Ervaringen/tips infrarood sauna?

20-11-2007 09:32 13 berichten
Wij willen een infrarood sauna aan gaan schaffen, maar ik kom er niet uit. Er zijn zoveel leveranciers en merken en ze varieren van heel goedkoop tot heel duur.

Zijn er hier misschien forummers die me aan tips kunnen helpen of die erg goede ervaringen (of juist niet!) hebben met een bepaald merk of bepaalde leverancier?
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Nee, al zou ik nog wel eens een sauna op zolder willen hebben ...

Voorlopig maar gewoon naar Thermen Beauty en 'm delen dan!

succes,

TD
Ik heb een infraroodsauna. Mijn ouders hebben hem ca.15 jr geleden voor mij aangeschaft ivm reuma. Hij is met mij mee verhuisd toen ik opmezelf ging wonen. Ik heb er erg veel plezier van, na al die jaren doet ie het nog perfect!! Zelfs het lampje (gewoon een peertje) heb ik nog nooit hoeven vervangen. Ik zit er minimaal 1x per week in, als ik veel pijn heb wat vaker.

Wat mijn ouders er voor betaald hebben destijds? Geen idee, het is al zo lang geleden!!! Het merk is een Health Mate, maar eerlijk gezegd zou ik geen andere merken weten.

Het enige vervelende is dat mijn kat hem af en toe als krabpaal gebruikt(zonder mijn toestemming), dus aan een kant ziet het er niet meer zo mooi uit.
Pssst bumper: leuke kat heb je! Net een Dalmatier
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens googelen op dat merk, Bumper! (En ja, leuke kat! :-))
Zo'n sauna staat op mijn verlanglijstje!

Hoeveel ruimte heb je er eigenlijk voor nodig? Wil wel kunnen liggen met z'n twee! Hoe zijn de prijzen?
Ik heb hier een link voor je:

http://www.healthmate.nl
Hiero ook een link van zeer goed bedrijf!

www.goergen.nl

Mijn ouders zijn er al klant!

en zo als het uitziet gaan wij er ook voor!

goede uitleg,goed en mooie producten..

heb daar een goed gevoel bij!

veel goede info,en geen domme verkoop praat!

Groetjes Nicole
Ik heb mijn infrarood cabine gekocht bij supersauna.nl, zo hadden veel keuze en de prijzen waren veel goedkoper als bij twee ander zaken waar ik geweest was. daarnaast hadden ze wel 30 infrarood cabines in de showroom staan. dus er zat wel wat voor ons tussen.

ik heb gekozen voor een cabine met 3 verschillende stralers, waardoor ik zoals korte als lange golf in de cabine heb. Als het koud is heb ik er heel veel baat bij, in de zomer als het echt warm is ga ik er niet zoveel in, maar dan heb ik ook veel minder last van mijn gewrichten.

dus in vindt het zeker een aanrader, het werkt gewoon heel verlichtend..

anders mijn je maar eens kijken op de site in heb hem gekocht bij supersauna.nl in veenendaal.

gr,

tonnie

groeten
Wij hebben onze infraroodsauna bij een supersauna in Vlierden gekocht. Een 2 persoons zitten en hij moest op de badkamer kunnen.

Heerlijk warm zeker nu. En na het sporten, wel niet eerst douchen, is het zalig.
Dit topic is 5 jaar oud, Jan1942/Tonnie, dus heel bijzonder dat je nu nog reageert. Ik zou bijna denken dat je aan het spammen bent...
quote:NummerZoveel schreef op 23 december 2012 @ 21:19:

Dit topic is 5 jaar oud, Jan1942/Tonnie, dus heel bijzonder dat je nu nog reageert. Ik zou bijna denken dat je aan het spammen bent...Ik zag dat niet, je hebt het ook niet tegen mij weet ik, reageerde omdat het topic bovenaan stond *dom*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven