Het baby jubel topic

13-11-2010 12:47 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, lekker tuttig, beetje babybrabbel; jubelen en opscheppen over je baby!

Woorden als beeb en wondertje zijn evengoed niet toegestaan.
De mijne is 2cm en heeft een kloppend hartje
Mijne is 64 cm en heeft ook een kloppend hartje!

Gefeliciteerd, zwanger zijn is leuk, tenminste dat vond ik.
Eerste keer vond ik super leuk, 2x bleek bij termijn echo al 4 weken gestopt te zijn met groeien, had ook geen hartje. Dus deze keer is alles een beetje enger vind ik.... maar een hartje zien lucht wel enorm op
quote:miekie1 schreef op 13 november 2010 @ 18:08:

Eerste keer vond ik super leuk, 2x bleek bij termijn echo al 4 weken gestopt te zijn met groeien, had ook geen hartje. Dus deze keer is alles een beetje enger vind ik.... maar een hartje zien lucht wel enorm op Dat is dan idd een enorme extra opluchting!!
quote:Paque_ schreef op 13 november 2010 @ 17:35:

Laat ook maar, geen zin in nogmaals die zeikdiscussie. oeeeeh horrormonen
quote:Supersmollie schreef op 13 november 2010 @ 14:11:

[...]

Been there done that bought the T-shirt.

Je kunt beter de bv-mob spelen bij Paque, want die is vooralsnog van mening dat het zwaar, moeilijk en melkkoe-achtig is.

Zwaar? nee

Moeilijk, neuh

melkkoeachtig ... het valt mn schoonzus onwijs mee dat ik na bijna twee jaar voeden nog niet in loeien uitbarst ...

*ik ging afbeeldingen zoeken via google met als zoekwoord borstvoedingsmaffia , kom ik foto's van mezelf tegen*
Mijn baby van twee weken oud kan nog niet zoveel maar ik vind hem natuurlijk wel helemaal geweldig!

O ja en borstvoeding kan ook gewoon heel makkelijk leuk en prettig zijn.
Ik had net zijn geluidjes opgenomen, owowowwww, brwrrr, goegoww, en afgespeeld voor hem, moest ie lachen.

Sientje komt vanzelf, dan begint ie met 1 mondhoek en dan de ander erbij b
yammini zet net gewoon zelf even het CDtje van woezel en pip aan
quote:phoehee schreef op 13 november 2010 @ 19:16:

Ik had net zijn geluidjes opgenomen, owowowwww, brwrrr, goegoww, en afgespeeld voor hem, moest ie lachen.

Sientje komt vanzelf, dan begint ie met 1 mondhoek en dan de ander erbij b
quote:Yamuna schreef op 13 november 2010 @ 18:43:

[...]

Zwaar? nee

Moeilijk, neuh

melkkoeachtig ... het valt mn schoonzus onwijs mee dat ik na bijna twee jaar voeden nog niet in loeien uitbarst ...

*ik ging afbeeldingen zoeken via google met als zoekwoord borstvoedingsmaffia , kom ik foto's van mezelf tegen*
lach maar smollie !

als je niet oppast heb je zo een hobbelpaardhoofd in je bed !

quote:Yamuna schreef op 13 november 2010 @ 21:54:

lach maar smollie !

als je niet oppast heb je zo een hobbelpaardhoofd in je bed !

Ja!? Kom jij die brengen dan? Neem je Yammini mee? Volgens mij kan die reuze leuk spelen met Minismollie. Dan wijs ik je waar de slaapkamer is en dan leg je dat hoofd lekker in mijn bed en dan schenk ik vast de thee in.

klinkt als een enig plan !
Mijn 'baby'meisje (ze is al drie, maar toch) stond vandaag de tv te knuffelen toen ze Sinterklaas zag. *smelt*
Aan 'baby' zit geen leeftijdslimiet! Knuffelt dat lekker zo'n tv?

Zoontje heeft hier van 8-10 verder op mijn buik geslapen. Ik hoop dat het zo'n knuffelkont blijft.
quote:phoehee schreef op 14 november 2010 @ 10:05:

Aan 'baby' zit geen leeftijdslimiet! Knuffelt dat lekker zo'n tv?

Zoontje heeft hier van 8-10 verder op mijn buik geslapen. Ik hoop dat het zo'n knuffelkont blijft.Heerlijk is dat he!
mijn zoon heeft daarstraks wel 4x zijn zetpil terug naar buiten gewerkt: 3x met een fiere drol en daarna nog een keer voor de grap.

*...ach je moet toch wart om trots op te zijn... 4 tandjes met 8 maanden vond ik wel knap, maar waarom er nou meteen nog meer moeten doorkomen die hem en ons uit onze slaap houden?!!...*
iemandanders: dat is inderdaad wel heel knap hahahaha!
Iemandanders das zeker knap! Toch maar steeds een nieuwe zetpil dan.
Mijn dochter van zes maanden is heel trots dat ze achteruit door de kamer kan schuiven en stoot daarbij de hele tijd jubelkreetjes uit (zoiets als "Jach! Ah!" - nee ik kan het niet beschrijven) en kijkt dan op haar buik liggend heel breed grijnzend naar mama!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven