3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 5 november 2010 om 09:02
vrijdag 5 november 2010 om 09:25
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Ik heb opeens zeeën van tijd. Ik denk dat ik straks boodschappen ga doen, dan een boekje lezen op m'n balkon, ergens een kop koffie drinken, lekker koken vanavond, beetje forummen, beetje uitzendinggemist kijken. Iemand nog een leuk idee?
Appel, gewoon hup door de regen heen!!!
Appel, gewoon hup door de regen heen!!!
vrijdag 5 november 2010 om 09:32
Ik weet het niet Hima, de enquêtes zijn met het rapport mee gegaan. Ik denk dat de eersten na dit weekend al terugkomen. Het kan me eigenlijk geen ene reet schelen wat ze ervan vinden. ben allang blij dat het af is. Volgende keer weer dubbele rapporten, we houden de oude versie het hele jaar nog aan en dan telkens een verbeterde versie van het nieuwe.
Stom systeem hè! Heeft mijn baas leuk bedacht
Stom systeem hè! Heeft mijn baas leuk bedacht
vrijdag 5 november 2010 om 09:34
Pffff.... dat is geen leuk vooruitzicht! Hoeveel rapporten krijgen de kinderen per jaar?
*denkt hard aan haar eigen schooltijd... kerst en zomervakantierapport volgens mij?*
Maarja, nog even doorbijten, over een paar maanden zit het er voor je op daar. Toch?
Ga je dan wel het zelfde werk weer hier in Nederland doen?
*denkt hard aan haar eigen schooltijd... kerst en zomervakantierapport volgens mij?*
Maarja, nog even doorbijten, over een paar maanden zit het er voor je op daar. Toch?
Ga je dan wel het zelfde werk weer hier in Nederland doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 5 november 2010 om 09:55
quote:verademuis schreef op 05 november 2010 @ 09:25:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Ik heb opeens zeeën van tijd. Ik denk dat ik straks boodschappen ga doen, dan een boekje lezen op m'n balkon, ergens een kop koffie drinken, lekker koken vanavond, beetje forummen, beetje uitzendinggemist kijken. Iemand nog een leuk idee?
Appel, gewoon hup door de regen heen!!!Klinkt als een leuk programma voor vandaag!
Appel, gewoon hup door de regen heen!!!Klinkt als een leuk programma voor vandaag!
vrijdag 5 november 2010 om 10:29
Shit, zit ik op mijn werk, verzinnen ze weer iets nieuws...
Toch niet nóg meer bouwdingen he? En hebben jullie dat haunted huis al weggegooid?
Ik ben van het recyclen en vind eigenlijk dat je je huis ook weer moet kunnen ontmantelen en de spullen hergebruiken voor andere dingen
(gelukkig zijn boerderie-haters Friez en Mocy hier niet... )
Toch niet nóg meer bouwdingen he? En hebben jullie dat haunted huis al weggegooid?
Ik ben van het recyclen en vind eigenlijk dat je je huis ook weer moet kunnen ontmantelen en de spullen hergebruiken voor andere dingen
(gelukkig zijn boerderie-haters Friez en Mocy hier niet... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje