Gezondheid alle pijlers

Steken in hartstreek

07-11-2010 14:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ik ben geen arts. Er zijn amper artsen hier.

Ik zou zeggen en dat ligt nogal voor de hand:

Maak morgen een afspraak bij je huisarts.
Je maag/middenrif?
Wat is je leeftijd, gewicht en lengte (of weet je je BMI?). Hebben familieleden hartklachten? Heb je op dit moment last vast stress? Heb je koorts?
quote:Damaris schreef op 07 november 2010 @ 14:38:

Ik zou zeggen en dat ligt nogal voor de hand:

Maak morgen een afspraak bij je huisarts.Mee eens!
quote:Damaris schreef op 07 november 2010 @ 14:38:

Hey, die zijn er wel! Maar ik geef geen medische adviezen online

Morgen huisarts bellen, en verhaal voorleggen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
..
quote:EvyBlissy schreef op 07 november 2010 @ 14:42:

[...]

Morgen huisarts bellen, en verhaal voorleggen.Das eigenlijk veel beter
Heb ik ook een tijdje gehad, dan kon ik niet diep ademhalen, hoe dieper ik adem haalde, hoe scherper de pijn werd. En na ongeveer 2 á 3 min was het weer weg.

Nu heb ik er gelukkig geen last meer van.

Ik ben er zelf nooit mee naar de dokter gegaan, maar het kan geen kwaad om er toch even langs te gaan, lijkt me.
Inderdaad naar de huisarts. (trouwens van ibuprofen schijnen sommige mensen ook hartklachten te krijgen)
Op advies van de arts (EvyBlissy) morgen naar de huisarts jij!
quote:EvyBlissy schreef op 07 november 2010 @ 14:42:

[...]

Morgen huisarts bellen, en verhaal voorleggen.Ik zei dan ook: amper
Hups, morgen even je huisarts bellen. Kan van alles zijn.

Mijn man dacht ook een keer dat ie iets met zijn hart had, bleek hij een maagzweer te hebben, auw....

Echt even bellen hoor.
Morgen huisarts bellen zoals de rest ook al zegt. Het kan namelijk vanalles zijn. Ook bijv kramp in je tussenribspieren (en of dat pijn kan doen!), wat totaal onschuldig is, maar wel erg vervelend is.
Kan ook brandend maagzuur zijn. Maar, om nog maar even te bevestigen wat de rest zegt; even naar de huisarts en je weet meer. Tot die tijd proberen niet te veel zorgen te maken.
Ik heb het ook mijn hele leven al regelmatig. Ook eens mee naar de huisarts geweest en die zei dat het onschuldig was, een spiertje.

Het is wel vervelend. Heel diep inademen en uitademen lukt niet zo goed. Je kunt proberen te hoesten of kuchen. Soms schiet het dan los.

Maar, als je het niet vertrouwd onderdaad even langs de huisarts.
Ik heb heel soms ook weleens een steek in mijn hart. Dat duurt alleen geen 5 minuten. Het advies bezoekje huisarts, dat lijkt mij verstandig!
Goed dat je naar de huisarts gaat! Toch?

Het kan ook een tussenribspier zijn. Heb ik ook gehad en kan behoorlijk pijnlijke steken opleveren.
Komt me bekend voor. Bij mij waren het ontstoken longblaasjes. Maar het is altijd goed om toch even naar de HA te gaan! Succes!
Is ook onschuldig, is bij je borstspier.

Had ik vroeger erg vaak.
quote:Ksenija schreef op 07 november 2010 @ 16:58:

Is ook onschuldig, is bij je borstspier.

Had ik vroeger erg vaak.

Beetje voorbarig om gelijk een conclusie te trekken op basis van die 4 regels die ze getypt heeft toch?

Het kan vanalles zijn en dan is een huisarts dé aangewezen persoon om dat vast te stellen, op een forum zul je geen antwoord vinden op jou klacht. Bij de een kan 't dit zijn bij de ander wat anders, op basis van allerlei factoren.
heb je ook pijn tussen de schouders? en straalt de pijn uit naar je (linker) arm? Raadpleeg dan zeker een huisarts en wacht dan niet tot morgen.
quote:AriMa schreef op 07 november 2010 @ 17:04:

[...]

Beetje voorbarig om gelijk een conclusie te trekken op basis van die 4 regels die ze getypt heeft toch?

Het kan vanalles zijn en dan is een huisarts dé aangewezen persoon om dat vast te stellen, op een forum zul je geen antwoord vinden op jou klacht. Bij de een kan 't dit zijn bij de ander wat anders, op basis van allerlei factoren.Ik concludeerde niks, maar geef mijn idee op basis van die regels ja. Lijkt me logisch dat de huisarts het beste weet, maar dan kan je dit hele onderdeel van het forum wel opdoeken, he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven