3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hij zong wat van zijn grootste hits (tainted love, taers run rings) en wat andere nummers. Niet allemaal mijn favo's, maar goed. Stond vrij dichtbij podium en er waren ook grote schermen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zijn gezicht er daardoor wat vreemd uitziet (ongeluk).
Alle reacties Link kopieren
Maar het is een uitstekende performer. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Bi, wat is een weuke film?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Jackie altijd zo'n geweldig nummer. Daar heb ik nog wat op gedanst.....

Ik kijk net op zijn site. Hij is wel behoorlijk veranderd. Veel makeup maar zijn gezicht klopt niet meer met mijn herinneringen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Vin, dat had man dus ook. Jacky heeft hij trouwens ook gespeeld.



Hé Popp.
Moos... dat is een Leuke film... nog vanuit de tijd dat PuberT een jaar of 3 was en de L niet uit kon spreken.

Ik heb dus ook Wippenstift... en een film is Weuk



Goddogod er is er weer eentje met relatieproblemen... en ik geloof er geen hol van! Maar dat mag ik geloof ik niet hardop zeggen toch?
Haaaai Pop, al een beetje bijgekomen van je date met Evy?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 november 2010 @ 20:55:

Haaaai Pop, al een beetje bijgekomen van je date met Evy? auwwwww
Alle reacties Link kopieren
Schoenen met demping en vering zijn geen overbodige luxe
Alle reacties Link kopieren
Eensch met Bianca



Over dat niet geloven dan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even roken en de boel hier afsluiten.

Dag meiskes. Fijne avond!



Oh, de juf van minigravin komt op thuisbezoek volgende week, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Owww jeee Vin... dat wordt opruimen, schoonmaken, de goeie huismoeder uithangen



Truste alvast
quote:himalaya schreef op 01 november 2010 @ 20:57:

Eensch met Bianca



Over dat niet geloven dan.Waarom zet je dat laatste zinnetje er nou gauw bij? Ik vond het wel een prettig gevoel dat je het gewoon in alles compleet en totaal met me eensch bent
Alle reacties Link kopieren
Daag Gravin
Alle reacties Link kopieren
Haha pop ik vind het wel dapper van je hoor

Ik weet niet wat ik zal doen vanavond
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Vin!



Mijn juf kwam vroeger ook eens in de zoveel tijd bij een kind op visite. Vond ze leuk, eens zien hoe iemand woonde etc. Of was dat vroeger anders?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Doei Vin.



Popp wat goed van les 1!
Alle reacties Link kopieren
succes vin! En slaap lekker voor straks
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 november 2010 @ 21:00:

[...]



Waarom zet je dat laatste zinnetje er nou gauw bij? Ik vond het wel een prettig gevoel dat je het gewoon in alles compleet en totaal met me eensch bent

ik ben het met je eens!

wat een raar verhaal
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Dag vin!



En maak je geen zorgen om de juf! alles hoeft niet perfect te zijn, jij ook niet
Alle reacties Link kopieren
Psies Vin, juffen van mijn kinderen kwamen ook op visite. Vind ik wel een goed initiatief, zien ze ook de thuissituatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 november 2010 @ 21:00:

[...]



Waarom zet je dat laatste zinnetje er nou gauw bij? Ik vond het wel een prettig gevoel dat je het gewoon in alles compleet en totaal met me eensch bent Ja doei, dan moet ik ook gaan zeggen dat ik chili lekker vind... .brrrrr!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het ook heel goed als de juf thuis bij de kinderen komt. Dan kunnen ze een beetje de sfeer proeven waar een kind in opgroeit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven