Good Luck
vrijdag 12 november 2010 om 11:21
Mamax: Leuk uitnodiging voor feestje. Had Maxi dit vriendje ook op zijn feestje?
Wat had Maxi allemaal op zijn feestje gekregen, of hadden ze gevraagd wat hij wilde hebben.
Ik kan wel wat goede tips gebruiken, hahaha
en wat geven jullie uit voor feestjes, hier staan er nog 3 op stapel, zover ik weet...
Wat had Maxi allemaal op zijn feestje gekregen, of hadden ze gevraagd wat hij wilde hebben.
Ik kan wel wat goede tips gebruiken, hahaha
en wat geven jullie uit voor feestjes, hier staan er nog 3 op stapel, zover ik weet...
vrijdag 12 november 2010 om 11:24
Dankzij TNT zit ik tot over mijn oren in het werk, sukkels.
Ze hebben dinsdag staking, dat houd dus in dat alles wat weg kan ook echt vandaag weg moet, en dat we pas weer woensdag kunnen verzenden.
We zijn wel met een andere verzenddepot bezig, maar goed tot die tijd moet ik het nog uit zingen met mr TNT.............
Ze hebben dinsdag staking, dat houd dus in dat alles wat weg kan ook echt vandaag weg moet, en dat we pas weer woensdag kunnen verzenden.
We zijn wel met een andere verzenddepot bezig, maar goed tot die tijd moet ik het nog uit zingen met mr TNT.............
vrijdag 12 november 2010 om 15:51
voor Ceetje. Dapper Star!!!! Vriendinnetje is een nerd .
Bam, balen als het hele bericht weg is en nog stommer van tnt.
Mamax, ik geef meestal een tientje uit voor cadeautjes van vriendjes. Laatst waren ze allebei uitgenodigd en toen mochten ze allebei een cadeautje geven en dat was samen 13,-¤ (om precies te zijn ). Heb een leuke electrische tweezitter gezien, een jeepje. In het echt was het heel erg plastic fantastic, dus het wordt een andere. Ik ben zoekende. Wat heb je precies gedaan met het feestje? En wat leuk dat M. is uitgenodigd voor een ander feestje!
Bam, balen als het hele bericht weg is en nog stommer van tnt.
Mamax, ik geef meestal een tientje uit voor cadeautjes van vriendjes. Laatst waren ze allebei uitgenodigd en toen mochten ze allebei een cadeautje geven en dat was samen 13,-¤ (om precies te zijn ). Heb een leuke electrische tweezitter gezien, een jeepje. In het echt was het heel erg plastic fantastic, dus het wordt een andere. Ik ben zoekende. Wat heb je precies gedaan met het feestje? En wat leuk dat M. is uitgenodigd voor een ander feestje!
vrijdag 12 november 2010 om 17:20
Oeh feestjes...
T had van de zomer zn eerste feestje, maar toen waren we op vakantie.
Nu 'moet' hij zo meteen een feestje geven. Argghh.. ik ben niet zo van de feestjes.
Bam, voor de echte Klaas brood maken?
Jinny what up met je avatar? Of is dat jongste zn favoriet?
Star, wat een bikkel die Ceetje van jou! Leuk zeg.
Hel, haha, grappig liedje, deze versie had ik nog niet gehoord. Er was hier wel een versie over je moeder is een dikzak
Amalia, geen geslaagde St Maarten bij jullie dus? Jammer!
T had van de zomer zn eerste feestje, maar toen waren we op vakantie.
Nu 'moet' hij zo meteen een feestje geven. Argghh.. ik ben niet zo van de feestjes.
Bam, voor de echte Klaas brood maken?
Jinny what up met je avatar? Of is dat jongste zn favoriet?
Star, wat een bikkel die Ceetje van jou! Leuk zeg.
Hel, haha, grappig liedje, deze versie had ik nog niet gehoord. Er was hier wel een versie over je moeder is een dikzak
Amalia, geen geslaagde St Maarten bij jullie dus? Jammer!
vrijdag 12 november 2010 om 17:34
quote:bambino schreef op 12 november 2010 @ 11:28:
Ohh nog wel iets grappigs.
Ik ga morgen voor de Klaas en zijn pieten, broodjes smeren..
wie had dat toch ooit gedacht, dat ik voor de Goed Heilig man een broodjes zou smeren.... Spannend hoor Hoe dat zo Bam? Klinkt heel hip . Leuk zeg, is het een bekende van jou?
Ohh nog wel iets grappigs.
Ik ga morgen voor de Klaas en zijn pieten, broodjes smeren..
wie had dat toch ooit gedacht, dat ik voor de Goed Heilig man een broodjes zou smeren.... Spannend hoor Hoe dat zo Bam? Klinkt heel hip . Leuk zeg, is het een bekende van jou?
vrijdag 12 november 2010 om 20:04
Ik moet ook even wennen aan de avatar van Jin. Ik moet steeds denken aan die sexpoppen. Je weet wel, waar laatst die reportage over was. Van die hele echte vrouwenpoppen waar je dus van alles mee kan doen.
Ieks ha ha.
Jemig, ik heb te lekkere pepernoten gemaakt vanmiddag. Geloof dat ze morgen niet halen...
Nouja, kan ik nog een keer bakken met de jongens
Ieks ha ha.
Jemig, ik heb te lekkere pepernoten gemaakt vanmiddag. Geloof dat ze morgen niet halen...
Nouja, kan ik nog een keer bakken met de jongens