Sta op tegen kanker
woensdag 10 november 2010 om 20:57
woensdag 10 november 2010 om 21:07
Ik sta op voor mijn tantes, de buurvrouw,mijn schoonvader, vele hier van het forum,en iedereen die met deze rotziekte te maken hebben.
Ik ben al jaren donateur. Het is een bedrag van niets, maar stel dat er over 10 jaar een vaccin of medicijn is tegen kanker. Dat mensen over 10 jaar minder bang hoeven te zijn voor deze ziekte.
Een ziekte die gezonde prachtige mensen en hun omgeving verwoest!
Ik ben al jaren donateur. Het is een bedrag van niets, maar stel dat er over 10 jaar een vaccin of medicijn is tegen kanker. Dat mensen over 10 jaar minder bang hoeven te zijn voor deze ziekte.
Een ziekte die gezonde prachtige mensen en hun omgeving verwoest!
woensdag 10 november 2010 om 21:09
Voor mijn moeder, die helaas al bijna 41 jaar dood is, kanker...
Voor 2 collega's.....nierkanker
Voor een vriendin die helaas overleed aan kanker toen ze pas 43 was....
Voor een vrijwilliger die vecht tegen longkanker
Voor een andere collega, die zo hard vecht tegen haar darmkanker..
Voor een bijzonder mens, een shiatsu-masseur, 2 weken etrug overleden aan botkanker....
Voor alle mensen die vechten tegen deze rotziekte.......
Natuurlijk ben ik donateur...al een tijd!
Voor 2 collega's.....nierkanker
Voor een vriendin die helaas overleed aan kanker toen ze pas 43 was....
Voor een vrijwilliger die vecht tegen longkanker
Voor een andere collega, die zo hard vecht tegen haar darmkanker..
Voor een bijzonder mens, een shiatsu-masseur, 2 weken etrug overleden aan botkanker....
Voor alle mensen die vechten tegen deze rotziekte.......
Natuurlijk ben ik donateur...al een tijd!
woensdag 10 november 2010 om 21:11
Ik sta op voor:
Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker
Mijn overleden oma (longkanker)
Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon
Mijn overleden oud-oom (longkanker)
Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)
Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)
Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben
Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker
Mijn overleden oma (longkanker)
Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon
Mijn overleden oud-oom (longkanker)
Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)
Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)
Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben
woensdag 10 november 2010 om 21:13
Allereerst voor m'n allerliefste nichtje, helaas overleden toen ze pas 9 was.
Voor mijn moeder, maar met haar gaat het gelukkig goed, na 5 jaar schoon verklaard.
Voor oom en tante, die binnen 1.5 jaar na elkaar overleden zijn, beiden veel te jong.
Voor het zoontje van m'n vriendin, die morgen weer uitslag van een scan krijgt en nu al bijna 2 jaar knokt
En dan nog vrienden, collega's en kennissen. Sommigen hebben het overleefd, helaas veel anderen niet...
Voor mijn moeder, maar met haar gaat het gelukkig goed, na 5 jaar schoon verklaard.
Voor oom en tante, die binnen 1.5 jaar na elkaar overleden zijn, beiden veel te jong.
Voor het zoontje van m'n vriendin, die morgen weer uitslag van een scan krijgt en nu al bijna 2 jaar knokt
En dan nog vrienden, collega's en kennissen. Sommigen hebben het overleefd, helaas veel anderen niet...
woensdag 10 november 2010 om 21:16
Ik sta op voor
Mijn opa en oma longkanker/darmkanker
Mijn mam slokdarmkanker
mijn pap hersentumor
Voor de kleine des,die nu al een paar maanden strijd tegen leukemie ( 3 jaar oud)
Voor IBI
Voor alle mensen die er nu mee te maken hebben
En ik sta op en maak een vuist tegen schelden met kanker,laat dat eens afgelopen zijn.
Mijn opa en oma longkanker/darmkanker
Mijn mam slokdarmkanker
mijn pap hersentumor
Voor de kleine des,die nu al een paar maanden strijd tegen leukemie ( 3 jaar oud)
Voor IBI
Voor alle mensen die er nu mee te maken hebben
En ik sta op en maak een vuist tegen schelden met kanker,laat dat eens afgelopen zijn.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
woensdag 10 november 2010 om 21:39
Ik ben donateur voor de neef en oom die ik verloor aan kanker. Voor mijn beide ouders, die beide de strijd hebben verloren. Voor de vele mensen in mijn kennissenkring die kanker hebben, hebben gehad of zijn overleden.
Voor mijn zus en schoonmoeder, die er nog middenin zitten.
En voor alle mensen hier op het forum, die ik een beetje ken, en alle mensen in Nederland die ik niet ken maar die ook weten wat kanker is of kanker hebben.
Voor mijn zus en schoonmoeder, die er nog middenin zitten.
En voor alle mensen hier op het forum, die ik een beetje ken, en alle mensen in Nederland die ik niet ken maar die ook weten wat kanker is of kanker hebben.
woensdag 10 november 2010 om 21:41
woensdag 10 november 2010 om 21:42
woensdag 10 november 2010 om 21:47
Terwijl ik zit te kijken naar de uitzending, steek ik weer een shaggie op. Ineens besef ik dat ik er aan toe ben om nu eindelijk te stoppen....Ik rook al 41 jaar, na het overlijden van mijn moeder (41 jaar geleden, ik was 16) ben ik begonnen...en nu is het tijd te stoppen. Al vaker pogingen gedaan, steeds mislukt/ Omdat ik er niet aan toe was/achter stond, nu wil ik het gewoon en zal het volhouden!
woensdag 10 november 2010 om 22:15
quote:Nammma schreef op 10 november 2010 @ 21:47:
Terwijl ik zit te kijken naar de uitzending, steek ik weer een shaggie op. Ineens besef ik dat ik er aan toe ben om nu eindelijk te stoppen....Ik rook al 41 jaar, na het overlijden van mijn moeder (41 jaar geleden, ik was 16) ben ik begonnen...en nu is het tijd te stoppen. Al vaker pogingen gedaan, steeds mislukt/ Omdat ik er niet aan toe was/achter stond, nu wil ik het gewoon en zal het volhouden!
Zet hem op!
Terwijl ik zit te kijken naar de uitzending, steek ik weer een shaggie op. Ineens besef ik dat ik er aan toe ben om nu eindelijk te stoppen....Ik rook al 41 jaar, na het overlijden van mijn moeder (41 jaar geleden, ik was 16) ben ik begonnen...en nu is het tijd te stoppen. Al vaker pogingen gedaan, steeds mislukt/ Omdat ik er niet aan toe was/achter stond, nu wil ik het gewoon en zal het volhouden!
Zet hem op!
woensdag 10 november 2010 om 22:28
quote:Nammma schreef op 10 november 2010 @ 22:23:
Dank je!! Ik heb net mijn laatste (hopelijk) symbolisch gerookt....
Ik doe met je mee, maar begin morgen.
Want hoe belachelijk is het ook, als iedereen in je fam en om je heen sterft aan kanker, en je rookt gewoon door.
Dank je!! Ik heb net mijn laatste (hopelijk) symbolisch gerookt....
Ik doe met je mee, maar begin morgen.
Want hoe belachelijk is het ook, als iedereen in je fam en om je heen sterft aan kanker, en je rookt gewoon door.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King