Good Luck
donderdag 11 november 2010 om 14:55
Bah. Meisje gaat echt niet met dit weer naar buiten.
Amaal, wat leuk, een bonte specht in je tuin.
Ik ben al een aantal jaar donor. Voor mij ligt het wat anders. Een neef van mij zat jaren aan de dialyse. En mijn ouders hebben ook al heel lang een donorcodicil
Mamax, dat zijn altijd slikmomenten, afstand doen van iets.
Levend begraven worden.... brrrrr.... daar moet ik ook niet aan denken! En nog meer....
Ik las net dat Sander V. Millie met zijn riem heeft gewurgd, ook dáár moet ik niet aan denken. Bah. 25 jaar de bak in die vent, het liefst langer.
Bridges, stoere T. bij de tandarts. Maar dat zegt ook wel iets over de tandarts zelf?
Amaal, wat leuk, een bonte specht in je tuin.
Ik ben al een aantal jaar donor. Voor mij ligt het wat anders. Een neef van mij zat jaren aan de dialyse. En mijn ouders hebben ook al heel lang een donorcodicil
Mamax, dat zijn altijd slikmomenten, afstand doen van iets.
Levend begraven worden.... brrrrr.... daar moet ik ook niet aan denken! En nog meer....
Ik las net dat Sander V. Millie met zijn riem heeft gewurgd, ook dáár moet ik niet aan denken. Bah. 25 jaar de bak in die vent, het liefst langer.
Bridges, stoere T. bij de tandarts. Maar dat zegt ook wel iets over de tandarts zelf?
donderdag 11 november 2010 om 16:31
donderdag 11 november 2010 om 19:49
Iedereen die St Maarten viert nog droog over gekomen? Hier was het net even de hel. Keihard regenen, ik dacht dat het door het raam heen zou komen en onweer.
Gelukkig voor de kindjes wordt hier dan ook (geen) weinig aan St Maarten gedaan.
Ik ben de Senseo ook al meer dan een jaar zat, maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Nespresso lijkt me wel oké, maar daar weet ik het ook nog niet helemaal van.
Star, lekker ding met haar Ambipur. Kijkt ze veel reclame, of zeg jij dat altijd tegen haar
Mamax van harte gefeliciteerd nog met Maxi! Alweer 5 jaar.
Amalia heb je St Maarten overleefd?
Leuk speelkleed voor de kleine!
Kokos, hoe is het? Lianne nog liedjes gezongen. Goeie tekst!
Mal, naar dat Mr J weer zoveel aanvallen heeft
Hoe is het met jezelf? Al druk met de babykamer?
Bridges heb je de Hema al leeggekocht, of doe je dat morgen?
Jinny, ieeeeeeeeeell ik las net van de kiwipoep. Brr.. Maar ja, hadden ze de luier maar niet moeten vergeten
Bam, heb je het al hysterisch druk met de giraf, voor de sint?
Even posten maar, want ik was er al om 18.30 mee bezig, maar even gegeten tussendoor
Gelukkig voor de kindjes wordt hier dan ook (geen) weinig aan St Maarten gedaan.
Ik ben de Senseo ook al meer dan een jaar zat, maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Nespresso lijkt me wel oké, maar daar weet ik het ook nog niet helemaal van.
Star, lekker ding met haar Ambipur. Kijkt ze veel reclame, of zeg jij dat altijd tegen haar
Mamax van harte gefeliciteerd nog met Maxi! Alweer 5 jaar.
Amalia heb je St Maarten overleefd?
Leuk speelkleed voor de kleine!
Kokos, hoe is het? Lianne nog liedjes gezongen. Goeie tekst!
Mal, naar dat Mr J weer zoveel aanvallen heeft
Hoe is het met jezelf? Al druk met de babykamer?
Bridges heb je de Hema al leeggekocht, of doe je dat morgen?
Jinny, ieeeeeeeeeell ik las net van de kiwipoep. Brr.. Maar ja, hadden ze de luier maar niet moeten vergeten
Bam, heb je het al hysterisch druk met de giraf, voor de sint?
Even posten maar, want ik was er al om 18.30 mee bezig, maar even gegeten tussendoor
donderdag 11 november 2010 om 20:26
donderdag 11 november 2010 om 21:50
Amalia, mooi kleed!
mamax, dat is wel weer leuk zoveel geld met zoveel bestemmingen .
En nog mensen leuk Sint Maarten gevierd? Amalia, bij jou was het geen succes?
Hel, ik ken ook nog een sint maarten-liedje:
Laterne, Laterne
Sonne, Mond und Sterne
Brenne auf mein Licht, brenne auf mein Licht,
aber nur meine liebe Laterne nicht.
(op de een of andere manier klinkt het toch wat anders in de Jinny-taal ).
mamax, dat is wel weer leuk zoveel geld met zoveel bestemmingen .
En nog mensen leuk Sint Maarten gevierd? Amalia, bij jou was het geen succes?
Hel, ik ken ook nog een sint maarten-liedje:
Laterne, Laterne
Sonne, Mond und Sterne
Brenne auf mein Licht, brenne auf mein Licht,
aber nur meine liebe Laterne nicht.
(op de een of andere manier klinkt het toch wat anders in de Jinny-taal ).
donderdag 11 november 2010 om 22:58
Klinkt erg, ehm..., stichtelijk in Jinnylandtaal ja! De laatste St. Maarten-hit in Heldorp:
Sinte Maarten Mik Mak
M'n vader kijkt naar Tik Tak (?)
Mn moder kijkt naar Sesamstraat
Dat is wel een snoepje waard
Optocht gemist, wel nog even naar de kerk geweest, was nog wel even leuk. Op de terugweg vreselijke wolkbreuk dus drijfnat thuis. Ze kon er wel om lachen gelukkig. Na, jammer wel. Volgend jaar beter.
Ben te moe om verder bij te lezen, sorry meiskes! En trusten...
Sinte Maarten Mik Mak
M'n vader kijkt naar Tik Tak (?)
Mn moder kijkt naar Sesamstraat
Dat is wel een snoepje waard
Optocht gemist, wel nog even naar de kerk geweest, was nog wel even leuk. Op de terugweg vreselijke wolkbreuk dus drijfnat thuis. Ze kon er wel om lachen gelukkig. Na, jammer wel. Volgend jaar beter.
Ben te moe om verder bij te lezen, sorry meiskes! En trusten...
vrijdag 12 november 2010 om 08:31
Goedemorgen!
Jinny: hahahaha ik wist even niet wat ik zag toen ik jou avatar zag...
Hier boeken we progressie met Sint maarten. 3 jaar 0, vorig jaar 1 & gisteren wel 3 kindjes, dus dat zijn er volgend jaar 6
Heb met een bewoonster afgesproken dat we volgend jaar, met de straat wat gaan ondernemen, eens zien of ik dat volgend jaar nog weet
Hoe was bij jullie de vangst?
Jinny: hahahaha ik wist even niet wat ik zag toen ik jou avatar zag...
Hier boeken we progressie met Sint maarten. 3 jaar 0, vorig jaar 1 & gisteren wel 3 kindjes, dus dat zijn er volgend jaar 6
Heb met een bewoonster afgesproken dat we volgend jaar, met de straat wat gaan ondernemen, eens zien of ik dat volgend jaar nog weet
Hoe was bij jullie de vangst?
vrijdag 12 november 2010 om 09:46
quote:amalia schreef op 11 november 2010 @ 16:30:
[...]
Een blauwe box
een blauwe kinderwagen
een blauw bedje, maar ook een witte
Een beige wipper
En bruine jas
en een wit/goudachtige maxicosi
goed?Die tellen niet, die had je voor de jongens ook al Ik geef je helemaal gelijk hoor trouwens. Zou als ik een meisje had ook alles in roze doen. Hell, het is dat de jongens het echt echt echt afkeuren, anders zou ik voor hun ook alles in roze doen
[...]
Een blauwe box
een blauwe kinderwagen
een blauw bedje, maar ook een witte
Een beige wipper
En bruine jas
en een wit/goudachtige maxicosi
goed?Die tellen niet, die had je voor de jongens ook al Ik geef je helemaal gelijk hoor trouwens. Zou als ik een meisje had ook alles in roze doen. Hell, het is dat de jongens het echt echt echt afkeuren, anders zou ik voor hun ook alles in roze doen
vrijdag 12 november 2010 om 10:16
Hier nog wel een aardige oogst gisteren. Al had Maxi er na 3 huizen wel genoeg van, kind van z'n moeder Hij vond het koud en het waaide en regende enorm. Toen het ook nog begon te onweren was hij er echt klaar mee. Binnen lekker warme chocomel gedronken en het Sinterklaasjournaal gekeken.
Maxi kreeg vanmorgen z'n eerste uitnodiging! Van een jongetje waar hij eigenlijk maar weinig mee speelt, dus had niet echt wat verwacht. Wel een erg pittig jochie, dus wel leuk.
Maxi kreeg vanmorgen z'n eerste uitnodiging! Van een jongetje waar hij eigenlijk maar weinig mee speelt, dus had niet echt wat verwacht. Wel een erg pittig jochie, dus wel leuk.
vrijdag 12 november 2010 om 11:07
quote:amalia schreef op 11 november 2010 @ 20:26:
Speciaal voor Suze
http://www.afwholesaler.c ... es_discount_MB330060.htmlEr staat al REPLICA bij.
Speciaal voor Suze
http://www.afwholesaler.c ... es_discount_MB330060.htmlEr staat al REPLICA bij.