Een ander blad op een ikeakeuken?

29-08-2010 11:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ben bezig met een nieuwbouwwoning en hoewel het nog niet helemaal concreet is toch al stiekem zitten zoeken naar een keuken!

Omdat mijn budget niet tot de hemel reikt, ben ik bij Ikea uitgekomen. Wit hoogglans/greeploos, dat hebben ze wel MAAR

De werkbladen vind ik niet echt mooi Het maakt de keuken simpel en goedkoop vind ik.

Heeft iemand ervaring met een ander blad op een ikeakeuken? Liefst iets van zwart natuursteen ofzo! Goed en goedkoop??!?!
Ze hebben bij Ikea ook natuursteen en je kan inderdaad ook naar een andere zaak gaan voor een blad. Als je googelt op natuursteen aanrechtblad kom je heel veel aanbieders tegen.

Bij onze keukenzoektocht zijn we er wel achter gekomen dat Ikea niet persé de goedkoopste is. We hebben uiteindelijk geen andere keuken gekocht maar bij Superkeukens waren we voordeliger uit en daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Over Ikea ook trouwens. Mensen die ik ken met een Ikea-keuken zijn ook allemaal tevreden.
Ha, heb net ook al op je andere topic gereageerd. Ik heb ook gekozen voor een Ikea keuken en vond de bladen daar ook niet mooi. Ben dus ook op zoek gegaan en heb een tadelakt blad op maat laten maken. Beslist niet goedkoop maar wel heel mooi, vind ik.
Bij ons zit er ook een ander blad op de ikeakeuken. Gaat prima.
Wij hebben een gewoon blad bij de hubo besteld. Als je echter natuursteen wil, ben je al snel een hoop geld kwijt...
Wij willen ook een ander blad op de IKEA keuken die we gaan kopen. Hoe pak je dit aan? Ivm de stukken die eruit moeten voor spoelbak en fornuis? Ik weet echt helemaal niets van klussen! En hoe zit het met tegeltjes voor de keukenwand? Ik zie op de website dat zij ook tegels hebben, monteren zij dat dan ook? En wat als ik bij de bouwmarkt ofzo tegels wil kopen?
wij hebben ook een ander blad op een ikea keuken, gewoon via internet een aanbieder gezocht (en gevonden). Wordt gewoon ingemeten bij je thuis en de uitsparingen voor kookplaat en spoelbak worden uitgezaagd. Wij hebben het blad laten plaatsen ivm mogelijk breken.
Als je een natuurstenen blad/granieten blad bij IKEA koopt ben je verplicht om de keuken door hun te laten installeren.

Dat was voor ons toen een reden om het blad elders te kopen.
quote:Joy4britt schreef op 29 augustus 2010 @ 12:22:

Wij hebben een gewoon blad bij de hubo besteld. Als je echter natuursteen wil, ben je al snel een hoop geld kwijt...Ja dat wel maar het is zoooo veel mooier. Vooral een kunstof blad met granietlook vind ik zo lelijk.
We willen de keuken sowieso door IKEA laten instaleren. Helaas zie ik de natuurstenen bladen niet op hun site staan, maar goed ik ga er zaterdag naartoe en dan zie ik het hopelijk in de winkel.

Indien je een IKEA keuken wilt bestellen, die je dan perse die keukeplanner te maken? Want ik vind de plaatjes van de kastjes enzo erg onduidelijk. En ben niet zo handig met de computer...

En hoe zit het met de tegeltjes voor de achterwand? Installereert de IKEA monteur dat ook of dient een tegelzetter dat te doen?
tegelzetter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven