Good Luck
woensdag 10 november 2010 om 20:48
Ooh een verse baby!! Ben ook alweer toe aan een baby ha ha. Neeehee klaar hier. Maar dat geurtje! En dat speciale gevoel die 1e 2 weken; dat de wereld stilstaat. Geweldig.
Maatje dus met papa gesproken wb een baby . ?
Gatver dan die koffie :puke:
Ik kijk paranormale kinderen. Die Liesbeth stond van de week voor me bij de Etos, ik herkende haar rookstem . Wilde haar heel graag wat vragen maar vond het te lomp. Toch maar niet gedaan....
Maatje dus met papa gesproken wb een baby . ?
Gatver dan die koffie :puke:
Ik kijk paranormale kinderen. Die Liesbeth stond van de week voor me bij de Etos, ik herkende haar rookstem . Wilde haar heel graag wat vragen maar vond het te lomp. Toch maar niet gedaan....
woensdag 10 november 2010 om 20:52
Ai Bam, niet fijn dat apparaat. Al uit het raam gesodemieterd?
Mamax, fijn dat het feestje erop zit! Klinkt zeer geslaagd! Weet jij of de trein van lego ook lichten heeft? Oudste wil alleen een trein met lichten, dus wordt het toch playmobil denk ik.
Hel, wij hebben de dierentuin van playmobil, is echt leuk!
Star, balen van die verjaardag! Gelukkig Ceetje geen migraine, echt naar!
Mamax, fijn dat het feestje erop zit! Klinkt zeer geslaagd! Weet jij of de trein van lego ook lichten heeft? Oudste wil alleen een trein met lichten, dus wordt het toch playmobil denk ik.
Hel, wij hebben de dierentuin van playmobil, is echt leuk!
Star, balen van die verjaardag! Gelukkig Ceetje geen migraine, echt naar!
woensdag 10 november 2010 om 21:08
Wij hebben de longhi Amalia, super apparaat. Wat ik zo leuk vind aan bonen, dat je steeds een ander smaakje kunt proberen. Momenteel hebben we de lazza/lava? geloof ik, die is echt super. Ik zou zeggen gooi je senseo uit het raam en schaf heel snel een longhi aan
Ik heb hier overigens een nieuwe senseo staan. hahaha
Kreeg hem van een leverancier... heb hem maar niet verteld dat ik de vorige uit het raam gesmeten heb
Ik heb hier overigens een nieuwe senseo staan. hahaha
Kreeg hem van een leverancier... heb hem maar niet verteld dat ik de vorige uit het raam gesmeten heb
woensdag 10 november 2010 om 21:13
woensdag 10 november 2010 om 21:40
Slik, heb me net als donor opgegeven. Nu denk ik dat ik morgen onder een auto loop...
Vind het best spannend. Maar als mijn kinderen iets nodig zouden hebben en op een wachtlijst komen te staan zou ik ook willen gillen dat iedereen donor moet worden.
Vandaar dus.
Even mijn motivatie hier hoor. Ben er al (bijna) 36 jaar huiverig voor..
Vind het best spannend. Maar als mijn kinderen iets nodig zouden hebben en op een wachtlijst komen te staan zou ik ook willen gillen dat iedereen donor moet worden.
Vandaar dus.
Even mijn motivatie hier hoor. Ben er al (bijna) 36 jaar huiverig voor..
woensdag 10 november 2010 om 22:42