3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Lily Allen een miskraam staat er op teletekst. Ze was 6 maanden zwanger. Stelletje oetlullen dan heb je geen miskraam maar een vroeg geboorte. Wat triest en sneu zeg.



Zo dat moest er even uit.



Haai en Baai egel!
Alle reacties Link kopieren
Zeg Friez, ze hebben tegenwoordig toch ook van die kit die met 2 uur goed is? Hoorde ik op de reclame, wist niet eens de normale droogtijd van kit...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren


Ben er weer. Was een geweldig festival!
Wie is Lily Allen? Maar dat is inderdaad geen miskraam dan... en heel triest voor haar!
Haaaai Moos!! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Heb ff snel ''bij''gelezen. Is Appel geband en wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
moos, leuke dag gehad dus!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 01 november 2010 @ 19:31:

Marmot, ik heb de desire. Snap er nog niet veel van, het is zoveel wat je ermee kan.je kan er inderdaad veel mee, ben nog alles aan t ontdekken, vind het vooral handig dat je de google agenda er mee kan bijhouden
a docter a day keeps the apple away
Er is een heeeeele lange lijst gebanden Moos... maar op Appeltje na niemand van hier volgens mij.
Ach ja... Appeltje is altijd al de relschopper van 3000 geweest he
Alle reacties Link kopieren
Ja geweldig ! Mooi OP-plaatje Mar.

O ja allemaal HNT.
Alle reacties Link kopieren
Fuck you, fuck you very much. Dat is Lilly Allen......



Moos, hoe was Marc?
Alle reacties Link kopieren
Mocy en Gravin
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, verder niemand van hier dus. Oh, oh, die Appel..., de ondeugd.
Alle reacties Link kopieren
Roos heeft een ws
Zegt me niks Vin, ik ga wel ff googlen. Waar hangt Spuka tegenwoordig uit? Die kwam altijd gelijk met plaatjes en beschrijvingen van Google als er wat gevraagd werd
Alle reacties Link kopieren
Spuuuuuuuka
Ik heb haar gevonden.. en ik ken haar niet.
Alle reacties Link kopieren
dank moos, ben wel blij met het plaatje
a docter a day keeps the apple away
Ik bedoel dus Lily Allen... en niet Spuka, want die heb ik niet gevonden en die ken ik wel
Alle reacties Link kopieren
Marc was PRACHTIG! GEWELDIG! De techniek liet het alleen gedeeltelijk afweten, waardoor jij zichzelf niet hoorde. Hij protesteerde een paar maal bij de technici, tijdens het optreden. Werd echt kwaad op een gegeven moment, schopte een standaard om (ook leuk hem een keer zo te zien trouwens). Logisch. Maar zong desondanks geweldig.
De film is echt weuk!
Alle reacties Link kopieren
Man vond hem een ouwe kop gekregen hebben en zegt dat hij gelift is en aan de botox. Mij valt het niet zo op, zie regelmatig foto's van hem en filmpjes dus weet hoe hij er nu uitziet en ben het beeld van 20 jaar geleden kwijt. Man dus niet
Alle reacties Link kopieren
Ja maar heeft ook een prachtige stem. En bewijst dit natuurlijk door gewoon goed te kunnen zingen zonder dat zijn oortjes goed zijn. Zong hij veel hits of was het een ander genre van hem wat hij erbij pakte?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hem na dat ongeluk eigenlijk een beetje uit het "oog" verloren. Daar is hij wel helemaal van opgeknapt, niets aan overgehouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven