Meest erge Sinterklaassurprise..
zondag 14 november 2010 om 14:11
zondag 14 november 2010 om 14:42
Getsie!!! Nog nooit van gehoord ook!
Bij mij is gelukkig de ellende bespaard gebleven. Kan me alleen de meest saaie surprise herinneren: een chocoladeletter tussen 2 uit karton geknipte badmintonrackets (en de letter er dan tussen). Niks aan natuurlijk.
Helaas was ik zelf de maker haha.
Bij mij is gelukkig de ellende bespaard gebleven. Kan me alleen de meest saaie surprise herinneren: een chocoladeletter tussen 2 uit karton geknipte badmintonrackets (en de letter er dan tussen). Niks aan natuurlijk.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
zondag 14 november 2010 om 14:52
quote:chatcat86 schreef op 14 november 2010 @ 14:42:
Ik doe nu niet meer aan surprises, maar kan me van de basisschool wel herinneren dat je wel echt duidelijk kon zien wie er wel moeite voor had gedaan en wie de avond van tevoren begonnen was. Natuurlijk kan de één beter knutselen dan de ander, maar je ziet echt wel of iets snel snel gemaakt is of dat er een beetje tijd in is gaan zitten.
Ik doe nu niet meer aan surprises, maar kan me van de basisschool wel herinneren dat je wel echt duidelijk kon zien wie er wel moeite voor had gedaan en wie de avond van tevoren begonnen was. Natuurlijk kan de één beter knutselen dan de ander, maar je ziet echt wel of iets snel snel gemaakt is of dat er een beetje tijd in is gaan zitten.
zondag 14 november 2010 om 15:07
Een conservenblikje volgestort met een soort van cement. Het was de bedoeling dat het een vieze blubberzooi zou zijn maar het 'cement' was keihard geworden dus heb ik de hele avond zitten bikken om mijn kado er uit te krijgen wat uiteindelijk ook nog niet meer helemaal heel was. En een gedichie van een gedichtensite.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 14 november 2010 om 15:10
zondag 14 november 2010 om 15:13
En ik had ooit voor mijn vader nieuwe vissen gekocht. Die moesten in het zakje van de dierenwinkel eerst acclimatiseren in het aquarium. Ik had dat zakje dus achterin de bak gehangen met plantjes eroverheen gedrapeerd zodat het niet zo zou opvallen. Omdat ik dus geen kado in de zak had zitten voor mijnvader, had ik een hele mooie kijkdoos-aquarium voor hem gemaakt om die te geven als aanwijzing. Mijn vader kwam op 5 december uit zijn werk en het eerste wat hij zei tegen mijn moeder, was: Hé, heb je nieuwe vissen gekocht?
zondag 14 november 2010 om 15:16
quote:Woolloongabba schreef op 14 november 2010 @ 15:10:
Ik heb alleen maar leuke gekregen, die op mij van toepassing waren. Een keer in groep 6 was de minst leuke; een zwarte piet waar het cadeautje zo uit kwam vallen. Het surprise!-effect was dus een beetje weg. Maar zelfs daar was nog wel moeite voor gedaan.
Ik heb weer zin om aan de slag te gaan!
En wat was dan je allerleukste/mooiste?
Goed gebracht he, deze site. Hoopte stiekem op wat inspiratie!
Ik heb alleen maar leuke gekregen, die op mij van toepassing waren. Een keer in groep 6 was de minst leuke; een zwarte piet waar het cadeautje zo uit kwam vallen. Het surprise!-effect was dus een beetje weg. Maar zelfs daar was nog wel moeite voor gedaan.
Ik heb weer zin om aan de slag te gaan!
En wat was dan je allerleukste/mooiste?
Goed gebracht he, deze site. Hoopte stiekem op wat inspiratie!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
zondag 14 november 2010 om 15:16
Ik was in 3 VWO knetterverliefd op Mark, maar het was niet wederzijds. Wat had mijn moeder nou gedaan, die is naar Mark gereden (jawel), heeft hem verteld dat ze mij had getrokken en vroeg hem om een foto (jawel), daar heeft ze vervolgens een soort Godenbeeld omheen geknutseld als suprise (jawel). Ik ben zowat flauwgevallen toen ik het uitpakte. Heb nadien alle rekeningen van traumabehandeling voor haar ingepakt met Sinterklaas; Hier, alsjeblíeft, Ma!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 14 november 2010 om 15:19
Hahahaha VC, oh wat erg!!
In de derde klas lagere school was één van mijn klasgenootjes verhuisd en het jongetje dat zo verliefd op haar was, was half ontroostbaar. De meester had hem getrokken en had toen een pop van haar gemaakt die hij op schoot moest nemen om het kadootje eruit te kunnen halen. Arm joch
In de derde klas lagere school was één van mijn klasgenootjes verhuisd en het jongetje dat zo verliefd op haar was, was half ontroostbaar. De meester had hem getrokken en had toen een pop van haar gemaakt die hij op schoot moest nemen om het kadootje eruit te kunnen halen. Arm joch
zondag 14 november 2010 om 15:20
quote:Very Cherry schreef op 14 november 2010 @ 15:16:
Ik was in 3 VWO knetterverliefd op Mark, maar het was niet wederzijds. Wat had mijn moeder nou gedaan, die is naar Mark gereden (jawel), heeft hem verteld dat ze mij had getrokken en vroeg hem om een foto (jawel), daar heeft ze vervolgens een soort Godenbeeld omheen geknutseld als suprise (jawel). Ik ben zowat flauwgevallen toen ik het uitpakte. Heb nadien alle rekeningen van traumabehandeling voor haar ingepakt met Sinterklaas; Hier, alsjeblíeft, Ma!BRILJANT
Ik was in 3 VWO knetterverliefd op Mark, maar het was niet wederzijds. Wat had mijn moeder nou gedaan, die is naar Mark gereden (jawel), heeft hem verteld dat ze mij had getrokken en vroeg hem om een foto (jawel), daar heeft ze vervolgens een soort Godenbeeld omheen geknutseld als suprise (jawel). Ik ben zowat flauwgevallen toen ik het uitpakte. Heb nadien alle rekeningen van traumabehandeling voor haar ingepakt met Sinterklaas; Hier, alsjeblíeft, Ma!BRILJANT
zondag 14 november 2010 om 15:24
quote:Very Cherry schreef op 14 november 2010 @ 15:16:
Ik was in 3 VWO knetterverliefd op Mark, maar het was niet wederzijds. Wat had mijn moeder nou gedaan, die is naar Mark gereden (jawel), heeft hem verteld dat ze mij had getrokken en vroeg hem om een foto (jawel), daar heeft ze vervolgens een soort Godenbeeld omheen geknutseld als suprise (jawel). Ik ben zowat flauwgevallen toen ik het uitpakte. Heb nadien alle rekeningen van traumabehandeling voor haar ingepakt met Sinterklaas; Hier, alsjeblíeft, Ma!Wat errug!!
Ik was in 3 VWO knetterverliefd op Mark, maar het was niet wederzijds. Wat had mijn moeder nou gedaan, die is naar Mark gereden (jawel), heeft hem verteld dat ze mij had getrokken en vroeg hem om een foto (jawel), daar heeft ze vervolgens een soort Godenbeeld omheen geknutseld als suprise (jawel). Ik ben zowat flauwgevallen toen ik het uitpakte. Heb nadien alle rekeningen van traumabehandeling voor haar ingepakt met Sinterklaas; Hier, alsjeblíeft, Ma!Wat errug!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 14 november 2010 om 15:24
zondag 14 november 2010 om 15:31
Ik vind een blok ijs altijd wel leuk.. Mits het cadeau wat erin zit dus niet kapot gaat door het kapotgooien van het blok.
Ik heb in groep 8 een keer een pak kattenvoer met een zwarte piet erop geplakt gekregen.. Zat alleen een pen in de doos..
Wat was ik teleurgesteld zeg!! Zeker omdat ik zelf heel hard mijn best had gedaan om iest moois te maken en zelfs nog iets meer dan de afgesproken 5 gulden had uitgegeven..
Ik heb in groep 8 een keer een pak kattenvoer met een zwarte piet erop geplakt gekregen.. Zat alleen een pen in de doos..
Wat was ik teleurgesteld zeg!! Zeker omdat ik zelf heel hard mijn best had gedaan om iest moois te maken en zelfs nog iets meer dan de afgesproken 5 gulden had uitgegeven..
zondag 14 november 2010 om 15:41
Wat een ontzettend leuk topic dit!
Heb een keer een drol gemaakt voor een heel lief en rustig meisje. Ik was gewoon super enthousiast om zoiets te maken en had totaal niet door dat zij het niet zou waarderen. Ze wist gewoon echt niet wat ze ermee aan moest haha. Eigenlijk best sneu!
Heb een keer een drol gemaakt voor een heel lief en rustig meisje. Ik was gewoon super enthousiast om zoiets te maken en had totaal niet door dat zij het niet zou waarderen. Ze wist gewoon echt niet wat ze ermee aan moest haha. Eigenlijk best sneu!
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
zondag 14 november 2010 om 15:43
zondag 14 november 2010 om 15:43
Wat een nare herinneringen heb ik hieraan zeg! Elke keer deed ik zo hard mn best op school om een mooie suprise te maken, eentje die ook erg paste bij de ontvanger, en ELKE keer kreeg ik iets belachelijks ervoor terug (een postzegel uitgeknipt uit karton, een gekochte doos met spekjes, een misvormd iets van papier mache) en een keer zelfs niets! Die ***** was het gewoon vergeten te maken, ik was de enige die niets kreeg.
zondag 14 november 2010 om 15:44
zondag 14 november 2010 om 15:49
zondag 14 november 2010 om 16:00
De ergste surprise was de surprise die ik niet kreeg. Ik lees hier al dat ik niet de enige ben die dat is overkomen. Bij mij was het alleen geen klasgenoot die 'vergeten' was iets voor mij te knutselen, maar m'n verse schoonmama... Ze mocht mij niet zo.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 14 november 2010 om 16:02
quote:Spijker schreef op 14 november 2010 @ 16:00:
De ergste surprise was de surprise die ik niet kreeg. Ik lees hier al dat ik niet de enige ben die dat is overkomen. Bij mij was het alleen geen klasgenoot die 'vergeten' was iets voor mij te knutselen, maar m'n verse schoonmama... Ze mocht mij niet zo.Dus het was eigenlijk geen surprise;)
De ergste surprise was de surprise die ik niet kreeg. Ik lees hier al dat ik niet de enige ben die dat is overkomen. Bij mij was het alleen geen klasgenoot die 'vergeten' was iets voor mij te knutselen, maar m'n verse schoonmama... Ze mocht mij niet zo.Dus het was eigenlijk geen surprise;)