3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Daag choco! Lekker koese voor straks



Ik sluit lappie, tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal. Happy new topic. Heb niet bijgelezen. Heb ik wat gemist. Kreeg wel iets mee over Bam. Knuffel voor Jou mop!
Mag ik naar bed?
... zucht ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 09 november 2010 @ 22:54:

Mag ik naar bed?Je moet!
Nou.. dan ga ik maar...
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 22:58:

[...]





Je moet!

Fijn.. thanxxx en Bye



Alle reacties Link kopieren
Is Bi nou al weg? Wat een lijntrekkert zeg.
Alle reacties Link kopieren
Bi, hoe janet eigenlijk co zijn tanden, astronautenvoer en longen?



Sluimerende mis ik ook alweer een tijdje. Heeft ze afstand genomen?
Alle reacties Link kopieren
Janet? Stomme zelfdenkende foon.



En Floor mis ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Juist ja. Dat jawel een stille hint zeg. Goed goed, ben alweer weg. Trusten en toedels.
Alle reacties Link kopieren
Jawel is is wel. Grrrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Jawel is is wel. Grrrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Zeg maar 2 dan krijg je nee.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:07:





En Floor mis ik ook!Floor? Wiesda?
Alle reacties Link kopieren
sluimerend?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:06:

Bi, hoe janet eigenlijk co zijn tanden, astronautenvoer en longen?







Que?



Wat heb jij gedronken/gerookt/gesnoven vanavond?
Alle reacties Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:11:







Wie ben jij? Wij houden hier niet van groepjes!



Ksssst!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:11:

[...]





Floor? Wiesda?Geen idee!
Alle reacties Link kopieren
[quote]rosanna08 schreef op 09 november 2010 @ 23:11:



Ik dacht dat jij om elf uur op bed moest?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meer goed quoten
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:14:

Ik kan niet meer goed quoten Ik doe het nog één keer voor....
Alle reacties Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:13:

[...]



Geen idee!



Wie ben je, wie is je vader, wie is je moeder?



Vrij naar raymann
Alle reacties Link kopieren
Floor heet eigenlijk mamavanihildehuit/mijnhartje. Maar dat was zo lastig reageren datzelfde Ihildehuit op de trein heeft gezet en haar naam heeft afgekort tot Floor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven