Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000 + deel 74!!!!!!
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000 + deel 74!!!!!!
09-11-2010 18:16
3027 berichten
1
...
6
7
8
9
10
...
122
Anoniem_111304
dinsdag 9 november 2010 om 18:16
Alle reacties
Link kopieren
De rest is bekend he
Leed wordt niet vergeleken
En na 3 postings ben je lid
En you can check out any time ... but never leave!!
Veel plezier!!!
Anoniem_76983
dinsdag 9 november 2010 om 22:33
Alle reacties
Link kopieren
Daag choco! Lekker koese voor straks
Ik sluit lappie, tot morgen
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 22:51
Alle reacties
Link kopieren
Dag allemaal. Happy new topic. Heb niet bijgelezen. Heb ik wat gemist. Kreeg wel iets mee over Bam. Knuffel voor Jou mop!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 9 november 2010 om 22:54
Mag ik naar bed?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 9 november 2010 om 22:57
... zucht ...
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 22:58
Alle reacties
Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 09 november 2010 @ 22:54:
Mag ik naar bed?Je moet!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 9 november 2010 om 22:58
Nou.. dan ga ik maar...
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 9 november 2010 om 22:59
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 22:58:
[...]
Je moet!
Fijn.. thanxxx en Bye
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:03
Alle reacties
Link kopieren
Is Bi nou al weg? Wat een lijntrekkert zeg.
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:06
Alle reacties
Link kopieren
Bi, hoe janet eigenlijk co zijn tanden, astronautenvoer en longen?
Sluimerende mis ik ook alweer een tijdje. Heeft ze afstand genomen?
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:07
Alle reacties
Link kopieren
Janet? Stomme zelfdenkende foon.
En Floor mis ik ook!
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:09
Alle reacties
Link kopieren
Juist ja. Dat jawel een stille hint zeg. Goed goed, ben alweer weg. Trusten en toedels.
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:10
Alle reacties
Link kopieren
Jawel is is wel. Grrrrrrrr.
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:10
Alle reacties
Link kopieren
Jawel is is wel. Grrrrrrrr.
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:10
Alle reacties
Link kopieren
Zeg maar 2 dan krijg je nee.
Anoniem_116342
dinsdag 9 november 2010 om 23:11
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:11
Alle reacties
Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:07:
En Floor mis ik ook!Floor? Wiesda?
rosanna08
dinsdag 9 november 2010 om 23:11
Alle reacties
Link kopieren
sluimerend?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:12
Alle reacties
Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 09 november 2010 @ 23:06:
Bi, hoe janet eigenlijk co zijn tanden, astronautenvoer en longen?
Que?
Wat heb jij gedronken/gerookt/gesnoven vanavond?
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:13
Alle reacties
Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:11:
Wie ben jij? Wij houden hier niet van groepjes!
Ksssst!
Anoniem_116342
dinsdag 9 november 2010 om 23:13
Alle reacties
Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:11:
[...]
Floor? Wiesda?Geen idee!
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:14
Alle reacties
Link kopieren
[quote]rosanna08 schreef op 09 november 2010 @ 23:11:
Ik dacht dat jij om elf uur op bed moest?
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:14
Alle reacties
Link kopieren
Ik kan niet meer goed quoten
Anoniem_116342
dinsdag 9 november 2010 om 23:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 23:14:
Ik kan niet meer goed quoten Ik doe het nog één keer voor....
Anoniem_112366
dinsdag 9 november 2010 om 23:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:HETgroepje1 schreef op 09 november 2010 @ 23:13:
[...]
Geen idee!
Wie ben je, wie is je vader, wie is je moeder?
Vrij naar raymann
Gravinnetje
dinsdag 9 november 2010 om 23:16
Alle reacties
Link kopieren
Floor heet eigenlijk mamavanihildehuit/mijnhartje. Maar dat was zo lastig reageren datzelfde Ihildehuit op de trein heeft gezet en haar naam heeft afgekort tot Floor.
1
...
6
7
8
9
10
...
122
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Dertigers seizoen 3
in
Entertainment
-
5 minuten geleden
Durf te vragen.
in
Overig
-
7 minuten geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
10 minuten geleden
All inclusive kinderhotel aan piste max 8 uur rijden
in
Reizen
-
11 minuten geleden
Hoeveel huilen is normaal?
in
Kinderen
-
12 minuten geleden
Postcrossing deel 15
in
Overig
-
20 minuten geleden
Het Grote Viva Katten Topic deel 4
in
Thuis
-
25 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
25 minuten geleden
Vrienden en verhuizen naar andere stad, ervaringen gezocht
in
Relaties
-
25 minuten geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
26 minuten geleden
Terug naar boven