3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 09 november 2010 @ 19:41:

Wat zal die dan schrikken zeg!



BAM! Doen!Jij wilt je eerste huwelijksdag niet halen begrijp ik?
Bam.. neem een boerderie!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 09 november 2010 @ 19:42:

Bam.. neem een boerderie!! Wie weet, bij het eerstvolgende belletje op tv
Alle reacties Link kopieren
Haha wij halen de krant later BAM, dankzij onze gekke 'verras elkaar' acties. Daar valt zoiets ook onder. We rellen mekaar nogalles
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een boerderie! 2 al! (maar niet op feesboek helaas..)
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 19:38:

Maarre...nu ik toch hier ben, mag ik meteen even mijn excuses aanbieden aan Sgaap voor laatst?

Ik was niet helemaal netjes en mezelf niet helemaal.

Niet dat ik het nu allemaal lollig vind maar sommige dingen moet je voor jezelf houden, sorry.Zeker geaccepteerd, ook jij bent mens met gevoel. Soms wint gevoel van ratio. No hard feelings
Kom dan ook op feesboek Chooc.. is echt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hmmzz...ben nu even niet zo dol meer op verras acties
Alle reacties Link kopieren
Maar wil je f bellen of ni BAM? Mag he
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 09 november 2010 @ 19:45:

[...]





Zeker geaccepteerd, ook jij bent mens met gevoel. Soms wint gevoel van ratio. No hard feelingsThanx, pak van m'n hart.

Nu die andere nog zien te bereiken met mijn excuses, das lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Chooc, waar blijft de foto?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sorry BAM, zo bedoelde ik ni
Alle reacties Link kopieren
Roos heb hem gemaild maar geloof met mn 'dit emailadres is voor als ik spam wil door mee te doen aan prijsvragen etc..*
Alle reacties Link kopieren
Dus niet naar de naam kijken
Alle reacties Link kopieren
hij is binnen, ik ga hem ff bewerken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bi ik zit altijd op foon dus weet ni of dat ook werkt.. Moet ik ff na vragen voor ik me aanmeld en er niks mee kan
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 09 november 2010 @ 19:46:

Maar wil je f bellen of ni BAM? Mag he



Das heul lief van je maar ik heb al een belletje (daar issie weer) gepland staan voor vanavond.

Mijn crisisdienst lieve vriendin zou bellen en dat duurt altijd úúúúúren!

Dus thanks but no thanks.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ben ik weer
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 09 november 2010 @ 19:51:

Bi ik zit altijd op foon dus weet ni of dat ook werkt.. Moet ik ff na vragen voor ik me aanmeld en er niks mee kan Volgens mij kan dat wel chooc. Er zijn zelfs dingetjes op de market voor Iphone only
Alle reacties Link kopieren
Ok BAM Aanbod staat, mn nummer heb je ergens in je mail (voor die kaarten van sophiepapa)



Alle reacties Link kopieren
Ik ga op feesboek haha!!
Alle reacties Link kopieren
fiets van Chooc!





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Met kinderstoeltjes
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ga nu ff naar de wc en dan weer klussen. Tot later dames!



*de fiets zelf is donkerpaars maar is niet te zien denk ik*



Adios! En thnx weer roosolooggiemoppie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven