Verdrietig om rotopmerking
maandag 8 november 2010 om 17:05
Het is een beetje stom om het op dit forum te delen maar ik wil het even kwijt, ik voel me zo rot om één opmerking die ik net naar m'n hoofd kreeg. Ik fietste achter 3 jochies van een jaar of 14/15, op het moment dat ik ze inhaalde keek 1 van hun me aan en riep keihard; "tsjeezus die is lelijk.." en z'n vriendjes lachen..Nou, ik ben niet superzeker van mezelf maar ik ben nog nooit lelijk genoemd, ik voelde me ineens zo slecht en die opmerking blijft zich in m'n hoofd herhalen. Zoiets roep je toch niet zomaar? Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar wel dat die ene opmerking de rest van m'n dag heeft verpest Zijn jullie hier ook zo gevoelig voor of stel ik me aan?
maandag 8 november 2010 om 19:27
quote:Dammes schreef op 08 november 2010 @ 18:20:
[...]
Dit is dus echt klinkklare onzin. Mooi of lelijk is een persoonlijke mening. Wat jij mooi noemt, vindt een ander lelijk en omgekeerd.Dat is inderdaad de gangbare politiek correcte mening, maar ik ben het daar niet mee eens, want schoonheid/lelijkheid is zeker meetbaar, aantrekkelijkheid is persoonlijk.
[...]
Dit is dus echt klinkklare onzin. Mooi of lelijk is een persoonlijke mening. Wat jij mooi noemt, vindt een ander lelijk en omgekeerd.Dat is inderdaad de gangbare politiek correcte mening, maar ik ben het daar niet mee eens, want schoonheid/lelijkheid is zeker meetbaar, aantrekkelijkheid is persoonlijk.
maandag 8 november 2010 om 19:35
quote:Ssie1977 schreef op 08 november 2010 @ 18:53:
Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??Denk je dat echt? Nee, ik was net thuisgekomen en omdat er niemand thuis was wou ik het even van me afschrijven Ik had er echt een rotgevoel over, nu ik de verhalen van anderen heb gelezen niet meer zo Met de complimentjes ben ik heel blij maar daar was ik niet op uit hoor. Bedankt voor de lieve reacties, ik ben meteen weer een stukje wijzer geworden
Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??Denk je dat echt? Nee, ik was net thuisgekomen en omdat er niemand thuis was wou ik het even van me afschrijven Ik had er echt een rotgevoel over, nu ik de verhalen van anderen heb gelezen niet meer zo Met de complimentjes ben ik heel blij maar daar was ik niet op uit hoor. Bedankt voor de lieve reacties, ik ben meteen weer een stukje wijzer geworden
maandag 8 november 2010 om 20:34
quote:Ssie1977 schreef op 08 november 2010 @ 18:53:
Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??
Dat denk ik dus niet.Een bepaalde opmerking kan je ook onzeker
maken.Mensen kunnen af en toe best gemeen zijn.Ik geloof dus
niet dat ze dat allemaal gewoon verzinnt.Ze had ff wat steun nodig
omdat de opmerking haar heeft geraakt en ze wilde haar ei kwijt.
Dat lijkt me ook belangrijk en van je afschrijven helpt gewoon.Je
ziet het zelf.Ze heeft de opmerking al van zich afgezet.
Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??
Dat denk ik dus niet.Een bepaalde opmerking kan je ook onzeker
maken.Mensen kunnen af en toe best gemeen zijn.Ik geloof dus
niet dat ze dat allemaal gewoon verzinnt.Ze had ff wat steun nodig
omdat de opmerking haar heeft geraakt en ze wilde haar ei kwijt.
Dat lijkt me ook belangrijk en van je afschrijven helpt gewoon.Je
ziet het zelf.Ze heeft de opmerking al van zich afgezet.
maandag 8 november 2010 om 20:39
chanella,op een leeftijd van 14/15 zijn het gewoon pubers die
stoer willen zijn voor anderen en gewoon iets zeggen en niet
altijd hun echte mening geven.Of ze zeggen dat gewoon omdat
ze je niet kunnen krijgen.Jongens van die leeftijd zijn vaak gewoon zo.Trek het je niet teveel aan!Je bent hartstikke
mooi,een plaatje met mooie krullen.Mijn haar is stijl en blond
maar ook mooi hihi!!!Geniet lekker van je schoonheid!
Trouwens,je kunt ook zeggen "oh ja,je vind me lelijk?Heb je wel
eens naar jezelf gekeken?'' "Kijk je wel eens naar horrorfilms?Hier heb je een spiegel."
stoer willen zijn voor anderen en gewoon iets zeggen en niet
altijd hun echte mening geven.Of ze zeggen dat gewoon omdat
ze je niet kunnen krijgen.Jongens van die leeftijd zijn vaak gewoon zo.Trek het je niet teveel aan!Je bent hartstikke
mooi,een plaatje met mooie krullen.Mijn haar is stijl en blond
maar ook mooi hihi!!!Geniet lekker van je schoonheid!
Trouwens,je kunt ook zeggen "oh ja,je vind me lelijk?Heb je wel
eens naar jezelf gekeken?'' "Kijk je wel eens naar horrorfilms?Hier heb je een spiegel."