En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En niet te vergeten de leukste attraktie van NH op dit moment, een bezichtiging aan Bo Ghi, er zijn wel al lange wachtlijsten maar Bo doet zijn best er voor iedereen te zijn.
In Schagen is elke donderdag zo'n toeristische markt, altijd wel even leuk om op rond te lopen. Is er trouwens nog steeds veemarkt in Purmerend? Weten jullie dat?
quote:

dat lijkt mij ook wel leuk maar ik ga dit jaar toch maar voor die buitenrit met paard over het strand, daar heb ik ook erg veel zin

Bij manege de Groot in Egmond?
pas maar op dat ie niet gekidnapt wordt:D
quote:

quote: zonlicht2 reageerde

dat lijkt mij ook wel leuk maar ik ga dit jaar toch maar voor die buitenrit met paard over het strand, daar heb ik ook erg veel zin

Bij manege de Groot in Egmond?

nee, dichter bij je in de buurt, lager aan de kust
Voor zover ik weet wel. Eind van het jaar komt het ergens anders dacht ik. Het is op de Koemarkt in Purmerend. Niet veel aan hoor.
klein bootje (motor 4 pk) huren bij de kraak in alkmaar en lekker door de stad heen tuffen

kijk ook even op de agenda van de karavaan.nl die trekt nu door noordholland!!!

haske leuk straat theater! meestal gratis of voor een prikkie !
Iets eten, drinken of lunchen in de watertoren in Zandvoort.
quote:En niet te vergeten de leukste attraktie van NH op dit moment, een bezichtiging aan Bo Ghi, er zijn wel al lange wachtlijsten maar Bo doet zijn best er voor iedereen te zijn.aan het vissen naar visite?? hahaha
straattheater vind ik leuk, ga ik zeker even opzoeken dus, enne dat bootje huren in Alkmaar ook wel, komt vast wel goed ladies, er is genoeg te doen en ik heb fietsen bij me, dus als het weer een beetje meewerkt dan heb ik een prima weekje
Yam, heb je die collega's nu al naar de ballenbak gestuurd!
quote:

quote: mylenevalerie reageerde

En niet te vergeten de leukste attraktie van NH op dit moment, een bezichtiging aan Bo Ghi, er zijn wel al lange wachtlijsten maar Bo doet zijn best er voor iedereen te zijn.

aan het vissen naar visite?? hahaha

Hahahahah, als het geluk aan mijn kant is morgen dan ben ik er niet eens. Ja Bo wilt wel deuren open doen maar daar hebben we weer sloten voor.
quote:Yam, heb je die collega's nu al naar de ballenbak gestuurd!heb ze afgeblaft en aan de slipketting gelegd.
quote:

Yam, heb je die collega's nu al naar de ballenbak gestuurd! heb ze afgeblaft en aan de slipketting gelegd.

au
de kraak bootjesverhuur
Theaterfestival Karavaan

Diverse locaties, Kop van Noord- Holland

12 juli tot en met 12 augustus 2007

Rondreizend theaterfestival Karavaan trekt van 12 juli tot en met 12 augustus 2007 door de kop van Noord-Holland met spectaculaire locatie-, spektakel- en straattheatervoorstellingen. Het festival wordt dit jaar voor de vijftiende keer georganiseerd en dat wordt gevierd!  Op straat, op een oude scheepswerf, in een kantoortuin, in etalages en veel meer onverwachte plekken kunt u  dans-, muziek- en theatervoorstellingen zien.

Vijftienjarig bestaan

Om het vijftienjarig bestaan te vieren is er op donderdag 12, 13 en 14 juli aan de rand van het IJsselmeer in Hoorn een concert waar meer dan 90 artiesten aan meedoen. Holland Symfonia begeleidt onder andere de bekende solisten Charlotte Margiono, Nurlaila Karim en Frank Groothof.

Nieuwe theater- en dansproducties

U ziet tijdens Karavaan een aantal nieuwe voorstellingen. Polly Maggoo brengt op de Rijks Scheepswerf in Den Helder de voorstelling De Kantine, ’t Woud Ensemble speelt in de duinen van de PWN de voorstelling Rij en in de Oosterkerk in Hoorn is de dansvoorstelling L van Diane Elshout te zien. Kinderen kunnen terecht bij Speeltheater Holland met de voorstelling Rode Aarde in een boerenschuur in Schagen.

Muziek- en Straattheater

U kunt ook genieten van muziek- en straattheater. Tamar muziektheater komt met twee voorstellingen naar Karavaan. Het Nederlands Vocaal Ensemble speelt in het Westfries museum in Hoorn de voorstelling Getijden. De voorstelling Tribute to Tom Waits van TOM speelt in het Slothotel Igesz in Schagen. Peter Zegveld tenslotte speelt zijn Office Symphony in Heiloo. Karavaan organiseert dit jaar in Wervershoof, Bovenkarspel, Heerhugowaard, Alkmaar, Schoorl, Callantsoog, Schagen en op Texel straattheaterdagen met veel groepen uit het buitenland, zoals uit Australië, België en Frankrijk.
straat theater in de kop van noordholland
quote:

heb ze afgeblaft en aan de slipketting gelegd.

au

en ze toegezegd dat bij verder wangedrag, ik over zal gaan naar maatregelen als een teletac 220
thanx voor die sites, ga ik zeker nog even bestuderen:)
quote:

heb ze afgeblaft en aan de slipketting gelegd.

au

en ze toegezegd dat bij verder wangedrag, ik over zal gaan naar maatregelen als een teletac 220

:D ze zijn nu wel rustig dus
;)
Lief dagboek van Bo Ghi,

Ik ben het grote broertje van Bo, je weet wel Floyd. Bo Ghi heeft het jullie vast niet verteld want hij was het vergeten, maar ik ben jarig vandaag.

Ik werd veuls te vroeg wakker gemaakt. Kayleigh en ik lagen nog te slapen, die kleine druktemaker niet natuurlijk.

Ik deed eerst of ik nog sliep.

Maar toen ik mijn oog open deed ...

Stond er een heerlijk vis-ontbijtje voor mij te wachten...

Ik werd helemaal in de bloemetjes gezet...

Ach, niet dat het mij heel veel uit maakt hoor, vind het al leuk als niemand mijn verjaardag vergeet.

En ja hoor, die kleine was het weer vergeten .... Hij schaamde zich dood en of ik het hem wilde vergeven...

Ik was pissig dus hij rende naar vrouwtje om te vragen wat hij mij nog kon geven voor mijn verjaardag.

Vrouwtje zei tegen hem, "geef je nieuwe muis maar aan Floyd die je net hebt gehad". Daar had hij wat moeite mee om die weg te geven.

Hij pruttelde nog tegen met argumenten bij vrouwtje.

Deed nog een laatste poging het uit haar hand te trekken...

Nou ik kreeg mijn kadootje.

Hij bleef alleen smeken of hij hem terug mocht ... gegeven is toch gegeven?

Nou mochten er vanavond nog kattenvriendjes komen, Ik ben de drank al aan het testen.

Mmmmm ruikt goed, tot later lieve kattenvriendjes ...

Bo Ghi had vandaag nog zijn kuren met zijn tuigje maar ik vertel stiekum niet dat ik hier ook heb geschreven. Jullie horen het wel van hem snel.

Doeiii.

Afz, de grote broer van Bo Ghi, Floyd.
Gefeliciteerd, Ffloyd:gwab:
Hoe kom ik eigenlijk aan Ffloyd? Heb een fotootje op mijn bureaublad staan en daar heette die ook al gewoon Floyd.
quote:Hoe kom ik eigenlijk aan Ffloyd? Heb een fotootje op mijn bureaublad staan en daar heette die ook al gewoon Floyd.Ik denk dat ik het weet, ik heb een icoontje toen met msn ffloyd genoemd. Die heb ik destijds jou doorgestuurd. Ik had het icoontje zo genoemd omdat ik anders in mijn gewone tekst in de war zou komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven