3000 + deel 74!!!!!!
dinsdag 9 november 2010 om 19:45
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 19:38:
Maarre...nu ik toch hier ben, mag ik meteen even mijn excuses aanbieden aan Sgaap voor laatst?
Ik was niet helemaal netjes en mezelf niet helemaal.
Niet dat ik het nu allemaal lollig vind maar sommige dingen moet je voor jezelf houden, sorry.Zeker geaccepteerd, ook jij bent mens met gevoel. Soms wint gevoel van ratio. No hard feelings
Maarre...nu ik toch hier ben, mag ik meteen even mijn excuses aanbieden aan Sgaap voor laatst?
Ik was niet helemaal netjes en mezelf niet helemaal.
Niet dat ik het nu allemaal lollig vind maar sommige dingen moet je voor jezelf houden, sorry.Zeker geaccepteerd, ook jij bent mens met gevoel. Soms wint gevoel van ratio. No hard feelings
dinsdag 9 november 2010 om 19:47
dinsdag 9 november 2010 om 19:52
dinsdag 9 november 2010 om 19:54