Entertainment alle pijlers

Taarten van Abel

03-01-2010 16:30 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer fans van dit tv programma (eigenlijk voor kinderen)?

‘k Heb een paar puntjes die ik met je wil bespreken

Dat wil ik doen in jouw mobiele bakkerij

‘k loop ermee rond al minstens zeven we-e-ken

kom alsjeblieft met je bakspullen bij mij

Dan gaan we appelpunten maken

En bespreken alle zaken

En we snoepen van het deeg en van de room

We boren met de appelboor

We nemen alle puntjes door

Je bent de àllerleukste suikeroom!

Ik kijk het meestal via uitzendinggemist, omdat ik 10 uur op zondagochtend wat te vroeg vind. Ik vind het zo leuk gemaakt en zo ontroerend om die kinderen te horen praten over wat ze bezighoudt. Bovendien is het altijd weer spannend te zien wat voor taart er uiteindelijk uitkomt!

Heb net de aflevering van Luna gezien van de 27e dec., heb wel een traantje moeten laten.. ...bij het einde.
Ik ben ook helemaal fan van Taarten van Abel, fantastisch programma, vorige week heb ik toevallig ook nog eens een paar afleveringen achter elkaar gekeken op uitzending gemist. Met name vind ik het hartverwarmend om te zien hoe Abel met de kinderen in gesprek gaat, zo puur en echt. Ik vind het super ontroerend. Ik vind het een fantastisch mens.
Ouwe ken je Siemon dan persoonlijk als fantastisch mens of lijkt het je een leukerd, door TV?

Ik vond hem IRL namelijk nogal eens koel en geïrriteerd overkomen.
Ik kijk nu die van Fulco terug. Wat een aandoenlijk jongetje.
Het is er weer voor vanavond! Wie kijkt er ook?
arme jongen, dat ie zo verbrand is. Wie loopt er dan ook met een warme frituurpan door huis?
op mn werk kijken we er meestal naar. ik had van dit programma nog nooit gehoord,maar wat is ut prachtig. zo eerlijk en puur.
ja, die kinderen vertellen altijd vanalles.Abel doet dat op een leuke manier, respectvol
Hier ook een fan!

VInd het heel knap hoe hij met de kinderen omgaat.
Wie kijkt er nu ook?
Joehoe ik ben een echte fan ik kijk het elke zondag avond met mijn zoon van acht? Heerlijk
Ik moet zeggen dat ik de taarten van vroeger mooier vond. Maar het verhaal er achter is vaak mooi!
Heb gister weer onwijs zitten huilen bij Danique. Wat een lief en sterk kind!
Ik heb dit programma een paar weken geleden 'herontdekt'. Keek het vroeger regelmatig, en vond het toen al leuk.

Nu kijk ik het op zondagavond tijdens het eten, en het is nog steeds genieten. Wat is die Abel / Siemon toch verschrikkelijk leuk!
Ja, fan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vanavond ook, vertelde dat meisje dat iemand een ongeluk had overleefd, omdat diegene een zijtas aan de fiets had, waar ze met haar hoofd op terecht was gekomen.

En dan Siemon: 'Dus jouw advies is nu: neem allemaal een zijtas?' Zó droog!

En wat ik ook altijd zo lief vind, is dat hij tegen meisjes zegt: 'Zo vrouw, dat heb je goed gedaan'. Vrouw, geweldig.
Ja! Ik was laatst een dag niet lekker en toen heb ik een heleboel afleveringen teruggezien. Heel leuk! Abel/Siemon zelf doet het super, en zo mooi om ieder kind met zijn eigen verhaal te zien, vooral de aflevering van Teuntje en een meisje dat na het overlijden van haar vader halfbroer en zus weinig meer zag.
Ja, je hart breekt toch als je de moeder bent van die kinderen (dat meisje en haar halfbroertje en -zusje). Je zou je toch werkelijk de ogen uit je hoofd schamen als je je kind zo zag huilen omdat je zelf niet met de partner van je ex of ex van je partner om kunt gaan...
Ik hou heel erg van dit programma, vind het een typisch voorbeeld van de kwaliteit die de vpro vaak levert bij kinderprogramma's. Eerlijk en direct maar heel liefdevol.
Ik heb dus echt een nieuwe verslaving, want ik ben alle afleveringen terug aan 't kijken op internet. Wat een briljant programma zeg.

En steevast zit ik hier na afloop te janken.
Onzettend leuk programma, kijk ik altijd standaard op zondag met een bak popkorn met kindlief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven