Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij was vorige week enorm hangerig en wilde niet eten en s' nachts niet slapen, alleen maar bij mama hangen dus ik denk dat die losse stapjes hem een beetje dwars zaten. Hij doet alleen heel erg schuiven met de voetjes maar op de fysio zeiden ze dat het normaal is. Het ene kind doet hele hoge stapjes zetten (overmoedig) en de andere schuift liever (voorzichtig) ik ben benieuwd hoe het vanaf hier gaat. Ik verwacht niet teveel hoor, want die medicijnen maken hem ook wel wat slapjes en duizelig.

Hij is wel lekker gegroeid maar ja mama maakt ook elke dag pasta. pasta di mama.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, wat fijn dat de doop geslaagd was! Ha, en aan het stappen, go Jonathan go Jonathan!

Juud, asobuur, hahaha!

Amalia, nee nee, nog GEEN Viva-Sint hier
Oh Mal, ik ben de doop helemaal vergeten... sorry, had je een kaartje willen sturen... Fijn dat het een mooie dag was! en Wat een kanjer die Jonathan! Losse stappen! Leuke foto's hoor, hij heeft dus nog steeds zilveren schoenen! daar was Ties toen al zo jaloers op!

Amalia: fijn dat je een beslissing hebt genomen. En ach, als je echt wilt werken, vind je vast wel iets! Nu eerst genieten van het Gooische leven dan maar!

Cin: rustig aan hoor en langs komen als je zin hebt! We zien je wel weer verschijnen!

CD: fijn dat alles goed was. Lekker nog een keer kijken, leuk hoor!

Star: paar schoppen onder de kont bij Ceetje? Flink aan armpjes zwieren? Helpt ook niet?

Kokos: hè balen hoor. Op naar de volgende ronde dan maar weer!

Juud/Ris: heb een van jullie twee al een kaart gestuurd, maar weet niet meer wie... Wie van jullie heb ik al gefeliciteerd via de post?

Anderen: haai! en baai!

Ga harry Potter lezen in bed. Uk wil spagaat doen en heeft daarvoor meer ruimte nodig dus ik moet plat! dag!
Dan rekken haar armen alleen maar uit Bridge

Veel plezier met HP!
Goedeavond

Zo moet heel wat bijlezen zie ik. Dat doe ik dan morgen, nu ben ik helemaal gaar. Ik ben vanmorgen echt verschrikkelijk ongesteld geworden. En nu heb ik heel erge buikpijn, dus ga lekker met een kruik mn bed in,een boekje lezen. Naatieman is toch niet thuis!

Fijne avond allemaal!
Welterusten Naatie!
Waar ben je in HP Bridges? Niets zeggen hoor, ik ben pas op blz 80. Ik wil wel verder, maar lief was Herrie in het Hotel aan kijken en ik kan niet lezen als er iets Nederlands op tv is. En boven zitten vind ik ongezellig.

Doei!!
Goodevening!!!

Amalia: Wel fijn dat de baan open blijft, je kan dus waarschijnlijk wel terug, als je in april het moederen zat bent.

Ik ben bij blz 4 ofzo, in HP. Schiet nog niet echt op.

Hier ook een verwend apie, maar ach het is maar 1x per jaar sinterklaas.

Mal: Spelbrekster ben je, foei!!

Hier staat het pakket al een paar dagen op de kast, van mij mag het dus ook wel morgen worden. (kan al aftellen, nog maar 50 minuten;)).

Van mij hoeft niemand een hoogstaand gedicht te verwachten, ik ben daar zeer slechttt in.

Shit, ik ben het ook vergeten wat suf. Fijn dat het allemaal fijn is verlopen.

Had je er veel aan gedaan?

Star: Topic over Ceetje?, Ga ik zo een zoeken, niks ernstigs hoop ik?. ohh schildklier, huh, toch maar even zoeken.

Naatie: Ongesteld, bah, lekker lezen, hopelijk is het morgen een stuk minder.

Kokos: beterschap!!
zow, hier alles wel, had vandaag alleen een shitdag, alles ging mis. Zelfs de broodjes kwamen vanochtend zwart uit de oven, zucht..

kreeg vandaag met de post 98 kleurplaten binnen, hahaha nog een hoop op de valreep gekleurd!

wilde nog wat typen ik weet het niet meer.
Het zit je overigens niet mee Hel, met deze vivasinterklaasronde. Hopelijk valt ie morgen binnen, hoef je ook je nieuwsgierigheid niet te bedwingen, hahaha
He Naat, jij ook al? Heb wel eens gehoord dat vrouwen gelijk ongesteld worden als ze lang in 1 huis wonen. Maar blijkbaar ook als ze lang op 1 topic schrijven Lekker fluffen hoor, hopelijk morgen beter. En volgende maand nog beter . Geldt ook voor jou natuurlijk Kokos!

Zwarte broodjes Bam, da's niet goed... Vriend heeft in z'n opruimwoede de girafkleurplaat weggegooid (de barbaar). Mare had er nog wel zo dr best op gedaan. Anyway, nu kan je een ander kindje blij maken met de loopfiets

Trusten allemaal!
Heeeheeeeej, waar zijn jullie, kadootjes aan het in- of uitpakken?!
haha Hel, jouw theorie gaat wel op, ik doe 'gezellig' mee met naatie en kokos. heb jij je pakje nu wel binnen gekregen?

Bam, jeeminee wat een boel kleurplaten heb je terug gekregen! Dat wordt moeilijk kiezen!

Bridge, ik las het net van je vriendin, wat naar voor hun! Heel verdrietig.

Juud, heeft manlief nog een pak melk meegenomen? Echt gek dat je dan ineens zulke andere dingen lekker vindt he? ik ben helemaal niet gek op roomijs maar toen ik zwanger was MOEST ik het hebben en dan MOEST M het halen en o wee als ie niet wilde

Amalia, ik vind het wel goed dat je nog even kiest voor nog een tijdje thuisblijven. Het was ook een pittig jaar voor je met de verhuizing en zwanger zijn etc. Als je er aan toe bent vind je vast wel zo een leuke baan!
Aan het WERK Hel

Ik was gek op zure matten en spinazie.
Dan is het bij deze bewezen Mal! Ik ook vandaag of morgen (maar pil dus dat telt niet me als bewijs).

Jonathan nog lol in het stappen?!

Vanochtend nog geen pakje, Maar half 9 was ook nog wel erg vroeg voor de Sint. Hij zal vandaag toch nog wel langskomen bij me?!

Straks om 15.00 weg, Sint komt op het KDV, leuk!
Ha ha, ik ook Star. Heel hard zelfs
Voor Jonathan!!! Wat een kanjer!!! Is ie net zo snel als Jinnyman ooit .
Ik had een heeeeeele lieve vivasint! Tjonge, ik ben erg verwend (en Thomas stiekem ook, met een supercadeau!). Dank u zeer Sinterklaasje!

Pssst, ben zo benieuwd wie die lieve sint is...
Juud, haha wat een aso´s daar bij jullie! Bij ons had de kat dat eens gedaan, (die zet dvd-spelers aan en zo en had dat ´s nachts gedaan, maar voordat ik door had dat ik die aso was had ik alle vloekwoorden al gebruikt...).

Mal, ik ben de doop ook vergeten! Excuses!!! Fijn dat het zo goed gegaan is!

CD, succes met de komende echo, het komt vast goed!

Bam, das een hoop zeg! Jeetje, dat wordt nog lastig! Leuk dat het zo´n succes is.

Hel, gelukt met alle werk? Is jouw vivasint al geweest? Sint is je niet zo gezind he? Komt vast omdat er aan jouw vent gevraagd is of hij Sint wil imiteren met zijn 47 jaar...
Jullie hoeven je echt niet rot te voelen over de doop, gekkies!!! Krijg zo vaak leuke kaartjes van jullie!
Hallo!

Mal, wat een stoere man met zijn stappen! Hopelijk vandaag en morgen in de herhaling. CG loopt met voetjes dwars, soort Charlie Chaplin. Schijnt allemaal te veranderen als ze evenwicht en zelfvertrouwen hebben enzo.

Fijn ook dat ie zo gegroeid is. Geen aanvallen momenteel?

Star, maak jij je erg zorgen over de groei? Zal zo even spieken of ik het kan vinden.

Ik maak voor schoonzus een pop op grootte van CG, met haar hoofd in fotovorm erop. Als je 'm draait zit het neefje op de acherkant. Ik heb de pop ook aangekleed. Niet erg veel werk hoor.

CD, succes vrijdag met de groeiecho! Leuk dat je weer even kunt zwaaien.

Hel, al beter met de oogjes? Het is idd besmettelijk. Als er troep uitkomt, dan zijn oogdruppels goed. En als het lang duurt (zonder troep), dan neusspray.

Ik heb het echt voor elkaar. CG wordt straks thuisgebracht. Dan spelen, slaapje doen en vanavond kadootjes!!

Allemaal een fijne avond gewenst!!
Oooooh Mal die oogjes bij de handoplegging. Om te zoenen! Heb je dat ook gedaan?
Hai!

Star: heb je topic gelezen. Heb je nog niet gehoord dat je moet stoppen met bv?! \\:-)//

Wat een spanning bij jullie met die vivasint zeg! Is alles nu binnen? Krijgen we nog foto's of zo?

En wat een ongestelden allemaal, steekt elkaar dus aan. Dames: da's niet de bedoeling!!!

Verder iedereen veel plezier met pakjesavond. Wij hebben al gevierd dus vanavond rust! gaan lekker fonduen met zijn drietjes!
Hier nog geen post geweest...
Leuk die pop, Compu! Ook een gedicht erbij? Oogjes vanochtend stuk beter gelukkig. Nog meer even geen dokter (gelukkig maar, want oogdruppels en Mare lijkt me geen makkelijke combinatie).

Ah, jouw Sint heeft écht uitgepakt dus! Leuk! My lips are sealed Jinny! . Ha ha, bijdehante kat hebbie. Doet me denken aan van (ex)zwager, trok per ongeluk huisdeur achter zich dicht en peutertweeling draait vrolijk de stereo op maximaal terwijl hij naar de buurvrouw rent voor de reservesleutel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven