Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
Hi Mod,

In de topictitel van het fleecdekentje zitten 2 spelfouten: kun je er JOUW van maken? En Fleece

En bij de poll is 'herst' zonder f gespeld....

Had het graag zelf aangepast, maar geen idee hoe je dat doet bij polls en titels?

Bedankt!
Hallo Naomi,

Ik ben weer uit het cachot na twee dagen. Er vallen me een paar dingen op. Ik zie in dit topic weer allemaal opmerkingen/ vragen staan die niet direct aan jou zijn gericht. Eerder is uitdrukkelijk gesteld dat dat niet mocht en dat vragen ook niet herhaald mochten worden. Ik ben voor een dergelijk vergrijp twee dagen geband. Hoe kan het dat forummers nu niet worden geband voor zulks gedrag?

Ik heb ook een vraag t.a.v het bansysteem, je wordt geband als er een waarschuwing is geweest, en daarna krijg je een ban en vervolgens een verdubbeling van de straf etc. Dat kan dus betekenen dat je een week lang op de verschoppelingenbank zit omdat je bijvoorbeeld in een discussie volgens de visie van een Angel op dat moment OT ging, of omdat je toevallig een topicwaarschuwing mist. Bij iemand die een week geband wordt associeer ik verschrikkelijke misstanden. Geen mensen die een vraag of opmerking maken die ineens niet meer past binnen een regel die kort daarvoor volslagen willekeurig is ingesteld.

2 heeft haar vleugels neergelegd. 2 was degene die een nieuwe regel bedacht in het Mod Topic en 2 was degene die vervolgens een waarschuwing uitbracht, en daarna meer dan 22 forummers bande. Een paar uur daarna gaat ze weg, en dan komt 3. We zien dat 3 heel anders met de materie omgaat. 3 vraagt aan forummers om on topic te blijven en verwijderd evt. off topic berichten, ze deelt niet rucksichlos bannen uit, en hey, dan blijkt dat ineens prima te werken! Ik vind dat helemaal goed, zo hoort het ook, maar het is niet zo eerlijk voor de tientallen die voor soortgelijke vergrijpen eerder een behoorlijke straf aan hun broek kregen.

Het zou fair zijn Naomi als je zou kijken naar de bangeschiedenis van de forummers die de ban-tsunami van 2 hebben doorstaan en zou je dan willen overwegen om deze historie te wissen? Onder het mom van nieuwe ronde nieuwe kansen.

Naar mijn mening zou je ook de regel dat een angel een topicwaarschuwing kan uitdelen en op basis van OT gaan mag bannen moeten aanpassen. Dit wekt namelijk willekeur in de hand. Er is op deze manier veel beleidsvrijheid voor de Angels, dat wekt wantrouwen bij de forummers en wellicht hebben sommige engelen in het verleden deze macht ook (mis)gebruikt. Dit moet je voorkomen. Bannen doe je in uiterste gevallen, aanzetten tot haat, discriminatie, scheldkanonnades en spammen. Niet als je een normale vraag stelt aan een andere forummer.

Als je kijkt naar het rechtssysteem in de USA dan weet je dat strengere straffen niet werken. Iedere ouder weet dat trouwens ook, een paar dagen stelde iemand de terechte vraag: als je leraar bent en je moet de halve klas eruit sturen, heb je dan een kutklas of klopt er iets niet in je didactische methode?
Is nog ergens te lezen dat Twee haar vleugels aflegt? Of zijn die berichten verwijderd?

Ik ben wel benieuwd wat haar precieze uitleg is.

(het is een vraag aan Naomi maar aangezien ze ziek is mag iemand anders de vraag ook beantwoorden )
quote:NevankaLetonja schreef op 02 november 2010 @ 16:35:

Gaat dat nog over die poerstamper-opmerking?*neemt honeurs waar*

Yep...

En dat iemand met zoiets wegkomt, terwijl andere voor opmerkingen als "Dom Wicht" geband worden, is ook een vraag op zich aan Naomi...
Naomi zou je de sanctie voor overtreding van de regel "niet terugkeren tijdens een ban" eens onder de loep willen nemen? Dat is echt totale willekeur, want velen keren even terug om hun zegje te doen en maar enkelen worden gestraft.
Naomi of een overgebleven engel, kan iemand me dit uitleggen?

Een ban om 18.37

Wegens het negeren van je officiele waarschuwing krijg je een ban van 24 uur.

en een waarschuwing om 18.48:

Wegens het negeren van diverse topicwaarschuwingen ontvang je een waarschuwing. Ga je binnen een half jaar weer over de schreef, dan volgt een ban.

Up up and away
quote:lookatme schreef op 02 november 2010 @ 11:24:

@fashionvictim: " ook als het vragen zijn waar jullie van rechtswege recht op een antwoord hebben?"

Je bedoelt dat je wettelijk recht hebt op een antwoord? Wanneer is dat dan als ik mag vragen ?

De laatste keer dat ik hier was waren er erg veel vragen omtrent privacy. Sanoma en Viva hebben een privacy beleid wat duidelijk stelt dat je als bezoeker te allen tijde het recht hebt daarover vragen te stellen, en als antwoord geeft Naomi alleen een passage uit datzelfde privacy beleid.

Dat is geen antwoord op de vraag hoe het kan dat bijvoorbeeld e-mailadressen die verwijderd zouden zijn conform dat beleid, nog steeds door Viva gebruikt worden. En ook geen antwoord op de vraag welke maatregelen Viva gaat nemen om dat op te lossen en welke maatregelen er bijvoorbeeld jegens Angels die dat beleid geschonden hebben, er zijn genomen of genomen gaan worden.

Dus Naomi, zou je daarop nog antwoord willen geven? Wat is er precies waar van de aantijgingen die er aan het adres van verschillende (ex-)Angels mbt privacy zijn gedaan, en hoe wordt of is dat opgelost?
Am Yisrael Chai!
....

Edit: heuh? Deze post was onder andere een reactie op de post van Lookatme, ben ik nu gek of is die pleite?
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-11-2010 19:44
Reden: deze vraag is al meerdere malen gesteld
% gewijzigd
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:ieniemienie20 schreef op 02 november 2010 @ 16:40:

Hi Mod,

In de topictitel van het fleecdekentje zitten 2 spelfouten: kun je er JOUW van maken? En Fleece

En bij de poll is 'herst' zonder f gespeld....

Had het graag zelf aangepast, maar geen idee hoe je dat doet bij polls en titels?

Bedankt!Ik heb je titel aangepast, ik kan helaas geen poll aanpassen.
quote:iris1969 schreef op 02 november 2010 @ 18:34:

Naomi zou je de sanctie voor overtreding van de regel "niet terugkeren tijdens een ban" eens onder de loep willen nemen? Dat is echt totale willekeur, want velen keren even terug om hun zegje te doen en maar enkelen worden gestraft.

Wij houden dit uiteraard goed in de smiezen.

Helaas komt het ook wel voor dat gebanden via een ip-adres terugkomen dat niet aan hun gebande nick gelinkt is. In dat geval kunnen wij niets doen.
quote:Moonlight82 schreef op 02 november 2010 @ 17:34:

Is nog ergens te lezen dat Twee haar vleugels aflegt? Of zijn die berichten verwijderd?

Ik ben wel benieuwd wat haar precieze uitleg is.

(het is een vraag aan Naomi maar aangezien ze ziek is mag iemand anders de vraag ook beantwoorden )Nee, dat is nergens terug te lezen.
En modereren jullie nu dan allemaal twee keer zoveel? Of zijn er al nieuwe angels in aantocht?
quote:molie schreef op 02 november 2010 @ 20:49:

En modereren jullie nu dan allemaal twee keer zoveel? Of zijn er al nieuwe angels in aantocht?

Op dit moment wordt er nog achter de schermen overlegd over hoe het verder zal gaan, daar weet ik nog niets van.

Maar op dit moment doen we het inderdaad met z'n drieën.
Ik heb, na mijn waarschuwing, nog wel een vraag:

Is er uberhaupt een plek op het forum waar, binnen bepaalde regels als 'geen mails plaatsen, geen nicks verrraden, niet over gebanden praten' etc, over het beleid gesproken mag worden? Of moet ik alle frustrties maar in mijn dagboekje opschrijven op aan de poes vertellen?
Naomie/Angels, zou het ook mogelijk zijn om de topicwaarschuwingen zichtbaarder te maken?

Want het zou zomaar kunnen dat je er overheen leest.

Ik heb wel wat suggesties. Misschien niet goed doordacht, maar ik geef ze even als verbetersuggestie mee. (jammer dat anderen er hier niet op mogen reageren, want vaak komt er na enige discussie een veel beter en haalbaarder voorstel uit)

* topicwaarschuwingen vetgedrukt in de OP. Die zie je tenslotte op elke pagina. (en wel vetgedrukt bovenaan de OP, want je leert snel af die OP steeds opnieuw te lezen)

* een dikke vette irritant door het scherm heenwalsende 'reclameboodschap'. Zoeentje die je niet weg kan klikken en waar je een minuut naar moet kijken. (zou wel duidelijk zijn, maar ik stem toch tegen mijn eigen voorstel)

Naomie/Angels, heeft iemand ooit geturfd wat meer waarschuwingen/bannen uitlokttot gevolg heeft, overal offtopics of een napraattopic?

Want ik geloof echt dat jullie gevoel is dat de napraat stout gedrag uitlokt, maar ik geloof nog meer dat de feiten anders zijn, zeker als jullie je echt elke keer consequent aan de foei-je-mag-niet-offtopic-want-dan-krijg-je-een-waarschuwing/ban-regel houden.

Ik ben oprecht nieuwsgierig of mijn inschatting van de feiten klopt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Drie, misschien heb ik de commotie van de laatste dagen niet helemaal goed gevolgd, maar ik neem toch aan dat de topic waarschuwingen waar steeds aan gerefereerd wordt ook per mail zijn medegedeeld aan de schuldigen?

Want het beleid tov topic waarschuwingen is enige tijd geleden al veranderd bij mijn weten, waardoor de suggesties van Feow volgens mij niet meer nodig zijn (is destijds ook allemaal langsgekomen).
Beste Naomi,

Een paar dagen geleden verhuisde ik om een discussie voort te zetten op aanwijzing van Viva van het afscheidstopic van Angel Twee naar dit topic. Door de avatorbug dacht ik dat die aanwijzing kwam van Angel Twee zelf, inmiddels heb ik begrepen dat de aanwijzing kwam van de redactie en dat de nick van Angel Twee niet meer actief is. De kans op een reactie van Angel Twee zelf op de punten die ik haar heb voorgelegd en de bijbehorende vraag is dus verloren gegaan. Jammer, maar c'est la vie.

De opgegeven reden om tot sluiting van het betreffende topic over te gaan is door Angel Drie teruggevoerd op het niet mogen openen van topics / schrijven over mensen met een (perma) ban. Aangezien dit in de OP veelvuldig en behoorlijk negatief gebeurde vrij makkelijk om als billijke reden te aanvaarden.

Gezien de toonzetting en de zienswijze van taalgebruik vanuit Viva ben ik van mening dat het ook eenvoudig is het betreffende topic te scharen onder 'beledigen en provoceren'. Iets dat, in tegenstelling tot de regel die het verbied over forummers met een (perma)ban te spreken, wèl concreet is opgenomen in het forumreglement. Evenals het gebruiken van twee verschillende nicks binnen één discussie tenzij dit gebeurt met een goedgekeurde puppet.

Aangezien beide zaken aantoonbaar zijn gebeurd onder de officiële Vivanick/status van Angel, een nick/status die jullie zelf een dusdanige waarde toekennen dat het niet is toegestaan om er varianten op te voeren, in tekst noch in beeldmerk, vraag ik mij af wat hiervan de gevolgen zijn. En eigenlijk in de eerste plaats, òf er überhaupt wel gevolgen verbonden zijn aan deze overtredingen van jullie eigen, onder regie van de betreffende Angel zelfs zéér rigide gehanteerde, regels.

Mijn vraag kent een wat lang intro, iets waar ik over heb getwijfeld aangezien het niet ondenkbaar is dat hij hierom onder het mom van 'het verkondigen van een mening met aan het einde een vraagteken' in de virtuele prullenbak zal belanden en ik mijn eerste waarschuwing te pakken heb. De reden dat ik het toch zo formuleer is dat de vraag 'of er eigenlijk nog maatregelen zijn getroffen tegen die-en-die wegens x, y en z' waarschijnlijk hetzelfde risico in zich draagt maar dan met een andere onderbouwing, en naar mijn persoonlijke smaak nuance en onderbouwing ontbeert.
Beste Naomi,

Ondanks dat ik het antwoord weet op mijn onderstaande vraag hoop ik toch dat dit hier voor jou nog mag blijven staan zodat je iig weet hoe ik erover denk en ik hoop ook een verrassend antwoord van jou te krijgen.

Ook voor Viva was het al langer duidelijk dat Angel 2 de laatste tijd anders modereerde dan voorheen. Ik zal daar verder niet over uitweiden omdat het niet de bedoeling is na te trappen. Zeer zeker niet. De druk, angels tekort, ziekte van jou en misschien nog veel meer dingen, kwam het zeker over dat beslissingen genomen zijn die normaal niet zo genomen zouden zijn. Of laten we zeggen dat het lontje erg kort was (wil niet achteraf erover praten maar ik hoop dat je zo begrijpt wat ik bedoel).

Nadat mijn grapje niet als grapje gezien werd kort geleden, liep ik erg op mijn tenen al de laatste tijd om geen verkeerde moves te maken want ook bij gewone postings vlogen de waarschuwingen om je oren (wat ik zo zag op het forum).

Afgelopen zondag was ik ook niet echt postende met vragen naar jou op het mod.topic. Ik heb na een paar uur pauze heel stom zonder eerst het hele topic na te lezen, een posting van Ligeia gelezen en ik gaf haar de tip dat ze even met de angel moest mailen over haar probleem. Dit heeft mij de ban opgeleverd. Ik heb die posting van 13.29 de topicwaarschuwing dus nooit gezien toen ik rond half 4/4 uur postte (kan je mijn posting zo toesturen).

Eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat Angel 2 zondag eerder aan haar collega’ s had moeten aangeven dit niet meer te trekken, of het topic al eerder te sluiten zodat al die bans niet waren gevallen. Maar daar ze haar vleugels heeft afgelegd zal ik daar niet over doorgaan.

Maar om even op mijn eigen situatie terug te komen, nu heb ik opeens een “bangeschiedenis” waar ik op zijn minst niet blij mee ben. Kijk, eerlijk is eerlijk, als ik scheld, of echt dingen doe die niet mogen, zal ik de laatste zijn die wat zegt. Maar ik voel me nu zo iets aangesmeerd. Echt zo onterecht. Misschien zegt iedereen dat maar ik voel me echt in mijn kruis getrapt.

Ik heb destijds VOOR het nieuwe bansysteem “gestemd” omdat ik echt dacht dat het gewoon was voor misstappen. Nu alleen al kijkende naar mijzelf, heb ik er echt 2 onterecht te pakken. Ik heb het aan iemand anders bij Viva ook gevraagd en als ik het niet verkeerd begrijp zei die ook dat mijn posting geen misstap was maar een pech voor mij dat ik die topicwaarschuwing van uren ervoor en tig pagina’s ervoor niet heb gezien.

Maar de consequentie is wel (door deze Aktie voor mij) dat als er een “overijverige” angel (knipoog) aan het werk is dat je voordat je het weet een week of langer een ban hebt.

Destijds is ons gevraagd hoe we over dat bansysteem dachten, maar toen hadden we het niet over een topicwaarschuwing gemist hebben of per ongeluk een dubbele vraag aan jou gesteld te hebben of denkende een helpende hand te zijn en een tip aan een andere forummer te geven. Ik lees normaal redelijk bij op jouw topic maar ik kan mij voorstellen dat je niet 1500 postings naleest of die vraag al gesteld is.

Zo zeg, lange post om te zeggen dat ik de bannenregen van zondag ECHT onterecht vond. En de vraag is om het terug te draaien gezien hoe e.e.a. is verlopen. En tevens dat ik het bannensysteem zo echt niet vind werken en hoop dat je ernaar wilt kijken.

P.s. ik kan je mijn posting mailen als je wilt over de tip die ik Ligiea gaf om een angel te mailen die zondag.

Andere p.s. als het nog even mag, Male; zag je postings dat je mij verdedigde op het verwijderde topic, ik kon niet reageren zonder mijn ban te verdubbelen maar wilde je bedanken en zeggen dat het klopte wat je zei hoe het mij geraakt heeft.

Nou laatste vraag Naomi, wat is nou de willekeur met die bannen? De ene zijn ban van een week wordt teniet gedaan (wat m.i. ook terecht was) omdat het met die andere forummer was uitgesproken. En dat van zondag kan niet terug gedraaid worden?

Vind je dat ook niet vreemd als je mijn ellenlange verhaal hebt gelezen? En geef ons anders alleen nog maar engeltjes die “een boodschap” gaan doen en je de kans geven om je posting weg te halen. Nou ja, ben een beetje geïrriteerd maar zal wel weer over gaan.

Verder wil ik mij dus aansluiten bij de andere forummers over de topicwaarschuwing duidelijk maken. (ik heb niets per email gehad, zelfs heb ik geen email gehad dat ik een ban had. Ik kon er gewoon opeens niet meer in. (is ook gewoon na te checken).

Fouten of misstappen kunnen gebeuren maar het zou Viva nu wel sieren om dan ook die fout terug te draaien!!!!!

Beterschap nog even. Ik zou nog even diep onder de wol kruipen als ik dit zou moeten lezen.

Liefs mv.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@Heejhallo, zoals ik eerder heb aangegeven mag je enkel vragen stellen over het beleid, en wel op dit topic. Het beleidstopic en het napraattopic zijn afgeschaft. Dat is mijn antwoord en daar moet je het mee doen.

@Feow, we moeten er vanuit kunnen gaan dat er wordt teruggelezen. Niet teruglezen is voor eigen risico. Ik snap je suggestie om de topic waarschuwingen duidelijker te maken.

Het nadeel van het plaatsen van de topicwaarschuwing in de OP, is denk ik dat de topicopener dan het openingsbericht niet meer kan aanpassen. Ik laat je suggesties verder over aan Naomi.

@Frizzy, je haalt denk ik 2 dingen door elkaar. Vroeger telde een topicwaarschuwing mee in het oplopend bansysteem. Stel iemand heeft nog nooit een waarschuwing of ban gehad. In het oude systeem was het zo, dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeerde, er direct een ban van 24 uur op volgde. Dát is afgeschaft. Nu is het zo dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeert, er een officiële waarschuwing per e-mail volgt.

Als iemand echter al wel een waarschuwing of banverleden heeft, gaat na het overtreden van een topicwaarschuwing deze geschiedenis gewoon verder.

Stel iemand heeft als laatste ban een ban van 24 uur gehad en die overtreedt een topicwaarschuwing. In dat geval volgt, conform banbeleid, een ban van 48 uur. (Oplopend bansysteem.)

@Twinkeling, je beschuldiging over dubbelnicken begrijp ik niet, 2 heeft niet gedubbelnickt in het topic. Het topic is offline gehaald wegens gedane beschuldigingen en het praten over permabannelingen, deze zaken mogen niet.

@MV, ik verwijs je naar mijn antwoord Viva Angel3 in "Vivamod"
Ik ga het topic opschonen.

Edit; gedaan. Nogmaals het verzoek hier enkel vragen stellen, bedankt.
En waarom komt er dan nu geen topicwaarschuwing? Het is namelijk nog steeds zo dat er off topic gepost wordt volgens jullie eigen regels. Dat leverde mij en anderen een waarschuwing op. En voor sommigen zelfs een ban.

Ik vind dat prima als dit de nieuwe lijn wordt (het zij zo) maar dan ook nu consequent doorzetten want ik zit me enorm te ergeren dat een heleboel mensen de dupe werden van een rigide regel zodat wel heel vlot onterecht een topic waarschuwing is uitgegaan. En nu mag men blijkbaar wel weer posten wat zondag als o.a. off topic werd beschouwd.

Ik heb expres niet meer hier gepost vanwege de waarschuwing en dan zie ik in twee dagen precies hetzelfde gebeuren als daarvoor maar nu volgt er niks.

Hoe zit dit? Dat wil ik nu wel eens graag weten.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
@Shahla,

Zondag werd het verzoek om enkel vragen te stellen door zóveel mensen naast zich neergelegd, dat 2 uiteindelijk heeft besloten er een topic waarschuwing van te maken. Zoals ik hiervoor heb uitgelegd, is dat een procedure die een Angel mag toepassen en zijn de waarschuwingen en bans die daarop zijn gevolgd terecht.

Het topic is toen gesloten geweest om nóg meer off-topics en dus nóg meer bannen te voorkómen. Na heropening van het topic vond ik het niet terecht om vast te houden aan de topic-waarschuwing, door de eventuele verwarring die een sluiting & (her-)opening met zich meebrengt. Alhoewel ik me kan me voorstellen dat dat voor de mensen van zondag misschien wat zuur voelt, vind ik het onwenselijk nog steeds vast te houden aan deze topic waarschuwing.

Terugdraaien van de uitgedeelde waarschuwingen en bans gebeurt niet, omdat ze dus terecht zijn. (Zie mijn lange uitleg eerder in dit topic voor meer informatie.)

Tot nu toe blijft het redelijk overzichtelijk (al moeten we helaas nog zo nu dan wat opschonen) dus ik zie op dit moment geen noodzaak een nieuwe topic waarschuwing te plaatsen. Ik hoop dat jullie het verzoek om het enkel bij vragen te houden zoveel mogelijk inwilligen, zodat we geen gebruik hoeven te maken van een eventuele nieuwe topic waarschuwing. Dat is namelijk voor jullie én voor ons niet leuk.

Ik ga nu trouwens weer offline.
Sorry, drie maar ik vind en vond die hele topic waarschuwing onterecht. Want als het nu toegestaan wordt wat zondag een waarschuwing opleverde, kun je die waarschuwing niet meer verkopen als terecht. Want dan zou een waarschuwing vandaag ook terecht zijn. En ja zondag gingen veel mensen blijkbaar over de schreef. Meer dan op het moment. Duh, anders loop je weer kans dat je bangeschiedenis oploopt.

Mensen kijken nu wel uit, zoveel mogelijk.

Je kunt je afvragen waarom zoveel mensen, waarvan een groot deel nog nooit een waarschuwing of ban had gehad zondag ineens een 'bangeschiedenis' kregen. Was dat dan omdat die braveriken ineens massaal 'stout' werden of was het dan omdat de waarschuwing niet deugde?

(Hopelijk kan ik dit nog schrijven zonder weer als stout beschouwd te worden. Dit is trouwens ook mijn laatste post hier voor die waarschuwing ineens een ban van 24 uur wordt.)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Vraag aan Naomi of de dienst doende Angel.

Is er al zich op een terugkeer van Naomi? Ik vind 2 weken voor een griepje nogal zorgelijk. Misschien is er meer aan de hand??

En indien Naomi niet terugkomt, waarom geeft Annedinges geen openheid van zaken?

En als laatste klopt het gerucht dat Viva dit forum gaat sluiten als er niet snel een einde komt aan de rellen?
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 03-11-2010 13:12
Reden: stuk verwijderd
% gewijzigd
Angel, ik neem aan dat dit toch tegen de regels is, iemand uitschelden en dan een bijna gelijke nick nemen van iemand anders die nu een ban heeft?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven