Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Vakantie was bij ons een week eerder, dus JD had vorige week alweer school. Erg fijn idd... Nu is JZ aan het draaien en druk doen, geen idee waar die last van heeft.
Ik vond het nog best netjes bij je hoor Compu! Gewoon gezellig

Pff,geen zin meer maar nog 2 bladzijden to-do te doen
Oja, vakantie was eerder. Wat doet JZ nu zo'n beetje qua lopen? Is hij een snelle?

Luni, als je inzoomde zag je veel micro-organismen.

Meuk weggewerkt?
JZ is een langzame. Sinds gisteren heeft hij ontdekt dat staan leuk is, maar lopen begrijpt hij nog helemaal niets van

Inzoomen moet je hier ook niet doen hoor. Nooit eigenlijk Er ligt nu een grote bak playmobil verspreid over de grond, ben vergeten het op te laten ruimen. Verder blokjes, little people en een hele berg andere meuk. Ach ja, het is ook wel weer snel opgeruimd, ga ik nu maar even doen met de playmobil voor JZ wakker wordt.
Ik heb er niet op gelet..nee er ligt nog meuk voor morgen..lekker laten liggen

Nog een half uurtje en dan woensdag met frisse moed aan pagina 2 beginnen
Toch een hele pagina weggewerkt? Netjes hoor, morgen is er week een dag.

We willen volgend jaar zomer een stacaravan huren in Zuid Frankrijk, nu schijnt dat je dat vroeg moet boeken omdat het anders vol is. Ik ben me dus maar vast in zomer 2011 aan het verdiepen... (krijg je wel zin in de zomer van trouwens!)
Bestaat er ook zo iets als winter schoonmaak?????

ben heel erg aan het ruimen de laaste dagen, ook weer zin om te klussen. het eerste klusje is al gedaan , een gat in de kast maken zodat de stekker van mijn fonteintje er door kan. gelijk aangesloten op de stroom en fonteintje werkt weer. Nu nog een leuk lampje erachter en het woordt misschien toch nog een gezellig huisje

Ook bij de buren waren ze aan het ruimen, maar dat vond ik niet zo grappig. Toen ik naar mijn werk wilde moest ik over een matras en vuilniszakken klimmen bha.Dat die man zijn huis uit gezet is vind ik wel zielig ondanks dat ie het er zelf naar gemaakt heeft,. maar wat een troep er nu allemaal uitkomt je zou maar zo geleefd hebben.

Ik mag een hulp in de huishouding uitproberen. een medewerker bij TNO heeft zo'n hulp maar daar word zijn kat gek van, nu mag ik hem uit proberen, en maar hopen dat Hassan hem heel laat.

ik mag de ROBOMOB testen of ie Hassanproof is, hihihi

ook heb ik nu al mijn eerst veranderingen van mijn rooster binnen, gelijk voor drie dagen. Morgen mag ik naar hageflor, een sociaale werkplaats in de kassen, dat is leuk, maken ze allemaal stukjes, en verstekken ze planten en bloemen, daar mag ik donderdag ook naar toe , en ik mag ook nog eens iemand inwerken, op zich wel leuk maar ik weet daar zelf nog niet zo goed hoe ik daar moet openen, maar er schijnt een werkboek van ons te liggen dus ik ga me wel redden. en vrijdag heb ik er een extra dienst bij gekregen.

maar kwa uuren werk ik niks meer dan in mijn rooster wat ik tot nu toe had.
Poehoesssssss,jouw huisje is toch supergezellig

Ja,Juultje,morgen is er week een dag Een collega van mij heeft zo'n Pipo-de-Clown woonwagen te huur voor vakanties,hij woont in de Provence.Te weinig ruimte voor jullie maar de wagen is wel superleuk met veel grond eromheen
Mijn broer is er heel blij mee, Poesie, de Robomob! Wie weet vind jij het ook wel wat.

En had je mijn vraag nog meegekregen? Over Oh Cherso?

Er komt iemand om mij te interviewen over CG. Ben benieuwd of het prettig is of juist niet..
Juultje, ik ben ook bezig met de zomervakantie. We willen woningruil doen met een huis in DK. Dus daar moet je nu al mee beginnen.
Wat is een robomob??

We willen dit keer op een kinderrijke camping, wel zo leuk voor JD en misschien ook wel voor JZ, die is dan ook al ruim anderhalf natuurlijk.

Waar is dat interview voor, Compu? Een onderzoek, een artikel?

Leuk, Denemarken! Volgens Luni dan, ik ben er nooit geweest
Het is best leuk hoor,DK,maar ook wel rustig.In Jutland ben ik nog niet geweest,daar wil je toch graag heen Compu?

Wij gaan aankomend jaar denk ik naar Santorini of Zakynthos,weer eens naar Griekenland
Een stofzuigerrobot, Juultje.

Leuk is dat, zo'n camping! Kunnen de kids fijn contacten leggen en jij lekker zitten!

Luni, het plan is gewijzigd, het wordt het eiland van KH. Nog tips? Liefst fijn strandje (verlaten-smal-ver in het water kunnen lopen).

Interview was een beleidmedewerker, die een nieuwe visie onderzoekt t.a.v. de verstandelijk beperkte medemens.

Was heel leuk, maar wel intensief om hierover te praten. B.v. hoe je de toekomst ziet voor haar.
De hele kust waar KH aan ligt(die kant) is wel geschikt dan,het zijn allemaal zandstrandjes Veel pieren waar je vanaf het water in kunt.

Oh heerlijk.. ik verheug me er nu al op. Klote-eind rijden even vergeten.

Wat een lieve vraag van Arabella op H.
Ik was aan het zoeken naar de vraag van Arabella, maar die had ik al beantwoord zag ik...
Had je het gesprek samen met CV? Lijkt me inderdaad heftig.
Nee, hij wilde niet. Zat op zolder.

Kijken jullie naar Groeten uit de Rimboe? Is weer gestart.
Ik heb nog niet geantwoord maar weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven,al mn lief en leed staat hier al

Vandaag lekker opgeschoten!

Ik had op H gereageerd maar het bericht staat er niet,raar...

Arabella leest hier niet, vandaar haar vraag denk ik om een update.

Ik heb vanmiddag mijn rijbewijs teruggevonden...
Ja,weet ik..nou ja,ik spreek haar op de meeting wel...en anders moet ze maar weer hier gaan lezen he

Joh,dat is balen,waar lag ie?

Ik zou eigenlijk gaan sporten vandaag maar ik kan even de moed niet vinden...
Is ook waar

Hij lag gewoon in een bakje, waar ik al gezocht had. Baal er wel van.
Nouja,het is toch ook zo'n irritant klein papiertje,zie je makkelijk over het hoofd
Hoi compu, ik kijk geen chero's heb dat 1 keer gezien en was gelijk genezen.

juultje een robomop is een swiffer maar dan met een balletje erin die. je stelt de tijd om te swifferen in huis laat zeggen een half uur. en dan ga je op de bank zitten met en goed boek, en dat ding doet al het werk. oke de hoekjes daar kan ie niet bij maar nu hoef ik niet drie keer in de week te zuigen.

hassie vind het ding helemaal te gek, hij mept nammelijk al zijn muizen onder de bank,en daar laat ie ze dan liggen. die robomop swift die dingen gewoon erondevandaan, en dan kan hij weer 10 min spelen

trouwens kan iemand mij uitleggen hoe ik er een afbeelding in het bericht kan plaatsen, heb dat al meerdere keren geprobeert, maar ik snap dat url gebeuren niet. de afbeelding staan bij mijn afbeeldingen opgeslagen, maar dr staat niks van een url bij
Haha, gelijk genezen! Ik ook, maar toch blijf ik kijken.

Ik ga proberen antwoord te geven als zijnde computernono...

Je kunt alleen plaatjes plaatsen van internet denk ik. Dus kopieert de link van internet, de URL (van Robomop?) en die voeg je hier in (bij icoontje 'voeg een link toe' hierboven).

Luni, ik keek nou net zo uit naar je verhaal.

Juultje, ik was er al bang voor dat dat zou gaan gebeuren. Helemaal toen je dat bedrag noemde.

Heel gauw vergeten maar!

Verdorie, had een film uitgezocht om samen te kijken. Kan ik het weer niet handelen. Oftewel; ik ga er wakker van liggen. Dus CV kijkt alleen jammergenoeg.

En ik wens jullie een welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven