Weet niet meer of hij wel of niet into me is..

08-11-2010 13:56 489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu dus een paar maanden een vriend.

In het begin ging het super, veel smsen en even snel langs bij hem. (Hij werkt veel, dus ging in de avond laat nog even langs)

Vanaf vorige week zondag is het opeens anders.

We zouden uit gaan in de avond en hij moest eerst nog werken dus hij zou smsen als hij klaar was. Ik kreeg toen een sms in de avond dat hij zich niet lekker voelde en dat we een andere keer zouden gaan.

De volgende dag gesmst of hij zich weer wat beter voelde?

Geen reactie gekregen.. Nog een paar keer gesmst en pas dinsdag kreeg ik wat terug.

Donderdag gevraagd via sms of hij in het weekend bij mij wilde komen en kreeg vrijdagavond pas weer antwoord (nadat ik weer gesmst had). Hij zou het nog laten weten ivm werk.

Zaterdagavond stuurde hij dat hij vroeg naar bed ging, waarop ik vroeg of hij dus zondag wat wilde doen?

Hij zou het me laten weten als hij klaar was met werken.

Geen zin om een en toen smste, en toen smste ik verhaal dus hier de berichten van gisteravond;

hij: Ben nog druk bezig het loopt weer lekker uit.

ik: Kom je me ophalen wanneer je klaar bent dan?

hij: Het wordt weer veel te laat schat.

ik: Ja maar ik heb je al zolang niet gezien. Wanneer zie ik je dan?

hij: Als ik weer tijd heb en dat valt niet mee. Ik sms je wel, heb het echt veel te druk xxx

Hij is een eerlijke man en als hij iets niet wil dan zegt hij dat ook gewoon. Ik weet dat zijn vorige relaties stuk zijn gelopen, omdat hij zoveel werkt. Hij heeft het ook erg druk.

Toch voel ik me afgewezen... Wil zo graag bij hem zijn, ook al is het maar dat ene uurtje laat in de avond.

Ook de zin He is just not that into you, komt vaak bij me op, maar juist omdat hij eerlijk is zou hij dat volgens mij gewoon zeggen. (maar misschien hoop ik dat alleen maar...)

Vind het moeilijk, omdat ik zo mijn best heb gedaan om bij hem te zijn. Er is nogal een leeftijdsverschil tussen ons en daar heb ik aardig wat opmerkingen over gekregen. Ook al moet je je daar eigenlijk niks van aantrekken, toch is het niet leuk..

Geen idee wat ik hier mee wil..Wil gewoon even mijn hart luchten.

Ben ik te ongeduldig? Is he just not that into me? Of wil ik te veel, moet ik hem tijd geven en afwachten tot hij inderdaad smst?

Misschien dat iemand van jullie toch even in haar glazenbol wil kijken..
Heb je hem nu dus een hele week niet gezien of gesproken maar alleen ge-sms't? Het was net in een ander topic ook al aan de orde, maar wat is er mis met bellen?

Mijn glazen bol doet het vandaag niet, dus of hij wel of niet into you is kan ik je niet zeggen, maar begin eens met gewoon met elkaar praten...
Een man die geen tijd voor jou kan of wil maken is not into you.
Als iemand je vriend is, is niet de omschrijving: het gaat super, we smsen veel en ik ga vaak snel even langs.

Dat is een scharrel.
Als zijn vorige relaties hier ook op zijn stuk gelopen, dan denk ik dat je weet waar je aan begint.
Inderdaad met hemalover eens. He is just not that into you. WTF mij pas 2 dagen later terug smsen. Laat hem een minder mooi deel van mijn lichaam zien als hij mij dit zou flikken. Dumpen die gast and move on. Niks meer sturen en laat het hem bekijken. Je verdiend beter.
quote:julia7 schreef op 08 november 2010 @ 13:56:

Hij is een eerlijke man en als hij iets niet wil dan zegt hij dat ook gewoon. Ik weet dat zijn vorige relaties stuk zijn gelopen, omdat hij zoveel werkt. Hij heeft het ook erg druk.

Toch voel ik me afgewezen... Wil zo graag bij hem zijn, ook al is het maar dat ene uurtje laat in de avond.

Nou tadaaa....in mijn glazen bol vond ik het antwoord, en toevallig had je het al zelf geschreven
Hm... ik denk dat ik mijn antwoord iets bij moet stellen.

Schrijf je nou dat hij een eerlijke man is en dat hij veel werkt om het voor jezelf goed te praten. Of is het ook echt zo?

En als het echt zo is, waarom voel jij je dan afgewezen? Je weet immers dat hij het druk heeft, daar kies je voor als je bij hem wilt zijn.
Maar hallo, wat voor werk is dat dan, 24/7?
quote:bloemetje11282 schreef op 08 november 2010 @ 14:07:

Inderdaad met hemalover eens. He is just not that into you. WTF mij pas 2 dagen later terug smsen. Laat hem een minder mooi deel van mijn lichaam zien als hij mij dit zou flikken. Dumpen die gast and move on. Niks meer sturen en laat het hem bekijken. Je verdiend beter.Nou, nou dit vind ik dan wel heel kort door de bocht.
quote:emaille schreef op 08 november 2010 @ 14:11:

Maar hallo, wat voor werk is dat dan, 24/7?Monteur bij Carglass?
Ja ik hem hem de hele week niet gezien.

Hij werkt ook elke dag en gaat pas laat naar huis. Dat wist ik trouwens van tevoren, maar dan wilde hij nog wel dat ik even langs kwam. Sinds zondag dus niet meer.. Dat doet mij twijfelen of zijn gevoelens voor mij veranderd zijn.. Of denkt hij er misschien geen eens zo bij na?

Bellen heeft geen zin, want hij heeft zijn telefoon niet altijd bij zich. Dit ligt ook niet aan mij, want bij familie is het ook zo..

Zijn neefje zegt ook dat als hij iets wil van zijn oom dat hij ook langs gaat, want hij reageert niet op smsjes en neemt niet op.
Viennas heb ik altijd al een keer willen doen bij een ex
Het maakt niet uit wat hij wil. Wat wil jij? Wil je een man die het vaak te druk voor je heeft?
Hij heeft een eigen zaak. Dealer in motors enz.

Hij werkt elke dag, vaak van 9 tot 11. Dit is ook een gewoonte geworden, omdat er thuis niemand op hem zit te wachten.

Daarnaast wil hij ook gewoon dat alles goed gaat met de zaak en zijn klanten tevreden houden.

@Viennas

Hij werkt dus echt zo veel. Ik voel me gewoon afgewezen, omdat het opeens niet meer kan. Bij hem langs gaan, uit gaan.. Ik accepteer dat hij minder tijd heeft, daarom vond ik het ook niet erg om dan pas laat naar hem toe te gaan.

Gewoon dat het nu opeens niet meer kan, maakt me onzeker en vraagt me af wat er is..
Vergeet hem!!!

Als hij echt wat in je ziet maakt hij tijd voor een smsje of voor een afspraak en laat hij je niet zolang wachten!

En trek je niks aan van de reacties op leeftijdsverschil! Je eigen geluk is het belangrijkste..

Succes
quote:julia7 schreef op 08 november 2010 @ 14:23:

Hij heeft een eigen zaak. Dealer in motors enz.

Hij werkt elke dag, vaak van 9 tot 11. Dit is ook een gewoonte geworden, omdat er thuis niemand op hem zit te wachten.

Daarnaast wil hij ook gewoon dat alles goed gaat met de zaak en zijn klanten tevreden houden.

@Viennas

Hij werkt dus echt zo veel. Ik voel me gewoon afgewezen, omdat het opeens niet meer kan. Bij hem langs gaan, uit gaan.. Ik accepteer dat hij minder tijd heeft, daarom vond ik het ook niet erg om dan pas laat naar hem toe te gaan.

Gewoon dat het nu opeens niet meer kan, maakt me onzeker en vraagt me af wat er is..Hij hoeft nu niet meer zoveel moeite voor je te doen........... Maar vraag het hem eens. Raar natuurlijk om gewoon dingen te vragen en te bespreken maar soms werkt het.
Heb je hier wel zin in?

Een man die er (haast) nooit is?

Je loopt nu al tegen (innerlijke) probleempjes aan. Hoe zal dat dan gaan als jullie verder in de relatie komen?

Denk er goed over na zou ik zeggen.
quote:viennas schreef op 08 november 2010 @ 14:12:

[...]

Monteur bij Carglass?Wat, is er daar maar één van? Die daarom 7 x 24 uur moet werken in een week? Respect.
Wij kunnen hier wel met z'n allen lekker gaan speculeren, maar zou je het niet met de man in kwestie bespreken? Ik denk dat hij je een verhelderender antwoord kan geven.
Al snap ik je dilemma hoor, alleen dit is mijn kijk erop. Daar wil ik dan natuurlijk niet meteen mee zeggen dat je hiervoor geen topic moet openen.
@hanZie

Ik wil het absoluut een kans geven!

Als we samen zijn voelt het echt goed.

Ik zag hem dus al weinig en dat vond ik ok.

Nu het dus minder is, wat dus eigenlijk nooit is, vind ik het zeker niet ok.

Ik weet dus niet of hij niet meer wil of dat hij echt te druk is met de zaak.

We moeten het er inderdaad over hebben, maar ik ga nu wachten tot hij smst. Denk dat als ik nu blijf smsen met vragen erover, dat hij sowieso niet meer into me is..
Hoe lang is een paar maanden? Misschien heeft hij het op het ogenblik echt erg druk? Misschien heeft hij de vorige maanden een hoop laten versloffen en moet echt nodig dingen op orde stellen? Misschien vind hij dat jullie ver genoeg in jullie relatie zitten dat hij best even een weekje aan z'n werk kan trekken en dat er daarna weer tijd is voor lol en afspraakjes. Misschien moet je het hem gewoon vragen?
Zou idd niet verder gaan smsen en aan hem trekken, das wel een afknapper;-)
quote:julia7 schreef op 08 november 2010 @ 14:35:

We moeten het er inderdaad over hebben, maar ik ga nu wachten tot hij smst. Denk dat als ik nu blijf smsen met vragen erover, dat hij sowieso niet meer into me is..Maar waarom zou je gaan zitten wachten totdat hij smst? En jezelf in die tijd van alles in je hoofd gaan zitten halen? (aan je OP te zien) Je wil toch duidelijkheid? Je kunt hem toch ook gewoon vanavond bellen en het dan vragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven