Een vraag over de kat
woensdag 3 november 2010 om 20:55
Ik heb ongeveer zo'n lampenkap als op het icoontje van de thuis-pijler. Ik vind het een vrolijke lampenkap. Een keer bij Blokker volgens mij. Daar wilde ik het echter niet over hebben.
Ik heb ook net zo'n kat als op het icoontje van de thuis-pijler (alleen wat groter) en daar heb ik een vraag over. Even voor alle duidelijkheid: niet over de thuis-pijler en ook niet over het icoontje, maar over de kat. Het is een vraag die in principe niet alleen over mijn kat gaat en ook niet uitsluitend over zwarte katten, hoewel het misschien toch een klein verschil maakt met witte, maar mijn vraag heeft betrekking op katten in het algemeen, dus zwarte, witte, gestreepte, gevlekte en alle andere katten, en wellicht ook sommige honden of alle honden, maar mijn vraag heeft geen betrekking op alle huisdieren omdat ik denk dat het op vissen en schildpadden niet van toepassing is.
De vraag speelt al de hele dag in mijn kop. Wie weet raad? Alvast bedankt.
Ik heb ook net zo'n kat als op het icoontje van de thuis-pijler (alleen wat groter) en daar heb ik een vraag over. Even voor alle duidelijkheid: niet over de thuis-pijler en ook niet over het icoontje, maar over de kat. Het is een vraag die in principe niet alleen over mijn kat gaat en ook niet uitsluitend over zwarte katten, hoewel het misschien toch een klein verschil maakt met witte, maar mijn vraag heeft betrekking op katten in het algemeen, dus zwarte, witte, gestreepte, gevlekte en alle andere katten, en wellicht ook sommige honden of alle honden, maar mijn vraag heeft geen betrekking op alle huisdieren omdat ik denk dat het op vissen en schildpadden niet van toepassing is.
De vraag speelt al de hele dag in mijn kop. Wie weet raad? Alvast bedankt.
woensdag 3 november 2010 om 22:05
Tja, hahaha, hier liggen ze graag op de badkamervloer, omdat daar vloerverwarming is.. maar ook gewoon op een handdoek in de gang, waar het kouder is. Ik heb ook een mager mannetje (jong katertje), nog niks gemerkt dat ie het koud heeft, gaat op leren stoel liggen, terwijl ik een stoffen bank heb.. speelt ook graag met koud water uit de kraan.
De poes is gewoon (in voorbereiding op de winter?) dikker geworden, dus dat speklaagje zou dan moeten beschermen tegen de kou, zou je zeggen, he?
De poes is gewoon (in voorbereiding op de winter?) dikker geworden, dus dat speklaagje zou dan moeten beschermen tegen de kou, zou je zeggen, he?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 3 november 2010 om 22:10
quote:heleen1234 schreef op 03 november 2010 @ 21:56:
Sokken is lastig hoor, met die nageltjes. Die moet je dan eerst even knippen, liever nog vijlen. Of gaten erin breien, wel lastig, maar ja dan heb je ook wat!of beenwarmers doen! ik kom net vh "moeders met kanker forum" af maar hier is wat gezelliger
Sokken is lastig hoor, met die nageltjes. Die moet je dan eerst even knippen, liever nog vijlen. Of gaten erin breien, wel lastig, maar ja dan heb je ook wat!of beenwarmers doen! ik kom net vh "moeders met kanker forum" af maar hier is wat gezelliger
woensdag 3 november 2010 om 22:21
Het was achteraf wel een beetje een knullige vraag van mij, hoe serieus ook. Want iedereen weet dat katten tegen warme dingen aan gaan liggen. En niemand zemelt dan van 'ooh maar dat is slecht voor de kat'. En niemand zegt als het thuis 18 graden is: '18 graden, tering wat ben ik toch een dierenbeul.'
Ik vraag me af wat ik nog meer kan doen ter bespoediging van mijn vertrutting
Ik vraag me af wat ik nog meer kan doen ter bespoediging van mijn vertrutting