Graag jullie mening......

14-11-2010 19:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik werk sinds een tijdje voor een redelijk nieuwe site en ik wilde graag jullie mening erover hebben. Omdat de site nog niet zo lang bestaat zouden we graag wat feedback erover willen hebben. de site is: www.thelittleblackdress.nl

Dit is geen spam of reclame, ik (en ik denk ook wel mijn collega's) wil alleen graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie anders zouden willen zien etc. Dat zou me erg helpen in het schrijven van de artikelen.

Hoop dat jullie willen kijken wat jullie ervan vinden:).
It smells like spamspammerdespamspam......
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Nee, ik wil serieus gewoon wat feedback van mensen die ik niet ken. Als je niet wilt kijken dan kijk je niet, als je me wat tips wilt geven: graag.
Serieus of niet, het mag niet klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit soort oproepjes mag je plaatsen op het prikbord... niet op het forum...

en dus mag het niet hier...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Iets met algemene voorwaarden lezen en accepteren voor je je hier aanmeldt enzo.

Is echt niet zo moeilijk. Of schijnbaar toch wel.
quote:biol schreef op 14 november 2010 @ 19:48:

Dit soort oproepjes mag je plaatsen op het prikbord... niet op het forum...

en dus mag het niet hier...Okee bedankt!
Ik mis een soort van inleiding oid over wat voor site het nu eigenlijk is. Wat is het doel van de site? Wat is de samenhang tussen alle onderwerpen? Wie heeft de stukjes geschreven? Waarom heet het littleblackdress?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 14 november 2010 @ 20:00:

Ik mis een soort van inleiding oid over wat voor site het nu eigenlijk is. Wat is het doel van de site? Wat is de samenhang tussen alle onderwerpen? Wie heeft de stukjes geschreven? Waarom heet het littleblackdress?De site is voor vrouwen tussen de 20-30. En het gaat niet over één onderwerp, maar juist over álles wat vrouwen interesseert. De stukjes worden door een paar vrouwen geschreven. De naam heeft de eigenaresse gekozen, dus de precieze reden erachter weet ik eerlijk gezegd niet.
Dus je werkt voor een site maar weet niet waarom ie zo heet?? Raar
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 14 november 2010 @ 20:08:

Dus je werkt voor een site maar weet niet waarom ie zo heet?? RaarIk weet dat ze veel namen heeft overwogen, maar deze het beste bij de site vond passen, ze vond het klassiek en een herkenbare naam. Maar dieper ben ik er niet met haar op ingegaan.
Qua layout vind ik het er mooi uitzien.

Mis alleen het 'doel' van de site.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:maya_87 schreef op 14 november 2010 @ 20:15:

[...]

Ik weet dat ze veel namen heeft overwogen, maar deze het beste bij de site vond passen, ze vond het klassiek en een herkenbare naam. Maar dieper ben ik er niet met haar op ingegaan.

Ik ben alles behalve een fashionista, ben ook geen filmkenner, geen couturekenner, maar zelfs ik weet wat "the little black dress" voor 'n kreet is en waar die vandaan komt.

En jij "werkt" voor die site en weet het niet? Je vraagt aan de "eigenaresse" ook niet waarom de site zo heet? Denk je niet dat er 'n bepaald beeld met die kreet moet worden opgeroepen en/of uitgedragen?

Raar...
quote:Veronicas schreef op 14 november 2010 @ 20:21:

[...]

Ik ben alles behalve een fashionista, ben ook geen filmkenner, geen couturekenner, maar zelfs ik weet wat "the little black dress" voor 'n kreet is en waar die vandaan komt.

En jij "werkt" voor die site en weet het niet? Je vraagt aan de "eigenaresse" ook niet waarom de site zo heet? Denk je niet dat er 'n bepaald beeld met die kreet moet worden opgeroepen en/of uitgedragen?

Raar...

ik weet ok al weet het betekent en waar het vandaan komt, ik denk dat iedereen dat weet, daarom heeft ze het gekozen.

veel van jullie hebben het over de 'doel' van de site, maar op welke manier bedoelen jullie dat? Moeten we ons meer op één onderwerp richten? Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het 'doel' van de Viva is, maar het is een leuk tijdschrift voor vrouwen.
Doel is bijvoorbeeld dat je er iets kan kopen. Als ik dit soort gewauwel wil lezen koop ik de Beau Monde wel.
quote:Star schreef op 14 november 2010 @ 20:31:

Doel is bijvoorbeeld dat je er iets kan kopen. Als ik dit soort gewauwel wil lezen koop ik de Beau Monde wel.Tja maar dat is het geval bij veel sites. Dat je lekker artikelen kunt lezen, net zoals bij een tijdschrift inderdaad.
Ik gebruik daar dus het internet niet voor, zulk soort artikelen
quote:maya_87 schreef op 14 november 2010 @ 20:28:

[...]

ik weet ok al weet het betekent en waar het vandaan komt, ik denk dat iedereen dat weet, daarom heeft ze het gekozen.

veel van jullie hebben het over de 'doel' van de site, maar op welke manier bedoelen jullie dat? Moeten we ons meer op één onderwerp richten? Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het 'doel' van de Viva is, maar het is een leuk tijdschrift voor vrouwen.

Voortbordurend op LBD: dat is 'n basisstuk dat iedere vrouw in haar garderobe zou moeten hebben. Is het doel van de site informatie te voorzien over basisstukken die opgeleukt kunnen worden om de eigen stijl uit te dragen?

De site richt zich op vrouwen tussen de 20 en 30 schrijf je. Maar niet iedere vrouw die in die leeftijdscategorie valt richt zich op dezelfde dingen. De één heeft 3 kinderen, kan amper rondkomen, leeft van aldifolder naar lidl-aanbieding en probeert haar man uit z'n depressie te tillen en ergens ook nog 'n keer 'n rondje te gaan hardlopen. De ander studeert, feest, werkt en shopt op kosten van pa&ma iedere maand in de PC Hooftstraat. Weer een ander reist als vrijwilliger naar verre oorden om daar waterputten te slaan terwijl haar vriend thuis de boel op de rit houdt. En weer 'n ander werkt fulltime om haar tripjes naar NY om te shoppen te bekostigen.

Qua site-opbouw, de rubrieken etc, verschilt jullie site niet zo heel veel van die van Viva, maar bij Viva komen bezoekers vaak aanwaaien n.a.v. het blad wat wel een duidelijke doelgroep heeft. Die duidelijke doelgroep zie ik in jullie site niet terug. Er is geen verbindend "iets", geen welkomstwoord, geen uitleg of iets dergelijks. Het hangt als los zand aan elkaar.

Er zijn wel verschillende rubrieken, maar wat heeft een stukje over 'n film, 'n CD of over vreemdgaan met lifestyle te maken?

Naar mijn mening is jullie hele site te scharen onder één van jullie rubrieken: "onzinnige weetjes". Geen structuur, geen doel, geen doelgroep, storende stijlfouten, halve datums (geen jaartal er bij als er in de tekst 'n datum wordt genoemd, ik heb geen zin om te controleren wanneer 'n artikel geplaatst is als ik wil weten of dat boek nog uit gaat komen of vorig jaar uitgekomen is).
Ik ga nu van de computer af,

Maar bedankt voor al jullie feedback, ik zal het er met mijn collega's over hebben.

Zie dit topic maar als gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven