astma medicijnen
dinsdag 9 november 2010 om 16:01
Ik heb even een vraagje, ik ga nu singulair 10 mg gebruiken omdat ik last blijf houden van mijn astma. Ik heb al mijn hele leven astma maar nog nooit deze pillen gehad. Heeft iemand deze wel eens gehad? Kan je er bij drinken? Ga van het weekend namelijk een weekendje weg en lust graag een borreltje, en vind het zo raar om hiervoor speciaal de apotheek op te bellen. Het staat niet in de bijsluiter maar denk vraag t voor de zekerheid even. Alvast bedankt groetjes weekend
dinsdag 9 november 2010 om 16:38
http://www.apotheek.nl/Me ... r.aspx?mId=10704&rId=1683
Volgens deze link mag je gerust een borrel drinken.
Hier is het ook mogelijk om online vragen aan een apotheker te stellen, als je dat telefonisch niet durft.
Groet famke
Volgens deze link mag je gerust een borrel drinken.
Hier is het ook mogelijk om online vragen aan een apotheker te stellen, als je dat telefonisch niet durft.
Groet famke
tsja.....
dinsdag 9 november 2010 om 17:17
dinsdag 9 november 2010 om 18:01
quote:Weekend schreef op 09 november 2010 @ 17:17:
Haha :p ben er niet bang voor vind het alleen een rare vraag snapje? Maar dankje! Ik ga eer van uit als het er niet bij staat dat het gewoon kan, en ga niet veel drinken maar een wijntje bij het eten en later in het cafe zou wel lekker zijn. BedanktHet staat er wél. Dus het mag gewoon.
Haha :p ben er niet bang voor vind het alleen een rare vraag snapje? Maar dankje! Ik ga eer van uit als het er niet bij staat dat het gewoon kan, en ga niet veel drinken maar een wijntje bij het eten en later in het cafe zou wel lekker zijn. BedanktHet staat er wél. Dus het mag gewoon.
tsja.....