Good Luck!
woensdag 5 december 2007 om 14:08
Zo daar ben ik weer!
Nou ik heb mn cadeautjes meer dan een week kunnen weerstaan, maar heb ze vanmorgen toch echt open gemaakt!
Bedankt lieve VivaSint, super leuk! Helemaal goed, ben er blij mee!
Wat een leuke Sintfoto's van Mark en Julian zeg! Ziet er echt superleuk uit!
Spannend Enka, bijna kunnen jullie de hond halen! Ben benieuwd hoe Thijmen het gaat vinden!
Leuk Jinny dat de Sint op de ambassade geslaagd was. Zo die Thomas, die durft wel zeg, gewoon die mannen wegduwen! Hihi
Wauw gave jurk Mamax! Echt kerstig
Bridges, hoe is het met je vriendin? Trekt ze het nog een beetje?
Amalia, fijn dat je de beslissing hebt genomen. Gewoon lekker rustig aan, werken kan altijd nog
Kokos, gaat het weer een beetje? Heb jij er nu ook zo'n last van? Bij mij is het sinds de bevalling echt drama!
CD fijn dat het goed met de baby van je vriendin gaat! En jij een groeiecho? Spannend!
En Helen, is de vivasint nu wel al langs geweest?
En Juud, zijn je lippen alweer in de normale stand? Balen ja, als je zo op de foto moet. En gelukkig zit die foto er dan ook 'maar' 10 jaar op!
Star, heb je Ciara vanmorgen toen ze uit bed kwam nog opgemeten? Wist niet dat je s ochtends langer bent!
Jeehh Mal wat gaat Jonathan goed zeg! En hard groeien én lopen! Goed zeg!
Ehh..nu weet ik het ff niet meer.
Nou ik heb mn cadeautjes meer dan een week kunnen weerstaan, maar heb ze vanmorgen toch echt open gemaakt!
Bedankt lieve VivaSint, super leuk! Helemaal goed, ben er blij mee!
Wat een leuke Sintfoto's van Mark en Julian zeg! Ziet er echt superleuk uit!
Spannend Enka, bijna kunnen jullie de hond halen! Ben benieuwd hoe Thijmen het gaat vinden!
Leuk Jinny dat de Sint op de ambassade geslaagd was. Zo die Thomas, die durft wel zeg, gewoon die mannen wegduwen! Hihi
Wauw gave jurk Mamax! Echt kerstig
Bridges, hoe is het met je vriendin? Trekt ze het nog een beetje?
Amalia, fijn dat je de beslissing hebt genomen. Gewoon lekker rustig aan, werken kan altijd nog
Kokos, gaat het weer een beetje? Heb jij er nu ook zo'n last van? Bij mij is het sinds de bevalling echt drama!
CD fijn dat het goed met de baby van je vriendin gaat! En jij een groeiecho? Spannend!
En Helen, is de vivasint nu wel al langs geweest?
En Juud, zijn je lippen alweer in de normale stand? Balen ja, als je zo op de foto moet. En gelukkig zit die foto er dan ook 'maar' 10 jaar op!
Star, heb je Ciara vanmorgen toen ze uit bed kwam nog opgemeten? Wist niet dat je s ochtends langer bent!
Jeehh Mal wat gaat Jonathan goed zeg! En hard groeien én lopen! Goed zeg!
Ehh..nu weet ik het ff niet meer.
woensdag 5 december 2007 om 14:18
Hi! Ik voel me een stuk beter.
De ochtend is voorbij gevlogen. Tegen half tien was de kapster hier; alle drie geknipt. Mijn vader is Kokosman aan het helpen en mijn moeder kwam later een bakkie koffie drinken. Daarna zijn we even naar buiten gegaan, gegeten en nu ligt Lianne op bed.
Vloer ligt er bijna in.
Maar eh..... mijn kadootje van de Viva sint ligt dus nog keurig ingepakt op tafel hè! Die ga ik zo eens open maken.
Juud, ha, ha, dat verhaal over 'het geluid'
Amalia, CB artsen hebben wel een opleiding gehad. Maar goed, ik ga altijd naar de huisarts als ik vragen heb over Lianne. Toevallig had de huisarts het vorige keer mis en was de diagnose van de CB arts wel goed. Ik heb toen zalf via de huisarts geregeld.
Mal, wat is Jonathan goed gegroeid en En een mooie doop gehad: toppie! Leuke foto's op AK.
'Gezellig' dat je met Naatie en mij meedoet. Maar eh.... gaan jullie dan ook voor een tweede?
Bridges, uk en spagaat? Lekker gelezen in bed?
Naatie, ook al ongesteld. Bah. Ik heb er meer last van omdat ik geen spiraaltje meer heb, 9 van de 10 keer heb ik migraine (bonkende hoofdpijn aan 1 kant, misselijk, geluiden slecht kunnen verdragen en hartstikke moe). Menstruatie is ook een stuk heftiger. Ach, het gaat alweer beter vandaag. Ik zal P. weer eens bellen, zij kan me lekker masseren.
Bam, 98 kleurplaten, zo hé!
Hel, veel plezier op het KDV zo meteen. Fototoestel niet vergeten?
Compu, alvast een gezellige middag/avond.
De ochtend is voorbij gevlogen. Tegen half tien was de kapster hier; alle drie geknipt. Mijn vader is Kokosman aan het helpen en mijn moeder kwam later een bakkie koffie drinken. Daarna zijn we even naar buiten gegaan, gegeten en nu ligt Lianne op bed.
Vloer ligt er bijna in.
Maar eh..... mijn kadootje van de Viva sint ligt dus nog keurig ingepakt op tafel hè! Die ga ik zo eens open maken.
Juud, ha, ha, dat verhaal over 'het geluid'
Amalia, CB artsen hebben wel een opleiding gehad. Maar goed, ik ga altijd naar de huisarts als ik vragen heb over Lianne. Toevallig had de huisarts het vorige keer mis en was de diagnose van de CB arts wel goed. Ik heb toen zalf via de huisarts geregeld.
Mal, wat is Jonathan goed gegroeid en En een mooie doop gehad: toppie! Leuke foto's op AK.
'Gezellig' dat je met Naatie en mij meedoet. Maar eh.... gaan jullie dan ook voor een tweede?
Bridges, uk en spagaat? Lekker gelezen in bed?
Naatie, ook al ongesteld. Bah. Ik heb er meer last van omdat ik geen spiraaltje meer heb, 9 van de 10 keer heb ik migraine (bonkende hoofdpijn aan 1 kant, misselijk, geluiden slecht kunnen verdragen en hartstikke moe). Menstruatie is ook een stuk heftiger. Ach, het gaat alweer beter vandaag. Ik zal P. weer eens bellen, zij kan me lekker masseren.
Bam, 98 kleurplaten, zo hé!
Hel, veel plezier op het KDV zo meteen. Fototoestel niet vergeten?
Compu, alvast een gezellige middag/avond.
woensdag 5 december 2007 om 15:38
Hallo meiden,
Zo even tussen mijn werkzaamheden door... we mogen zometeen al lekker om 16.00 uur naar huis dus dat is wel leuk.
Wat een groot gehalte hier. Die van mij is net weer vertrokken Succes ermee!
Ik hoorde net van vriend dat er een pakje ligt te wachten thuis, dus ben ik nu nieuwsgierig
Verder alles wel goed hier. Thijmen is vanmorgen weer even naar het KDV geweest, Sinterklaas kwam. En nu vanmiddag is hij weer thuis. Dan morgen weer een hele dag proberen. Het gaat dus alweer een stukkie beter met hem.
Mal, super zeg van Jonathan!! En wat een leuke foto's! Dus jij kon je nieuwsgierigheid niet meer bedwingen... foei Moet Sinterklaas het de volgende keer maar wat later sturen.
Juud, wat een aso zeg zoveel lawaai maken, haha. Ik vind het wel een goede grap. Volg je ook "het geluid"op Q-music?
Bridges, wat naar voor je vriendin. Het is ze zo gegund en dan zoiets. Wel fijn dat ze er zelf heel nuchter over doen. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is.
Hel, en is vriend nog wezen Sinterklazen?
Suus, hoe gaat het nu? En op de werkvloer? Zijn de plekjes al verdwenen?
CD, fijn dat je een keer extra mag zwaaien. Kan je niet iets van yoga gaan doen?
Jinny, wat leuk dat Thomas zo stoer was. Hmmm, volgens mij kan je bijna beter in het buitenland gaan wonen voor Sinterklaas. Als ik het zo lees worden jullie helemaal overspoeld met kadootjes.
Kokos, dus het is nu echt bijna helemaal klaar, leuk. Foto's? Dat zorgverzekeringengedoe vind ik altijd moeilijk om te vergelijken. Zoveel verschillende regeltjes. Kan je niet een online test doen welke er het best bij jullie past?
Mickeyyyyyyyyy???????????????????
Amalia, goed dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Nu kan je er tenminste even rustig over nadenken. Geeft denk ik nu wel veel rust of niet?
Bam, vraagt de postbode zich niet af wat jullie allemaal aan het doen zijn met zoveel post? Leuke foto's van Sinterklaas, ziet er geslaagd uit.
Uhm....ja de gatenkaas is weer in werking ... even kijken
Zo even tussen mijn werkzaamheden door... we mogen zometeen al lekker om 16.00 uur naar huis dus dat is wel leuk.
Wat een groot gehalte hier. Die van mij is net weer vertrokken Succes ermee!
Ik hoorde net van vriend dat er een pakje ligt te wachten thuis, dus ben ik nu nieuwsgierig
Verder alles wel goed hier. Thijmen is vanmorgen weer even naar het KDV geweest, Sinterklaas kwam. En nu vanmiddag is hij weer thuis. Dan morgen weer een hele dag proberen. Het gaat dus alweer een stukkie beter met hem.
Mal, super zeg van Jonathan!! En wat een leuke foto's! Dus jij kon je nieuwsgierigheid niet meer bedwingen... foei Moet Sinterklaas het de volgende keer maar wat later sturen.
Juud, wat een aso zeg zoveel lawaai maken, haha. Ik vind het wel een goede grap. Volg je ook "het geluid"op Q-music?
Bridges, wat naar voor je vriendin. Het is ze zo gegund en dan zoiets. Wel fijn dat ze er zelf heel nuchter over doen. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is.
Hel, en is vriend nog wezen Sinterklazen?
Suus, hoe gaat het nu? En op de werkvloer? Zijn de plekjes al verdwenen?
CD, fijn dat je een keer extra mag zwaaien. Kan je niet iets van yoga gaan doen?
Jinny, wat leuk dat Thomas zo stoer was. Hmmm, volgens mij kan je bijna beter in het buitenland gaan wonen voor Sinterklaas. Als ik het zo lees worden jullie helemaal overspoeld met kadootjes.
Kokos, dus het is nu echt bijna helemaal klaar, leuk. Foto's? Dat zorgverzekeringengedoe vind ik altijd moeilijk om te vergelijken. Zoveel verschillende regeltjes. Kan je niet een online test doen welke er het best bij jullie past?
Mickeyyyyyyyyy???????????????????
Amalia, goed dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Nu kan je er tenminste even rustig over nadenken. Geeft denk ik nu wel veel rust of niet?
Bam, vraagt de postbode zich niet af wat jullie allemaal aan het doen zijn met zoveel post? Leuke foto's van Sinterklaas, ziet er geslaagd uit.
Uhm....ja de gatenkaas is weer in werking ... even kijken
woensdag 5 december 2007 om 19:24
**** Lieve Viva Sint, bedankt voor het heerlijke cadeautje. Daar weet ik wel raad mee Lekkere chocolaatjes, maar ik mag er maar 1 per dag opeten, want ze horen bij een aventkalender. Oeps... of dat me gaat lukken?
En namens Lianne:"Sintuhkaas, ik riep gelijk: VISJE!"
(Lianne heeft 12 vingerpoppetjes gekregen: visjes, krab, octopus, zeeschildpad).
En namens Lianne:"Sintuhkaas, ik riep gelijk: VISJE!"
(Lianne heeft 12 vingerpoppetjes gekregen: visjes, krab, octopus, zeeschildpad).
woensdag 5 december 2007 om 19:32
Kokos volgens mij bedoelt Mal dat ze gelijk ongesteld is met jullie...
Ik heb ook mijn pakje gehad. De postbode was al geweest en er zat helemaal niks bij, dus ik was al een beetje sip. Maar toen moest ik aan de overkant de poezen eten geven omdat ze op vakantie zijn en daar lag gewoon mijn pakje! We hebben hetzelfde huisnummer, alleen hebben wij er nog een 1 voor. Sint had vast zijn leesbril niet op . Ik zal zo nog even mijn gedicht erop zetten. Wat hebben jullie allemaal gekregen, daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Compu gezellige avond gehad?
Ik heb ook mijn pakje gehad. De postbode was al geweest en er zat helemaal niks bij, dus ik was al een beetje sip. Maar toen moest ik aan de overkant de poezen eten geven omdat ze op vakantie zijn en daar lag gewoon mijn pakje! We hebben hetzelfde huisnummer, alleen hebben wij er nog een 1 voor. Sint had vast zijn leesbril niet op . Ik zal zo nog even mijn gedicht erop zetten. Wat hebben jullie allemaal gekregen, daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Compu gezellige avond gehad?
woensdag 5 december 2007 om 19:46
Beste Juudechtenaam,
Of moet Sintieklaas Juud zeggen
Nou ja wat het ook is, hij wil iets in je schoen leggen.
Het verlanglijstje liet niets te raden over,
dus de keuze was voor Sinterklaas wat pover.
Maar dat mag de pret niet drukken,
met dit presentje ga je een lach niet kunnen onderdrukken.
Er moest ook nog een rijmpje bij,
dus dat ruk ik bij deze even uit de klei.
Sintieklaas heeft gehoord dat je zwanger bent,
en jawel, het is weer van diezelfde vent.
Die moet overigens wel even opletten en niet meer te hard rijden, anders wordt het straks alsnog scheiden!
Het wordt vast weer zo'n lekkertje, net als jullie Mart,
menig vrouwendreumeshart wordt door hem getart.
Sintieklaas vind je een enorm gezellige meid,
en heeft van het meeschrijven op dat babyforum ook echt helemaal geen spijt.
Hopelijk kleppen we daar nog vele jaren,
met veel plezier over onze kinderschare.
Sintieklaas heeft er nog steeds wel het meest,
maar in dit tempo is dat record er zo geweest!
Geniet maar enorm van het zwanger zijn,
ook al, en dit weet Sintieklaas uit ervaring, is dit niet altijd even fijn.
Maar er komt uiteindelijk een prachtige baby uit,
die weer uitgroeit tot een heerlijke spruit.
Nu moet ik toch echt dit gedicht af gaan sluiten,
want mijn paard staat nog buiten!
Liefs,
Sintieklaas
Een dvd van de Lama's! Leuk Sint, dank je wel!
Of moet Sintieklaas Juud zeggen
Nou ja wat het ook is, hij wil iets in je schoen leggen.
Het verlanglijstje liet niets te raden over,
dus de keuze was voor Sinterklaas wat pover.
Maar dat mag de pret niet drukken,
met dit presentje ga je een lach niet kunnen onderdrukken.
Er moest ook nog een rijmpje bij,
dus dat ruk ik bij deze even uit de klei.
Sintieklaas heeft gehoord dat je zwanger bent,
en jawel, het is weer van diezelfde vent.
Die moet overigens wel even opletten en niet meer te hard rijden, anders wordt het straks alsnog scheiden!
Het wordt vast weer zo'n lekkertje, net als jullie Mart,
menig vrouwendreumeshart wordt door hem getart.
Sintieklaas vind je een enorm gezellige meid,
en heeft van het meeschrijven op dat babyforum ook echt helemaal geen spijt.
Hopelijk kleppen we daar nog vele jaren,
met veel plezier over onze kinderschare.
Sintieklaas heeft er nog steeds wel het meest,
maar in dit tempo is dat record er zo geweest!
Geniet maar enorm van het zwanger zijn,
ook al, en dit weet Sintieklaas uit ervaring, is dit niet altijd even fijn.
Maar er komt uiteindelijk een prachtige baby uit,
die weer uitgroeit tot een heerlijke spruit.
Nu moet ik toch echt dit gedicht af gaan sluiten,
want mijn paard staat nog buiten!
Liefs,
Sintieklaas
Een dvd van de Lama's! Leuk Sint, dank je wel!
woensdag 5 december 2007 om 20:44
Boehoehoehoehoehoehoe, veel post maar alleen rekeningen!
Had vandaag toch al een offday dus dit zat er wel in natuurlijk!
De kinderen op school waren echt NIET te pruimen vanmiddag. En hier thuis was bijna alles ziek of onderweg.
Morgen gelukkig eerste 2 uur vrij. Ik bonjour alles naar het KDV/werk en ga dan nog lekker een uur terug naar bed. Verheug me er nu al op.
Prachtige foto's, Mal. Heel bijzonder. Een mooi manneke is het ook. En geweldig dat ie losse stapjes zet!
Had vandaag toch al een offday dus dit zat er wel in natuurlijk!
De kinderen op school waren echt NIET te pruimen vanmiddag. En hier thuis was bijna alles ziek of onderweg.
Morgen gelukkig eerste 2 uur vrij. Ik bonjour alles naar het KDV/werk en ga dan nog lekker een uur terug naar bed. Verheug me er nu al op.
Prachtige foto's, Mal. Heel bijzonder. Een mooi manneke is het ook. En geweldig dat ie losse stapjes zet!
woensdag 5 december 2007 om 21:15
Jonathan heeft echt een leuke sinterklaas gehad met zijn neefje en nichtjes. Liep helemaal te stralen en ging helemaal op in zijn muziek-bumba boekje die hij nieuw had (had nog meer maar dat boekje was meteen favoriet zeg maar). Ligt net in bed en heeft iedereen de hele avond kusjes zitten geven inclusief bejaarde kat van mijn zus (is 20).
Ik wil best mijn gedicht erop zetten maar hij is laaaaaaaaaaaaang, en ik heb geen typediploma! Ik had oorbelletjes, een diadeem, oogschaduw en een maskertje. bedankt lieve Sinterklaas!!!
Ik hoef niet te weten wie mij had want dat weet ik al (postcode gecheckt haha) zo nu weten jullie meteen mijn slechtste eigenschap; ik ben TE nieuwsgierig.
En ik heb leuk nieuws. Ben met mijn ouders min of meer een vakantie aan het regelen in mei. M heeft heel erg vliegangst en die gaat echt niet mee op het vliegtuig zodoende ben ik al jaren niet meer op een lekker zonnige plek geweest. En nu gaan Jonathan en ik waarschijnlijk met mijn paps en mams naar Gran Canaria. Ze zijn daar zelf net geweest en hebben daar in het ziekenhuis geinformeerd en dat schijnt allemaal super te zijn met ook nederlands sprekende verpleegkundigen. Dan moet ik nog wel eea regelen met apotheek en WKZ. Ik vind het allemaal wel heel spannend, maar mijn ouders kijken er nu al naar uit om met Jonathan en mij te gaan, dus ja, het lijkt me ook wel heel leuk met zijn viertjes weg. We willen dan hotelkamers naast elkaar, dan kan Jonathan lekker rustig slapen 's avonds en ik kan hem met een boekje op het balkon met de babyfoon in de gaten houden of dat mijn moeder dat een keer doet dan kan ik met mijn vader op stap ofzo. En als het nou toch niet goed is de uitslag is het wel iets moois wat we samen meemaken toch?
Ik wil best mijn gedicht erop zetten maar hij is laaaaaaaaaaaaang, en ik heb geen typediploma! Ik had oorbelletjes, een diadeem, oogschaduw en een maskertje. bedankt lieve Sinterklaas!!!
Ik hoef niet te weten wie mij had want dat weet ik al (postcode gecheckt haha) zo nu weten jullie meteen mijn slechtste eigenschap; ik ben TE nieuwsgierig.
En ik heb leuk nieuws. Ben met mijn ouders min of meer een vakantie aan het regelen in mei. M heeft heel erg vliegangst en die gaat echt niet mee op het vliegtuig zodoende ben ik al jaren niet meer op een lekker zonnige plek geweest. En nu gaan Jonathan en ik waarschijnlijk met mijn paps en mams naar Gran Canaria. Ze zijn daar zelf net geweest en hebben daar in het ziekenhuis geinformeerd en dat schijnt allemaal super te zijn met ook nederlands sprekende verpleegkundigen. Dan moet ik nog wel eea regelen met apotheek en WKZ. Ik vind het allemaal wel heel spannend, maar mijn ouders kijken er nu al naar uit om met Jonathan en mij te gaan, dus ja, het lijkt me ook wel heel leuk met zijn viertjes weg. We willen dan hotelkamers naast elkaar, dan kan Jonathan lekker rustig slapen 's avonds en ik kan hem met een boekje op het balkon met de babyfoon in de gaten houden of dat mijn moeder dat een keer doet dan kan ik met mijn vader op stap ofzo. En als het nou toch niet goed is de uitslag is het wel iets moois wat we samen meemaken toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 5 december 2007 om 21:23
Hoi Naatie (echte naam)
Je bent nu al bijna 2 jaar mama van Tobias
Op het Viva forum klets je heel wat af
Heel gezellig met al die meiden,
En af en toe elkaar ontmoeten is leuk voor jullie beiden
Jij verdient een kadootje, vindt Sinterklaas
En hij riep Pieterbaas
Gelukkig zette jij je verlanglijstje op internet
Ja kletsen met die vivameiden geeft ook een hoop pret
Het is een gezellige meidencluben het gaat dan ook van bla bla bla en hupeldepup
Maar eerst moet kadootjespiet jouw lijstje eens goed bekijken en het één en ander met elkaar vergelijken
Kadootjes piet was er snel uit en riep luid: Ik heb het Sinterklaas
Ga jij dat dan maar kopen Pieterbaas!
Kadootjes piet zag wat hij zocht
Je kadootje was zo gekocht
Mooi ingepakt nam hij het mee
Nu nog een gedicht en Sint was tevree
Sint wenst je veel plezier en nog meer
Geniet ervan en tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet
Sinterklaas en Zwarte Piet.
Je bent nu al bijna 2 jaar mama van Tobias
Op het Viva forum klets je heel wat af
Heel gezellig met al die meiden,
En af en toe elkaar ontmoeten is leuk voor jullie beiden
Jij verdient een kadootje, vindt Sinterklaas
En hij riep Pieterbaas
Gelukkig zette jij je verlanglijstje op internet
Ja kletsen met die vivameiden geeft ook een hoop pret
Het is een gezellige meidencluben het gaat dan ook van bla bla bla en hupeldepup
Maar eerst moet kadootjespiet jouw lijstje eens goed bekijken en het één en ander met elkaar vergelijken
Kadootjes piet was er snel uit en riep luid: Ik heb het Sinterklaas
Ga jij dat dan maar kopen Pieterbaas!
Kadootjes piet zag wat hij zocht
Je kadootje was zo gekocht
Mooi ingepakt nam hij het mee
Nu nog een gedicht en Sint was tevree
Sint wenst je veel plezier en nog meer
Geniet ervan en tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet
Sinterklaas en Zwarte Piet.
woensdag 5 december 2007 om 21:32
Dank u Sinterklaaaaaaasje!!! Kwam thuis en daar lag mijn pakje op de trap! Perfect kadootje en een ge-wel-dig gedicht, ik kwam niet meer bij! Had eigenlijk in een grote kring voorgelezen moeten worden. Maar ik zal 'm zo even overtypen (of misschien als Sint toevallig meeleest (en die indruk heb ik stellig) kan hij even de digitale versie posten )! Ha ha, ik vind het echt helemaal leuk, dit digiSintgebeuren. Goede aktie van jullie, Ris en Bam!
Sint op het KDV was leuk, alle kindjes waren er, met ouder(s), en Mare vond het reuze gezellig en grappig allemaal, zat helemaal te glunderen. Ze wou wel bij Piet op de arm, maar bij Sint op schoot no way (gelijk heeft ze)!
Ha ha, Ceetje is echt voor niks bang he?! Lekker ding!
Hee Cin, maar VivaSint dus nog niet langs geweest bij jou?
Suus, hoe is het meis?
Sint op het KDV was leuk, alle kindjes waren er, met ouder(s), en Mare vond het reuze gezellig en grappig allemaal, zat helemaal te glunderen. Ze wou wel bij Piet op de arm, maar bij Sint op schoot no way (gelijk heeft ze)!
Ha ha, Ceetje is echt voor niks bang he?! Lekker ding!
Hee Cin, maar VivaSint dus nog niet langs geweest bij jou?
Suus, hoe is het meis?
woensdag 5 december 2007 om 21:46
Gelukkig Hel, dat je eindelijk een pakje hebt gekregen! 
Mal, klinkt heerlijk! En idd, je verdient het!
Hier zijn de kinderen goed verwend. Ze waren helemaal doorgedraaid. Op een gegeven moment zei mijn nichtje: ik hoef niet meer, ik ga naar bed. Schattig, maarja, er waren nog wel kadootjes. Even een break gehouden en toen er nog wat doorheen gedrukt.
Ik ben ook verwend: tuinfakkels, een roodborstvogelhuisje (koolmees en pimpelmees heb ik al, dus het wordt straks heel gezellig hier!), vogelvoer voor het voederhuisje en de cd van Mika. Gekopieerd hoor, oeps! Ha ha, mag dat wel?
Even posten
Mal, klinkt heerlijk! En idd, je verdient het!
Hier zijn de kinderen goed verwend. Ze waren helemaal doorgedraaid. Op een gegeven moment zei mijn nichtje: ik hoef niet meer, ik ga naar bed. Schattig, maarja, er waren nog wel kadootjes. Even een break gehouden en toen er nog wat doorheen gedrukt.
Ik ben ook verwend: tuinfakkels, een roodborstvogelhuisje (koolmees en pimpelmees heb ik al, dus het wordt straks heel gezellig hier!), vogelvoer voor het voederhuisje en de cd van Mika. Gekopieerd hoor, oeps! Ha ha, mag dat wel?
Even posten
woensdag 5 december 2007 om 21:48
woensdag 5 december 2007 om 21:49
Lieve Helenitaechtenaam
Je vroeg aan Sint een agenda voor het komend jaar
en Sint is op zoek gegaan naar een mooi exemplaar
Hij was iets duurder dan toegestaan
Maar Sint kan jou natuurlijk niet weerstaan
Maar voordat je de baldzijdes met je krabbels kunt gaan vullen
wordt het eerst eens tijd om het een en ander te onthullen
Want Sint weet overal wat van,
hij is natuurlijk niet voor niks de goedheiligman
Graag wilde jij de Sint een handje helpen met het zetten van de schoen
en zoals afgesproken zou jij er wat in doen
Maar helaas die schoen bleef leeg
en was het lucht wat Mare kreeg
Al het lekkers verdween in je buik
en maakte je van mijn vertrouwen misbruik
Het vullen van een schoen is dus niet aan jou besteed
dus trek maar aan dat boetekleed
Misschien kun je ermee naar de sportschool gaan
want met je slanke figuurtje is het nu wel gedaan
Sint heeft het je vergeven
want het beeld in d eherenkleedkamer is me zeker bijgebleven
Zo ging jij meestal 1x in de week ter water
en hiermee sloeg jij een enorme flater
Namelijk bij de heren in het hokje
en ook uit ging het rokje!
Zo stond je daar in je blote kont
vrolijk te paraderen in het rond
Als excuus gaf je meegaan met de tijd
maar was het niet de badmeester zijn aanwezigheid?
Sint heeft er in elk geval van genoten
en vindt het daarom ook jammer dat je je tijd in de herenkleedkamer hebt afgesloten
Sint vindt je een uniek persoon
je positievteit voert hierin de boventoon
Sint wenst je een jaar vol liefde, geluk en kracht,
op naar het jaar 2008!
Een kus van de Sint
Is 'ie niet geweldig?! Ik twijfel tussen 2 Sinten, ik dacht eerst de een maar het is misschien toch de ander.... Mmmm!
Je vroeg aan Sint een agenda voor het komend jaar
en Sint is op zoek gegaan naar een mooi exemplaar
Hij was iets duurder dan toegestaan
Maar Sint kan jou natuurlijk niet weerstaan
Maar voordat je de baldzijdes met je krabbels kunt gaan vullen
wordt het eerst eens tijd om het een en ander te onthullen
Want Sint weet overal wat van,
hij is natuurlijk niet voor niks de goedheiligman
Graag wilde jij de Sint een handje helpen met het zetten van de schoen
en zoals afgesproken zou jij er wat in doen
Maar helaas die schoen bleef leeg
en was het lucht wat Mare kreeg
Al het lekkers verdween in je buik
en maakte je van mijn vertrouwen misbruik
Het vullen van een schoen is dus niet aan jou besteed
dus trek maar aan dat boetekleed
Misschien kun je ermee naar de sportschool gaan
want met je slanke figuurtje is het nu wel gedaan
Sint heeft het je vergeven
want het beeld in d eherenkleedkamer is me zeker bijgebleven
Zo ging jij meestal 1x in de week ter water
en hiermee sloeg jij een enorme flater
Namelijk bij de heren in het hokje
en ook uit ging het rokje!
Zo stond je daar in je blote kont
vrolijk te paraderen in het rond
Als excuus gaf je meegaan met de tijd
maar was het niet de badmeester zijn aanwezigheid?
Sint heeft er in elk geval van genoten
en vindt het daarom ook jammer dat je je tijd in de herenkleedkamer hebt afgesloten
Sint vindt je een uniek persoon
je positievteit voert hierin de boventoon
Sint wenst je een jaar vol liefde, geluk en kracht,
op naar het jaar 2008!
Een kus van de Sint
Is 'ie niet geweldig?! Ik twijfel tussen 2 Sinten, ik dacht eerst de een maar het is misschien toch de ander.... Mmmm!
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 05-12-2007 21:53
Reden: Sint verkeerd geciteerd...
Reden: Sint verkeerd geciteerd...
% gewijzigd