Sinterklaas Amsterdam
zondag 14 november 2010 om 08:12
zondag 14 november 2010 om 08:15
http://maps.google.nl/map ... &resnum=2&ved=0CDEQnwIwAQ
Sorry, beetje lang
Maar ga vanaf schepsvaartmuseum met je pijl naar links over de Pr. Hendrikkade en zie dan vanzelf Stationsplein (Centr.Station)
Succes
Sorry, beetje lang
Maar ga vanaf schepsvaartmuseum met je pijl naar links over de Pr. Hendrikkade en zie dan vanzelf Stationsplein (Centr.Station)
Succes
zondag 14 november 2010 om 08:18
http://www.scheepvaartmus ... r-het-voc-schip-amsterdam!/bereikbaarheid-en-parkeren
Het VOC schip ligt naast het Scheepvaartmuseum. Zie link voor adres en hoe daar te komen vanaf het CS.
Het VOC schip ligt naast het Scheepvaartmuseum. Zie link voor adres en hoe daar te komen vanaf het CS.
zondag 14 november 2010 om 08:39
Ik moet ff kids klaar maken, zelf nog douchen etc. Zal ik fiets meenemen in de trein, gaat er een tram naar toe? Mijn dochtertje van 5 wordt snel moe als ze een eind moet lopen. Ik heb nog wel een tweeling buggy, maar een kind van 5 in de buggy vind ik toch wel raar. Ook lastig in de drukte. Fiets kan ik zo neerzetten en de kinderen aan hand meenemen. Pff wat zal ik doen?
zondag 14 november 2010 om 08:45
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
8:42 amsterdam centraal
treinstation CS/Nicolaaskerk
Amsterdam 8:47 lopen 5 min
8:47 CS/Nicolaaskerk
Amsterdam Kattenburgerplein
Amsterdam 8:50 Stadsbus 22
GVB
richting Indische Buurt
8:50 Kattenburgerplein
Amsterdam kattenburgerplein
amsterdam 8:51 lopen 1 min
Enne lopen moet je toch als je achter de Sint aangaat.. Is het dan sowieso wel een goed idee?
8:42 amsterdam centraal
treinstation CS/Nicolaaskerk
Amsterdam 8:47 lopen 5 min
8:47 CS/Nicolaaskerk
Amsterdam Kattenburgerplein
Amsterdam 8:50 Stadsbus 22
GVB
richting Indische Buurt
8:50 Kattenburgerplein
Amsterdam kattenburgerplein
amsterdam 8:51 lopen 1 min
Enne lopen moet je toch als je achter de Sint aangaat.. Is het dan sowieso wel een goed idee?
zondag 14 november 2010 om 09:08
quote:elninjoo schreef op 14 november 2010 @ 09:03:
Lekker thuisblijven en 't op tv volgen met 'n grote bak chocolade kruidnoten op schoot en warme chocomel met slagroom.
De Sinterklaas intocht was gister op tv. Vandaag is er volgens mij geen intocht meer op tv.
Ouwe, je kan je fiets meenemen, maar ik vrees dat het er erg druk is. Waarom niet 3 haltes met de bus gaan?
Lekker thuisblijven en 't op tv volgen met 'n grote bak chocolade kruidnoten op schoot en warme chocomel met slagroom.
De Sinterklaas intocht was gister op tv. Vandaag is er volgens mij geen intocht meer op tv.
Ouwe, je kan je fiets meenemen, maar ik vrees dat het er erg druk is. Waarom niet 3 haltes met de bus gaan?
zondag 14 november 2010 om 09:33
Tja, inderdaad, het weer he? Inderdaad niet leuk om met een paar verregende kinderen door de stad te sjouwen. Vorig jaar zijn we wel naar Amsterdam geweest, en dat vonden mijn kinderen erg leuk. Die optocht in Amsterdam, daar kan echt geen enkele sinterklaasoptocht aan tippen, jammer van het weer. Gisteren zijn we al naar de intocht van Sinterklaas in Arnhem geweest, en vandaag komt hij hier in het dorp, maar dat is echt een afknapper vergeleken Amsterdam. Ik heb besloten om maar niet te gaan en vanmiddag hier in het dorp dan maar naar Sinterklaas te gaan. We gaan nu maar sinterklaasknutsels maken, dan maak ik het maar thuis leuk voor ze, toch jammer.
zondag 14 november 2010 om 10:08
quote:Ouwe schreef op 14 november 2010 @ 09:33:
Gisteren zijn we al naar de intocht van Sinterklaas in Arnhem geweest, en vandaag komt hij hier in het dorp, maar dat is echt een afknapper vergeleken Amsterdam.
Ik denk dat je kinderen niet echt meer het verschil weten tussen Amsterdam vorig jaar, en je dorp dit jaar.
En als je kind niet van lopen houdt en het regent, zou ik inderdaad lekker thuis blijven. Sinterklaas komt nog op genoeg andere plekken, ze hebben hem gisteren ook al gezien.
Gisteren zijn we al naar de intocht van Sinterklaas in Arnhem geweest, en vandaag komt hij hier in het dorp, maar dat is echt een afknapper vergeleken Amsterdam.
Ik denk dat je kinderen niet echt meer het verschil weten tussen Amsterdam vorig jaar, en je dorp dit jaar.
En als je kind niet van lopen houdt en het regent, zou ik inderdaad lekker thuis blijven. Sinterklaas komt nog op genoeg andere plekken, ze hebben hem gisteren ook al gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje