Gezondheid alle pijlers

astma medicijnen

09-11-2010 16:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een vraagje, ik ga nu singulair 10 mg gebruiken omdat ik last blijf houden van mijn astma. Ik heb al mijn hele leven astma maar nog nooit deze pillen gehad. Heeft iemand deze wel eens gehad? Kan je er bij drinken? Ga van het weekend namelijk een weekendje weg en lust graag een borreltje, en vind het zo raar om hiervoor speciaal de apotheek op te bellen. Het staat niet in de bijsluiter maar denk vraag t voor de zekerheid even. Alvast bedankt groetjes weekend
De apotheek krijgt vast wel raarder vragen hoor! gewoon even bellen en je weet waar je aan toe bent. Succes en veel plezier met je weekendje weg!
Je durft de apotheek niet te bellen?

Waarom dat dan?

Heeft hij twee hoofden, 4 benen een enge stem?

Daar is die man voor opgeleid hoor

Gewoon bellen dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
http://www.apotheek.nl/Me ... r.aspx?mId=10704&rId=1683

Volgens deze link mag je gerust een borrel drinken.

Hier is het ook mogelijk om online vragen aan een apotheker te stellen, als je dat telefonisch niet durft.

Groet famke
tsja.....
Haha :p ben er niet bang voor vind het alleen een rare vraag snapje? Maar dankje! Ik ga eer van uit als het er niet bij staat dat het gewoon kan, en ga niet veel drinken maar een wijntje bij het eten en later in het cafe zou wel lekker zijn. Bedankt
quote:Weekend schreef op 09 november 2010 @ 17:17:

Haha :p ben er niet bang voor vind het alleen een rare vraag snapje? Maar dankje! Ik ga eer van uit als het er niet bij staat dat het gewoon kan, en ga niet veel drinken maar een wijntje bij het eten en later in het cafe zou wel lekker zijn. BedanktHet staat er wél. Dus het mag gewoon.
tsja.....
Ik slik inmiddels al een jaar of 6 singulair en je kunt er best iets bij drinken hoor. Het is geen medicijn waar je suf van wordt en waar alcohol die werking versterkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven