weekend Parijs

12-11-2010 14:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen en ik hebben net besloten om zo in de auto te stappen voor een weekend Parijs. Hartstikke leuk en gezellig natuurlijk. Verblijf is geregeld dus daar hoeven we ons niet meer druk om te maken.

Heeft er iemand nog leuke tips voor ons wat we we kunnen doen, waar het leuk is om te stappen ed.

Merci!
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Oh ja, alle standaard toeristische dingen hebben we al wel eens een keer (of vaker) gedaan/gezien...
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Euro Disney?

Shop til you drop.
Leuk! Veel plezier! Ik vond Barrio Latino erg leuk, geen idee of dat nog steeds leuk is eigenlijk.

En verder: shoppen! lafayette, champ elysee en die straat die daarvoor zit (naam kwijt)

En Ralph Lauren heeft een restaurant bij zijn winkel. Ik kijk even of ik het kan vinden.
Ik kan er niet al te veel over vinden, maar het ziet er wel chiq uit.

http://www.modeblog.nl/ra ... estaurant-in-parijs/0413/

http://www.a212.com/2010/ ... y-ralph-lauren-paris.html
neem t boekjes 100% parijs mee (kan je op veel plekken kopen), kost een tientje en staan hele leuke wandelingen en eettentjes in (ik vind de hele reeks leuk btw)
Ik heb er superveel zin in, dat boekje is idd een goed idee!

En shoppen gaan we uiteraard ook doen!!
Ik zou niet met de auto gaan.
Normaal gesproken zou ik dat ook niet doen, echter verblijven we in een apt. van familie van één van de meiden en die is inclusief inpandige parkeerplaats!
Bezoek een leuke revue, bijvoorbeeld in de Moulin Rouge of één van de omliggende (lees: beter betaalbare) theaters.

Pére la chaisse kerkhof met vele internationale beroemdheden.

Lafayette winkelcentrum

Het museum voor moderne kunst en het plein ervoor (veel straattheater, marktkraampjes)

Mont Martre
restaurant chartier (basic eten, geweldige sfeer) - beetje bijtijds gaan eten, anders sta je een uur buiten in de rij.

chocolademelk drinken bij angelina of ladure
ja chartier is leuk. Bijtijds is vroeg. Ik was er tegen 6 uur en kon doorlopen. Toen ik weer buiten kwam na 3 kwartier ofzo (ze zijn er erg snel) stond er een énorme rij.
.
Een regenpak meenemen :D
Nog bedankt voor de tips. Helaas heb ik weinig Parijs gezien. Een uur nadat we aankwamen ben ik in bed gaan liggen en er niet meer uitgekomen tot zondagmiddag. Geveld door de griep.

Typisch...

Mijn vriendinnen hebben een leuk weekend gehad.
Ooooooooooooh, wat balen!
Ja, wel een beetje zuur. Maar niks aan te doen. We doen het binnenkort over hebben we al besloten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven