Mode & Beauty alle pijlers

Goede, betaalbare shampoo voor volume

02-11-2010 17:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet iemand een goede, betaalbare shampoo voor volume. Ik dacht zelf aan guhl, maar heb daar geen ervaring mee.

Alle tips zijn welkom
Ik heb dun haar en zo ongeveer alle volume-shampoos geprobeerd, maar daar werd mijn portemonnee leger van en mijn haar niet voller.

Maar ik lees mee...
Solid Shampoo! Echt een enorme aanrader.

Is overigens geen merk, maar meer een soort. Shampoo in een stuk i.p.v. vloeibaar, voelt heel vreemd de eerste week/twee weken, maar het werkt echt!
quote:Bbwtje schreef op 02 november 2010 @ 18:05:

Solid Shampoo! Echt een enorme aanrader.

Is overigens geen merk, maar meer een soort. Shampoo in een stuk i.p.v. vloeibaar, voelt heel vreemd de eerste week/twee weken, maar het werkt echt!Waar koop je dat? Bij die stinkwinkel Lush ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Shampoo in één stuk? Heb je dan een brok spul op je hoofd of hoe werkt dat?
Big shampoo van lush kost wel 15 euro
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 18:08:

[...]

Waar koop je dat? Bij die stinkwinkel Lush ofzo?

Ik vind het helemaal niks, die shampoo op een blokje, ook irritant om onder de douche de juiste hoeveelheid te bepalen, veel te veel gedoe.

Voor volume gebruik ik John Frieda, en dan de Luxurious Volume lijn, werkt bij mij heel goed.
Een goed kapsel werkt beter voor volume dan welke shampoo dan ook
quote:tilalia2 schreef op 02 november 2010 @ 18:20:

Een goed kapsel werkt beter voor volume dan welke shampoo dan ook Helemaal mee eens! Al veel volume shampoos geprobeerd (andrelon, dove, guhl, elseve) maar een goed kapsel i.c.m. stylingproducten werkt beter bij mij.

Een goed kapsel werkt beter voor volume dan welke shampoo dan ook Ja, dat klopt. Sinds-kort-kapper kost me nu 42 euro (wat ik heel veel geld vind) maar mijn dunne haar doet ineens alsof het heel dik is, dus het helpt wel.
Ik gebruik ook john frieda, is erg fijn.

Eens.

Probeer verder vooral om monstertjes op de kop te tikken voor je ergens een hele fles van koopt. Wat bij de een perfect werkt, daar krijgt de ander statisch haar van of vette -of juist droge- haarpunten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Is ten dele waar. Ik heb gewoon heel fijn haar, en dan helpt een goede coupe wel wat, maar het zou best nog wel wat extra's kunnen gebruiken.

Maar ik ben iemand die in een half uurtje 's ochtends het huis uit is, inclusief douchen en haren wassen. Tijd/zin/gelegenheid/animo voor allerlei stylingproducten en föhnen heb ik niet

Tegen de tijd dat ik op mijn werk kom, wrijf ik er wat gel (of wax of hoe heet dat spul) van de kapper in en dan zit het een tijdje goed. Maar echt lang zit dat niet. Bovendien gaat mijn haar er na een tijdje niet frisser uit zien met spul er in.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
lush shampoobar new!
Koop eens bij de Etos zo'n mini van de Nivea Verrassend Volume shampoo. In combinatie met een goedgeknipte coupe is die shampoo inderdaad voor mij dé oplossing. (ik ben overgestapt van de Andrelon omdat ik hier op het forum begreep dat die shampoo minder vriendelijk voor mijn haar was dan de Nivea, volgens mij nogal zout oid).
@himalaya, ik heb precies hetzelfde. Gebruik daarom ook liever helemaal niets aan stylingproducten.
Geloof dat je het ook bij Lush kunt kopen ja, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Heb het zelf bij The Beauty Bakery besteld, kost iets van ¤ 6 ofzo.

Vond het zelf eerst ook wel een gedoe, maar heb het stuk in stukjes gesneden en een stukje in een organza zakje gedaan. Nu dus geen gedoe meer, glipt niet weg. En qua dosering? Gewoon een paar keer over je hoofd wrijven met het stukje (en dat per stuk van je hoofd herhalen) en je krijgt vanzelf voldoende schuim (niet overdreven veel want dat is juist weer niet goed). Daarna inmasseren en heel goed uitspoelen. Voor mij werkt het.

En ik ben het met iedereen eens hoor, een goed geknipt kapsel is natuurlijk wel de absolute basis voor volume.
Guhl is niks.

Een goed kapsel werkt beter voor volume dan welke shampoo dan ook Dat, dus. Maar daarnaast vind ik de volume shampoos van Andrelon, Pantene en Sebastian wel fijn.
Elvive Volume Non Stop: Geweldig!

http://www.loreal-paris.n ... vive-volume-non-stop.aspx
Gewoon een goedkope nemen die lekker ruikt.

shampoo dezelfde inhoud
Die van Lush vond ik niet werken. Ook niet fijn trouwens zo'n blok. Maar goed, toch geprobeerd.

Heb nu die van John Frieda. Fijne shampoo, maar of die echt helpt betwijfel ik. Ik denk dat een shampoo niet echt voor meer volume kan zorgen. Dat doe je meer met stylingproducten.

heb trouwens de creme van Andrelon voor meer voluma in een tube. Vind ik wel erg prettig, al wordt je haar er stugger van.

En een goed kapsel is het halve werk
quote:Baileyyy schreef op 10 november 2010 @ 10:29:

En een goed kapsel is het halve werk Oh ja, helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven