Romantisch avondje thuis (nieuwe poging)

02-11-2010 11:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze topic eerder geplaatst, maar verbaas mij heel erg over de reacties die ik krijg... Hopelijk krijg ik hier andere reacties....

Eerder geplaatste, gekopieerde topic: Romantisch avondje thuis

Iedereen kent het wel... Je wilt je vriend/partner eens een keer gaan verrassen met een romantisch avondje... Lekker koken, mooie kleren aan, kaarsjes aan, wierrookje aan, mooie gedekte tafel, fijn warme douche, badjassen aan, op de bank eindigen met een film en daarna naar de slaapkamer. De één vindt het over de top, de ander vindt dit wel leuk....

Ik zou van jullie graag wat tips willen. Namelijk, wie weet er heerlijke zoete, liefdevolle, lekkere hapjes.

En ik wil graag het spelletje doen, durven of de waarheid spelen, iemand tips voor spannende vragen en/of opdrachten?

Wat is voor jullie de ultieme love cd?

Heb je nog leuke tips en/of aanvullingen op de al bedachte dingen, hoor ik ze uiteraard ook graag... Heel erg bedankt!
ik zou zelf niet zo snel truth or dare met mijn partner spelen, maar dat ben ik. (vind ik iets meer voor onder vriendinnen, straks krijg je dingen te horen die je niet wil weten)

Je zou natuurlijk samen bonbons kunnen maken.

of chocolade met aardbeien fondue (beetje afgezaagd, maar wel heel erg lekker)
TO, vind je het nu werkelijk waar nodig om je topic 3x op het forum te knallen? Als je echt niks aan alle tips hebt die je al wél hebt gekregen, ga dan gewoon eens googlen of een ander forum zoeken...

Jala5, 28 seconden geleden

ik zou zelf niet zo snel truth or dare met mijn partner spelen, maar dat ben ik. (vind ik iets meer voor onder vriendinnen, straks krijg je dingen te horen die je niet wil weten)

Jala, klik even op de link in de OP en lees een paar posts

TO,

Vond je de reacties zo raar dat je nu nog een topic opent? (viel toch wel mee geloof ik?)
Ik zou de chocolade fondue gaan combineren met tips die je op deze pijlert krijg, succes verzekerd! (totdat je over elkaar heenkotst van de zoete zooi maar oké
Lizzl, ze heeft 'm zelfs ook al op de pijler Eten neer gezet, onder het mom van de zoete hapjes... Maar ondertussen wel weer de complete OP erbij gezet, waarschijnlijk in de hoop dat er toch nog wél leuke reacties komen...
Dit zei ik dus vanmorgen:

Als jij eerder thuis bent: Leg vanaf de voordeur waxinelichtjes (brandend) naar de gedekte tafel....leg er briefjes bij met leuke, lieve, spannende teksten...

Ga dobbelen...elke keer als hij 6 gooit, trek jij iets uit....(dan moet je wel mooie lingerie aandoen!)
Lieve schat, hetzelfde forum dus dezelfde reacties.

Als jij het leuk vindt en je denkt je vriend er een plezier mee te doen, go ahead.
Mijn excuses voor het vragen om jullie mening/reacties/tips etc... Ik geloof dat een topic/forum hiervoor is tog?

Je bent immers niet verplicht om te reageren! En ik ben zeker wel blij met de (bruikbare) reacties die ik al heb gehad!
Okeeee... maar als TO hier niet vindt wat ze zoekt, dan is het misschien handig om inderdaad 's te Googlen.

Ja tog? Maar niet drie keer hetzelfde topic, gaat de reacties niet ten goede komen.
TO, je moet vooral doen waar je zin in hebt. En at bij jouw past.

Qua zoetigheid. Koekjes in de vorm van hartjes? Is hartig met een glaasje wijn niet romantischer?

Qua love CD, Sade.

Qua spel, geen idee.
Wat is er mis met Al Green?

Op zijn muziek zijn meer kindjes gemaakt dan op de muziek van Barry White hoor. Als je die gast op zet dan loop je kans dat je streoinstalatie vlam vat.
quote:Anniekje schreef op 02 november 2010 @ 11:54:

Mijn excuses voor het vragen om jullie mening/reacties/tips etc... Ik geloof dat een topic/forum hiervoor is tog?

Je bent immers niet verplicht om te reageren! En ik ben zeker wel blij met de (bruikbare) reacties die ik al heb gehad!

ja, dat klopt!

maar als je hier niet de reacties krijgt die je zou willen, zit je op het verkeerde forum.

dat is niet aanvallend bedoeld, maar slechts de realiteit.
Natuurlijk is een forum ook voor tips etc.

Alleen snappen sommige forummers niet waarom je 'n topic meerdere keren opent.

Het is meer van hetzelfde en alleen maar reacties krijgen die jij waardevol vindt, is subjectief en gaat je bovendien niet lukken.

Maar het is een openbaar forum, dus ga je gang
Houd je vriend/man wel van zoete hapjes? (ik zie dat meer als een vrouwenkwaal..) Mijn vriend zal ik er neit blij mee maken in ieder geval!

Mijn tip:

Haal een indrukwekkend rijtje herfstbokjes en bestel spareribs!
quote:plukjepulk schreef op 02 november 2010 @ 12:07:

Houd je vriend/man wel van zoete hapjes? (ik zie dat meer als een vrouwenkwaal..) Mijn vriend zal ik er neit blij mee maken in ieder geval!

Mijn tip:

Haal een indrukwekkend rijtje herfstbokjes en bestel spareribs!Het beste plan tot nu toe
Nou vooruit, ik gooi even een romantische duit in het zakje...

* Lees elkaar gedichten voor uit een romantische bundel, terwijl jullie lekker op een kleedje voor de kachel/verwarming/open haard liggen

* Voer elkaar bonbons of andere zoete dingen (aardbeien met slagroom of gooi de chocoladefondue in de strijd) of lekker ijs

* Bind hem vast en kietel hem met een veer

* Koop speciale bodychocoladesaus, dit plakt niet en kun je van elkaars lichaam aflikken

* Mocht je graag een film willen gaan kijken, laat hem dan kiezen uit bijvoorbeeld 3 films, zodat je hem niet een bepaalde film door de strot duwt

En verder lijkt het me al erg leuk als de woonkamer gewoon netjes is, misschien een bosje bloemen neerzetten, wat sfeerverlichting aan, lekker wat kaarsjes en even heerlijk eten met z'n tweeën

Wat betreft het spel wat je graag wilt doen: er zijn spelletjes op internet te koop met briefjes welke zijn opgerold en je met een pincet uit het doosje kunt halen. Hier staan dan vragen of opdrachten op. Ik geloof dat er verschillende thema's zijn, zowel romantisch als spannend.

Ook zijn er pakketjes te koop met bijvoorbeeld lekkere massageolie of doucheschuim en rozenblaadjes en dat soort dingen... Als je zo'n pakje koopt kun je er zelf wel een avond omheen plannen lijkt me.
Iedereen kent het wel

???

Als je het zó inleidt .....

logisch dat mensen dáár ook op ingaan want niet iedereen kent het of wil het. Of heeft dezelfde opvatting over wat romantisch is. Dat is toch juist leuk om kennis van te nemen? Je kreeg bovendien allemaal tips, genoeg voor wekenlang romantische avonden.

Mij lijkt het vrij onpersoonlijk om op geleide van tips van onbekenden een romantische, geplande avond te ensceneren.

Net als die van anderen was mijn reactie wel serieus bedoeld.
.
Leuke vraag voor truth or dare:

aan wie denk je als je sex met mij hebt?
.
quote:Augustus schreef op 02 november 2010 @ 12:18:

Even een vraagje tussendoor: vindt je vriend dit soort romantische avondjes ook opwindend en geil? Ik ben een vrouw, maar ik zou van zo'n avond spontaan een slappe krijgen al zou ik het kunnen.

Lekker eten en kaarsjes aan: soit. Maar daarna graag gewoon echte actie als het kan. Niet van dat flufferige badjassengedoe met "liefdeshapjes" in ieder geval.

Mijn tip is dus: eerst even bedenken of je hém daar wel een plezier mee doet. En dat is dus het nadeel van exact hetzelfde topic openen en niet leren van wat er in het andere topic naar voren is gekomen. In het vorige topic vroegen heel veel vrouwen bovenstaande zich ook af, maar TO gaf aan dat haar vriend het wel zou kunnen waarderen. Als TO dat nu ook al in haar OP had gezet dan had ze dit soort vragen kunnen vermijden, want voordat je het weet gaat ook dit topic weer dezelfde richting op als het vorige en wordt er straks bij Thuis ook een zelfde topic geopend... Zo blijven we bezig
Misschien wat meer moeite maar ik heb een dergelijk avondje wel eens ingeleid met wat sexy foto's van mezelf die ik dan in envelopjes had gedaan en op plaatsen had gelegd waarvan ik zeker wist dat hij ze zou vinden. Bv binnenzak colbertje, dashboard van de auto, kledingkast, broodtrommeltje, toiletkast, in een schoen, in zijn agenda of tas, in zijn pet ( als hij piloot is) etc
Wat een moeite allemaal. Ik vind het allemaal verschrikkelijk klinken, maar ja ik ben al tevreden met een lekkere vent op de bank om tegenaan te liggen met wat hapjes en een goede film.

Ik hoop echt dat je man het allemaal de moeite waard vind en dat je wat tips krijgt waar je wat aan heb en veel plezier! En stel je eisenpakket niet te hoog, want mannen kunnen weleens niet reageren hoe jij zou willen. Bijvoorbeeld jij hebt kaarssjes in huis en hij doet het grote licht aan omdat hij anders niets ziet hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven