Mode & Beauty alle pijlers

mixt baby kapper

04-11-2010 11:13 8 berichten
hoi hoi,

wie oh wie is wel eens bij kapper mixt baby in Rotterdam (of een van de andere locaties) geweest en kan mij vertellen hoe dat is?

ik wil graag iets heel anders met mijn haar ipv telkens de eeuwige staart en in laagjes....ik heb best dik haar, net over de schouders met een slag erin.

Echt super trendy kapsels wil ik niet meer, het moet makkelijk te stylen zijn,ik ben echt iemand van de vingers er door en klaar.

Kan ik voor dat soort "simpele" kapsels ook bij mixt baby terecht?
Ik ben 1x geweest en ga echt nooit meer: mijn haar was slecht geknipt en toen ik eenmaal buiten stond bleek dat mijn oren en nek ook een verfbeurt hadden gehad...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1x geweest in Rotterdam. Mijn haar was super goed geknipt en geverfd.
Sorry geen ervaring...ik dacht dat je een kapper voor je baby zocht.
Ben daar geweest om dat het vlak bij mn werk zat. Heel veel geld voor alleen puntjes bijknippen. Heb zelf kappersopleiding gedaan dus weet hoe het moet, maar mn pony was ook scheef.

Zelf vind ik kinki kapper nog wel goed te doen (nieuwe binnenweg) en brainwash kappers schijnen ook goed te zijn
Ik vind de kinki dan weer nix..
de kinki kapper ging ik vroeger nog wel heen, toen vond ik het wel leuk. Nu vind ik het wat te trendy, voel ik me een beetje te oud voor :-)
Mixt baby is heel erg trendy hoor! En je wordt aan een tafel geknipt en ziet het resultaat wanneer het klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven