Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Dan wil ik zeker de uitleg.

Lapland lijkt me geweldig en ik zou heeeeel graag één keer in mijn leven het noorderlicht zien. Maar eens uit gaan zoeken wanneer er de meeste kans is dat dat verschijnt.
noorderlicht (zelf nog nooit gezien maar we blijven hopen): 's winters omdat het dan langer donker is. Bij heldere nacht, liefst zonder maan.

Gaan we een weekje naar lapland in februari: is het de hele week bewolkt en heeft het vrijwel onafgebroken gesneeuwd! (wat ook leuk is, maar niet zom leuk als noorderlicht) Dus ik 'moet' weer terug. gelukkig wil mijn vent wel mee, zelfs emigreren, dus met dat noorderlicht komt het wel goed.

Mijn zusje heeft het al eens gewoon uit haar huis (in Roden) kunnen waarnemen. ikke (in de Randstad) heb hier zoveel lichtvervuiling dat we niets zien.
Hmmm. Dus in de winter ik Stockholm ZOU je het in theorie kunnen zien...

Zou wel heel gaaf zijn.

Als ik half/eind november naar Stockholm ga, is het dan al kerstig? En heb ik goeie kans op sneeuw of helemaal niet?
Op sneeuw wel, maar niet zo veel als noordelijker. Gemiddled heeft stockholm wel zo'n 3 maanden per jaar sneeuw, maar dan zou ik el eind november gaan.

Maar elk jaar is anders: ter vergelijking woonde in k winter '97 in Helsinki en toen viel op 10 oktober al de eerste sneeuw.

Stockholm is wat gematigder, eind november heb je wel een goede kans op sneeuw. En het kan flink fris zijn.

Ik vind stockholm wel een hele gezellige stad. Kerstsfeertje op gamla Stan. Ik weet niet precies wanneer ze beginnen met versieren maar ik verwacht eind nov of begin dec.

De grote kerstmarkt in Kungsträdgården is 26 t/m 28 nov

Noorderlicht ZOU kunnen, kwestie van geluk hebben (en wakker blijven, en een donker plekje zoeken)
Helsinki! Dat kan ook nog! Hoe cool is dat?
ik werk van half 2 tot half 10, maar ik moet 1 uur naar huis rijden en er stond file. een hele lange!

leuk cadeau marels!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Persoonlijk vond ik Helsinki een hele mooie stad, m.n. het oude gedeelte (rondom de haven), de oude kerken (eentje met een dak van kilometers koperdraad, geweldig), GIGA-park, oude straatjes etc.

maar het haalt het niet bij Stockholm. Ik vond Stockholm betoverend de eerste keer dat ik er was. Toen met de boot vanuit Helsinki, ergens in december, dus inderdaad waterkoud, Gamla Stan in 'christmas carol' achtige sfeer, het was echt geweldig. 1,5 jr terug ben ik weer een weekeinde geweest, nu met mijn kerel.

Sowieso een stad op 14 eilandjes vind ik al geweldig (als kanoer), maar ook de sfeer, leuke tentjes, winkelcentrum, bruggetjes en gebouwen. vasa museum (over een vlaggeschip dat nog niet eens het einde van de haven heeft weten te halen, wel een aanrader want het hele ding ligt daar!), koninklijk paleis, gebouwen, het is gewoon een mooie stad.

In helsinki spreken ze wel ook zweeds en engels, dus voor het onbegrijpelijke fins hoef je het niet te laten.
hoi kampen, maar het is toch nog geen 10 uur? Hoe heb jij dan al een uur+file weggewerkt?
Arme jij....

Ik moet morgen van half tien tot half zes.
Vlammetje het was afgelopen vrijdag dat ik zolaat thuis was

Morgen lekker vrij
Hey Kampen zit je hier! Mag ik mee vervelen? Ben helemaal alleen thuis. Man is op cursus en kat gaat zojuist door zijn luik naar buiten. Lekker gezellig!!
Heey Tikker ik zit hier ook! Heb net gepost in het kletsgroepje

Ik zit op de bank met kat en kijk Bones. Voel me dan echt wel een beetje saai. Maar na een middag en klein avondje werken best lekker.

Mja nu alleen nog een man waar ik me mee kan vervelen
Haha dat gaat ook vervelen hoor een man die zich verveeld. Word ik zelf altijd helemaal onrustig van.

Ik "luister" naar euhh Holland's best fashion designers maar 't is nie wat hoor... Ben vanavond bij vriendinnetje geweest die is bevallen zo'n lief klein meisje!!
Leuk Tikker maar is het niet moeilijk voor je ik bedoel ik begrijp bij lezen dat het bij jullie niet "gaat"? Of zeg ik het zo verkeerd?

Mja ik bedoel dat ik gewoon stiekem wel weer een man in mijn leven wil
Haha je zegt het goed hoor, enige nuance is dat het geen verloren zaak is. Ik heb een miskraam gehad en het duurt allemaal eindeloos lang. Maar heb nogsteeds vertrouwen dat het goed gaat komen. En ja het is best dubbel inderdaad enerzijds ben je blij en trots op je vriendin en anderzijds verdrietig omdat je het zelf ook zo graag wil. Komt goed!

Ja een man in je leven is ook wel erg leuk. Hoe lang ben je nu alleen?
Nou goed om te horen dat het geen verloren zaak is.

Ik ben nu ruim 2 jaar alleen. Eerst moet ik mijn ex vergeten het is nogal heftig beeindingd de relatie dus ja. Maar nu ben ik er klaar voor kom ik geen leuke man tegen
Leuke mannen lopen daar rond waar je ze niet verwacht. De leukste heb ik al ingepikt, die kwam langs bij mijn kanoclub. een errug prettige variatie in het anderszins 60+ gezelschap dus ik heb 'em maar gehouden
Haha vlammetje dat is mooi meegenomen dan

Op mijn werk word ik omgeven door mannen mja ze zien me allemaal als een gezellig maatje om te ouwe hoeren etc dus daar zoek ik niet en dat wil ik denk ik ook niet.

Nu ik erover nadenk ik ben heel vaak dat maatje voor een man, in de sportschool, vriendenkring ga zo maar door. waar zal dat toch aanliggen.
Vlammetje wat zal jij toen geschrokken zijn, zomaar een lekkere man!

Werk is niet helemaal handig voor een liefde. Alhoewel ik heb ooit een vriend gehad die ook collega was en dat was alleen moelijk toen het uitging. Maar ook daar ben ik wel weer uitgekomen.
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 01-11-2010 23:23
Reden: 't was duidelijk
% gewijzigd
Tikker je raakt de kern hoor, ik heb een muurtje inderdaad. Heb veel meegemaakt en ja de meeste mannen houden niet van een muur of bagage lijkt het wel. Ik loop er niet mee te koop ofzo hoor maar ik ben niet makkelijk misschien is dat het :P

Ach vermaak me prima als single en die man komt wel ben stik jong

Kijk trouwens herhaling van the voice vind het eigenlijk helemaall niet zo leuk als ik dacht haha
Maar dames ik gaat slapen, lekker bedje in en electrische deken even aan

Slaap lekker als jullie eraan toe zijn
Mooi dan haal ik een gedeelte van mijn post weer ff weg . Maar mannen "ruiken" dat hoor, net als dat jezelf trouwens. Maar maak je er niet te druk om, heel cliché er komt iemand waarbij je je veilig genoeg voelt en dan nog is het niet makkelijk.
Trusten!! Ga ook lekker op één oor.

Mogge.

Kampen, dat wist ik toch al, dat je moeilijk bent?

Ik heb mijn vent opgedaan in de trein trouwens.

Tot zover deze volstrekt zinloze posting, ik heb niet zo veel te melden.
Zo morgen weekeinde! In ieder geval die ene dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven