopelijk helpt het om nu echt vertroeteld te worden! Heb je ook echt weeen of alleen van die harde buiken? Hopelijk valt het allemaal mee, veel sterkte! Ik steek vanavond een kaarsje voor je op!
Jeetje zoplotseling, wat erg! Natuurlijk ga ik hard duimen en hopen dat alles goed gaat. Maar ook als de baby geboren wordt heeft het nu wel veel overlevingskans en kansen om er zonder problemen doorheen te komen. Maar toch, liever heb je dat het blijft zitten tot eind december.

Ik duim er hard voor, blijf maar in het ziekenhuis, hoe vervelend het ook is en je mag echt niks ondernemen hoor!
@zoplotseling, wat vervelend dat je nu in het zkh ligt,als het goed is zullen ze je daar wel goed in de gaten houden, maar niets gaat boven je eigen bedje uiteraard. Maar wat moet dat moet... Hoe ver ben je nu dan ?

Zal een kaarsje voor je aansteken zodat het goed blijft gaan en de kleine uk nog even blijft zitten.

@kamertje. de foto´s staan op hyves. alleen heb ik geen foto waar het mooie vlinder tapijt op staat..... Maar goed het meeste is in iedergeval wel te zien, incl de wagen.

Man lief zei vandaag zomaar out of the blue.... of ik niet een vluchtkoffertje alvast wilde klaar maken... ahum aankomende dinsdag pas 30 wkn... dus ik zei nog dat het nog niet echt nodig was. Zegt ie doodleuk nou ik heb het idee dat het veeeeel eerder gaat komen dan dat wij denken.. Nou ik hoop het dus van niet. hahah we hebben al veel te veel verjaardagen in december, dus graag nog even met de benen dicht en binnen houden als het kan. Maar hij heeft dus dat voorgevoel, dus ik zal voor zijn gemoedsrust maar wat klaar leggen hahaha. wel vroeg maar jah dan staat het maar klaar zullen we maar zeggen. Mannnnnnen........

De controle bij de verlos was ook weer prima gisteren en tevens ook weer een spuit anti stoffen gekregen. Dus ik kan er weer voorlopig tegen aan.

12 november een afspraak bij de Orthopeed voor een verwijzing voor het aanlaten maken van braces voor mijn beide polsen. Zodat ik de nachten tenminste kan slapen en geen last heb van de carpaaltunnelsyndroom.. Via de orthopeed worden ze tenminste vergoed door het ziekenfonds en anders kan ik ze zelf betalen. Dus 12 november weer een extra afspraak in het zkh.

17 novebemer controle VK en een groeiecho in het zkh. En zo komen we steeds dichter bij de 1 december , de dag dat ik niet meer hoef te werken.....
Zoplotseling, jeetje wat schrikken zeg! Dat je nu in het zh ligt is zeker niet leuk maar wel het beste voor jou en je kindje. Ik zal voor je duimen dat het goed gaat en dat de uk nog even lekker blijft zitten, maar wat Floortje ook zegt, mocht hij/zij zo eigenwijs zijn om nu al te komen dan zijn de kansen goed!

Sterkte!
Heej, zoplotseling, tegelijk met mij gepost, lijkt net of ik niet reageer op je berichtje. Wat schrikken zeg! Goed dat je je niet hebt laten afschepen door de VK. En nu maar hopen en duimen dat hij/zij nog even blijft zitten waar ie zit. Ik duim mee!
@zoplotseling: wat vervelend voor je! Ik duim voor je en hoop dat alles goed gaat met jou en de baby!
Zoplotseling, dat is schrikken. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten! Ik ga duimen voor je dat alles goed gaat.
Zo gelukkig, ik ben weer thuis hoor!!

Het was gisteren even héél spannend, maar de ontsluiting heeft niet verder doorgezet en het gerommel van mijn baarmoeder is niet overgegaan in grote weeën. Een hele opluchting. Je wilt toch dat je kindje een goede start krijgt, en niet 10 weken te vroeg....

Het hartfilmpje en de echo wezen uit dat het met de kleine iig prima gaat. Het is op dit moment vooral mama die last heeft. De harde buiken blijven, maar op dit moment worden ze ook nog wel eens zacht. Vanaf dinsdagavond was mijn buik nl. niet meer zacht geworden en gistermiddag kreeg ik daarbij heel erge krampen waarna/tijdens mijn buik om de zoveel minuten aan ging spannen. Reden genoeg dus om mij een dagje in het ziekenhuis te houden maar gelukkig loopt het met een sisser af.

Ik moet nu wel rust houden (bedrust dus ik ben nu in overtreding maar ik wil het toch even van me afschrijven) en we mogen t/m week 34 geen sex meer hebben. En als het goed is komt mijn baarmoeder dan tot rust en blijft het kindje nog even veilig bij mij.

Nou ik ga nu weer gauw liggen, want zodra ik overeind kom, wordt mijn buik hard maar ik wilde het goede nieuws even komen vertellen!
@zoplotseling, neem je zelf goed in acht, ben blij te horen dat je weer thuis mag zijn... en die sex dat zul je ook wel overleven toch..hahah, veel beterschap en laat je lekker verwennen
1x is genoeg , dubbel geklikt kennelijk
@Zoplotseling: Goed nieuws dus! Gezien de omstandigheden dan. Ken je trouwens niet iemand van wie je een laptop kunt lenen (of heb je er altijd al één willen kopen?). Of een telefoon met internet? Dan kun je gezellig blijven forummen terwijl je in bed ligt.
@zoplotseling: Wat schrikken zeg! Heb je weeen gehad? Hoe gaat het nu met je? Moet je volledige rust houden? Ik duim voor je mee dat het hier allemaal bij blijft!
@zoploseling > sorry ik was iets te snel... ik las laatste berichtje nu pas.... sorry!!
Zoplotseling, zo wat schrikken zeg!!!! Gelukkig dat het met de kleine goed gaat, laat je maar goed vertroetelen door je mannetje en doe rustig aan! Hoop dat het straks weer wat beter met je gaat en je nog lekker kan gaan genieten van je zwangerschap!
zoplotseing: ga naar bed of koop een laptop!

Grapje, fijn dat we ook mogen delen in het goede nieuws!!

Sterkte met de bedrust en fijn dat je weer thuis bent.

Ik duim dat het niet terugkomt.
Zoplotseling, wat fijn dat je weer thuis bent en dat het niet heeft doorgezet!! Doe maar lekker heeeeel rustig aan en laat je lekker verwennen thuis. Hopelijk nemen de harde buiken vanaf nu weer af en blijft je uk nog lekker 2 maanden zitten!
@zoplotseling: joh ik lees je berichtje nu pas! wat zou jij geschrokken zijn! Gelukkig ben je nu weer thuis! Heb je weeenremmers gehad of gewoon rust?

Nu zoplotseling er toch over begint..wij vroegen ons af of het normaal is dat je na de sex harde buiken krijgt? Ik heb er mijn hoofd niet naar staan:) maar als we sex hebben gehad heb ik ongeveer een half uurtje harde buiken. Ik las ergens dat het normaal is? maak me toch altijd ongerust.

Morgen de babykamer verven!!!

Fijn weekend allemaal!
@zoplotseling: fijn dat je weer thuis bent en dat het voorlopig weer even de goede kant op gaat. Houd je kindje maar fijn nog even bij je, toch echt fijner denk ik!

@moontje: ik geloof dat ik nog niet weet wat harde buiken zijn eigenlijk, dus ik heb het denk ik ook niet gehad. Uh, en sex komt bij ons eerlijk gezegd niet zo veel voor in de zwangerschap. Ik dacht elke keer dat de zin nog wel zou komen, maar dat valt wat tegen....

Wij hebben gisteren de babykamer afgehaald, superleuk! Het waren wel 10 dozen, dus het wordt nog een hele klus het allemaal in elkaar te zetten. Ik ga dit weekeinde weg, dus mijn man moet eerst nog wat verfwerk afmaken, en dan gaan we denk ik volgende week alles in elkaar zetten! Mij zien jullie dus waarschijlijk pas maandag weer!
@teepje: Op dat gebied vliegen bij ons(ondanks de prille verloving) de vonken er ook niet af, maar ALS we intiem zijn geweest heb ik wel harde buiken. Ik was benieuwd of jullie dat ook zo ervaren.

Fijne vakantie in ieder geval!
Ha, toch wel fijn om te lezen dat het seksleven bij meerdere van jullie op een laag pitje staat. Bij mij is het al een tijd lang overgevoelig daar dus het doet teveel pijn. Hoop dat het na de bevalling weer goed herstelt allemaal!

Gisteren nog een extra controle gehad in het zh ivm het bloedverlies en alles zag er gelukkig goed uit. Vandaag hebben we een pretecho laten maken, wat krijgen we een mooi kindje!!!! Hij had steeds zijn knuistje voor zijn gezichtje, zo lief!

Verder nog wat inkopen gedaan. We hebben nu zo'n superdeluxe thermobadje. Ik vond het niet zo nodig, maar vriendlief wilde persé het badje met alle gadgets. Hij heeft het ook gelijk allemaal uitgeprobeerd toen we thuiskwamen, ook wel weer schattig

Fijn weekend allemaal!
inderdaad schattig mirre, ik zie je vriend er al mee in de badkamer staan!!

@Sex: ik heb nooit harde buiken na de sex. Had eigenlijk uberhaupt nooit harde buiken. Maar soms na het eten is het wel harder, kan hem dan nog wel op meerdere plekken indukken. Twijfel dus of het harde buiken zijn. Volgens mij is het idd een reactie van je lichaam op de sex en kan het geen kwaad. (heb ik gelezen).

Jullie ook een fijn weekend!

Wij zijn gisteren met schoonzusje en zwager heerlijk uit eten geweest en blijven slapen. Zoontje is uit logeren, echt een keertje zo'n slome zondag, heerlijk.

Nu is de klok verzet en mag ik zoontje pas een uur later ophalen, vind ik toch erg jammer ineens, hihi.

verder geen nieuws, vanmiddag weer een uur rijden naar huis, de kofferbak uitladen met alle logeerspullen, wassen en de nieuwe week begint weer. Deze week ben ik lekker vrij!

Morgen naar VK en fysio, goed begin van de week dacht ik zo.

Zwaai!

Knuffel voor zoplotseling!
@mirre, hahaha hier idem dito, ik had een badje via mp gekocht, maar ook hier wilde manlief het thermobad ... lime wel te verstaan, mannen.. het andere bad heb ik meteen weer door kunnen verkopen.

Geen harde buiken van de sex...moet wel zeggen dat het wel steeds minder wordt omdat ik zo moe ben dat ik ook veel eerder naar bed ga... dus tja dan wordt het moeilijk maar ik hou er wel rekening mee dat ik niet tot aan de bevalling om half 10 al naar bed ga.... hahaha snap wat ik bedoel...
.
ooh dames zo probleemloos als de vorige zwangerschap lichamelijk verliep, zo vermoeiend gaat deze!! Ik vraag me echt af waar die buik naartoe moet groeien de komende drie maanden!

straks naar de HA ivm een zeer snelle hartslag, vooral na het avondeten en als ik op bed lig. Heb gelezen dat dat erbij kan horen, maar maak me tegenwoordig om alles zorgen!:(

Ik voel me echt een zwangere zeurpiet! Maar laat voor de zekerheid toch maar weer even nakijken. pff...

En wat betreft de harde buiken, dat blijkt normaal te zijn..Ik dacht dat ik het allemaal wel wist na de vorige keer, maar ik vind het des te spannend nu!

@sofia: heb je ook van die geurbuiltjes van zwitsal in de kast gehangen? Dan blijven de kleertjes heerlijk ruiken namelijk!:)

18 november de eerste avond van de cursus zeker bevallen! Gezellig heb er zin in!
He dames,

Bij ons staat sex ook op een erg laag pitje. Kan er weinig zin voor maken. Vriendlief vroeg gister al of dat straks wel weer meer werd

Kamertje is bij ons ook zo goed als klaar. Van het weekend de meubeltjes in elkaar gezet. Was nog een aardig klusje.

En savonds had ik beetje last van harde buiken dus ja gewoon weer te veel gedaan.

Vriend begint het ook steeds spannender te vinden. Zo schattig. Het komt nu wel heel dichtbij zei hij gister. Komt misschien ook omdat hij nu met het kamertje bezig was en er dus wat meer mee bezig was.

Ik lees hier over zwitsal geurzakjes...waar hebben jullie die gekocht? Heb ze namelijk nog niet kunnen vinden??

Moontje succes bij de dokter. Hopelijk is alles goed met je rikketik. En voel je absoluut geen zeurpiet.

zoplotseling, gaat het allemaal nog goed? Hou je je goed rustig? Hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven