3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ligt er ook een beetje aan hoe lang je met de hond loopt. 3 x 5 minuten is wel wat weinig
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben appelhond 1 keer naar een pension gebracht toen we op vakantie gingen.

Hij heeft het daar hartstikke goed gedaan!

Ik maakte me allemaal zorgen en zat er best wel mee dat ik m daarnaar toe had gebracht.

Heb ook een paar keer gebeld om te vragen hoe hij het deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 09 november 2010 @ 11:44:

ligt er ook een beetje aan hoe lang je met de hond loopt. 3 x 5 minuten is wel wat weinig





Ligt er aan wat voor hond het is!

Een labrador neemt daar geen genoegen mee nee..

Maar een tjiewawa weer wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
In het nieuwe huis wonen we naast een parkje. Dus dat word de uitlaatroute denk ik.

Maar 's ochtends en 's avonds gaat MM ermee lopen. 's ochtends hooguit 10 min gok ik. 'S middags wil ik er de tijd voor nemen.



Hoelang moet een hond per dag buiten zijn? Of hangt dat weer van het ras af?
Alle reacties Link kopieren
Mosterd..
Alle reacties Link kopieren
En dat is het punt. MM wil een labrador, ik een tjiewawa. Dus het word iets er tussenin. Een terriër ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt echt van het ras af chooc.

Je hebt hondenrassen die echt heel veel beweging nodig hebben.

Maar je hebt ook honden die 3 keer per dag een klein rondje om de behoeften te doen genoeg vinden.

Het zal ook schelen als de hond lekker de tuin in kan.
Alle reacties Link kopieren
iets er tussen in...

Ik heb een hondenboek met alle rassen erin beschreven.

heb het alleen uitgeleend en weet niet aan wie.
Alle reacties Link kopieren
Hond kan de tuin in. Wat heet tuin, we hebben 5 grasvelden naast elkaar voor de deur. Paal in de grond, lijntje eraan en hond mag zich uitleven.

Kleintje op een kleedje erbij.



*droomt*
Alle reacties Link kopieren
Das een leuke droom chooc!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat zonde appel. Ik schrijf altijd in mn agenda (achterin) op wat ik mensen uitleen. Misschien ook voor jou een idee?
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goed idee ja!

Voor een volgende keer dan..
Alle reacties Link kopieren
Bij wie ga je vanmiddag klussen Chooc?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso duurt dat nog wel even. Eerst het huis af en daarna een hondje. We willen niet over 1 nacht ijs gaan. Het moet een hondje zijndat bij ons past.
Alle reacties Link kopieren
Ik rook mijn sigaret op en dan ga ik even naar de appie en naar mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Zo iets moet je ook niet overhaast beslissen Chooc!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weg, fijne middag!
Alle reacties Link kopieren
Weet je nog die woning die we konden kopen? Benedenwoning, 3 slaapkamers, moest een nieuwe keuken en badkamer in (en nieuwe muren, kozijnen en deuren ) dus hebben we niet gedaan ivm kosten?



Die heeft mijn (handige) beste vriend gekocht! En wij komen 6 deuren naast hem!!



Alle reacties Link kopieren
Ik was ni zo snel apppel



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
ben er weer! moest even vergaderen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook een hondenboek met alle rassen erin. Er zijn zoveel leuke hondenrassen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik heb het gevoel dat het al 5 uur smiddags is! en dan is het nog maar 2 uur.. pfff wordt een lange dag
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 09 november 2010 @ 00:08:

Bam komt ff langs, vraagt ''Moek hellepe?". Bam waar ben je?Ja sorry, BAM wilde wel helpen maar BAM kreeg bezoek.
Alle reacties Link kopieren
bam is er weer
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
BAM is er maar heel even Marmotje want BAM zit midden in een persoonlijke puinzooi hier dus even geen gezellig geklets hier van mijn kant.

Was even aan het bijlezen want moet wel op de hoogte blijven he?



Kom wel eens even weer buurten hier maar nu even niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven