Taarten van Abel
zondag 3 januari 2010 om 16:30
Zijn er meer fans van dit tv programma (eigenlijk voor kinderen)?
‘k Heb een paar puntjes die ik met je wil bespreken
Dat wil ik doen in jouw mobiele bakkerij
‘k loop ermee rond al minstens zeven we-e-ken
kom alsjeblieft met je bakspullen bij mij
Dan gaan we appelpunten maken
En bespreken alle zaken
En we snoepen van het deeg en van de room
We boren met de appelboor
We nemen alle puntjes door
Je bent de àllerleukste suikeroom!
Ik kijk het meestal via uitzendinggemist, omdat ik 10 uur op zondagochtend wat te vroeg vind. Ik vind het zo leuk gemaakt en zo ontroerend om die kinderen te horen praten over wat ze bezighoudt. Bovendien is het altijd weer spannend te zien wat voor taart er uiteindelijk uitkomt!
Heb net de aflevering van Luna gezien van de 27e dec., heb wel een traantje moeten laten.. ...bij het einde.
‘k Heb een paar puntjes die ik met je wil bespreken
Dat wil ik doen in jouw mobiele bakkerij
‘k loop ermee rond al minstens zeven we-e-ken
kom alsjeblieft met je bakspullen bij mij
Dan gaan we appelpunten maken
En bespreken alle zaken
En we snoepen van het deeg en van de room
We boren met de appelboor
We nemen alle puntjes door
Je bent de àllerleukste suikeroom!
Ik kijk het meestal via uitzendinggemist, omdat ik 10 uur op zondagochtend wat te vroeg vind. Ik vind het zo leuk gemaakt en zo ontroerend om die kinderen te horen praten over wat ze bezighoudt. Bovendien is het altijd weer spannend te zien wat voor taart er uiteindelijk uitkomt!
Heb net de aflevering van Luna gezien van de 27e dec., heb wel een traantje moeten laten.. ...bij het einde.
zondag 14 februari 2010 om 10:22
Oh, wat een lief programma...
Ik zit nu te kijken hoe Merlijn van 8 een taart maakt om zijn liefde terug te winnen. Hij is verliefd op Milou maar ze heeft het uitgemaakt, nu zijn ze wel 'vriendinnen' maar hij wil graag weer verkering want hij wil later met haar trouwen en een huis kopen.
En als 'Beatrix zich overgeeft aan Willem Alexander wordt die koning van Leiden'.
Zijn hobby is pijltjes schieten 'maar niet op mensen'.
Ik zit nu te kijken hoe Merlijn van 8 een taart maakt om zijn liefde terug te winnen. Hij is verliefd op Milou maar ze heeft het uitgemaakt, nu zijn ze wel 'vriendinnen' maar hij wil graag weer verkering want hij wil later met haar trouwen en een huis kopen.
En als 'Beatrix zich overgeeft aan Willem Alexander wordt die koning van Leiden'.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zondag 14 februari 2010 om 17:09
quote:tyche schreef op 14 februari 2010 @ 10:22:
Ja, heb het ook gezien, ook zo leuk hoe hij op het laatst de camera inkijkt en zegt: 'Het is gelukt, ze is weer verliefd op me!'
En wat een slim jochie was het!
Ja, heb het ook gezien, ook zo leuk hoe hij op het laatst de camera inkijkt en zegt: 'Het is gelukt, ze is weer verliefd op me!'
En wat een slim jochie was het!
zondag 19 september 2010 om 10:27
zondag 19 september 2010 om 19:11
zondag 19 september 2010 om 19:40
Ooooh, Taarten van Abel! Zo'n mooi programma. Ik ging er naar kijken in de tijd dat de VPRO 's morgens ook de Daltons uit ging zenden. Heel ander soort programma maar ook zo betoverend onschuldig, dat jongste jongetje.
En hoe hij met de kinderen praat is inderdaad zo knap! En soms stellen ze hem ook best wel ongepaste vragen maar hij geeft gewoon antwoord.
En hoe hij met de kinderen praat is inderdaad zo knap! En soms stellen ze hem ook best wel ongepaste vragen maar hij geeft gewoon antwoord.