Ei voor later

02-11-2010 00:27 536 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit gezien? Hoe denk je hierover?

In deze persoonlijke documentaire worstelt Marieke, een 35-jarige Amsterdamse single, met haar aftikkende biologische klok. Ze wil graag kinderen, maar ze heeft de ware nog niet gevonden. Om zichzelf meer tijd te geven wil ze haar eicellen laten invriezen. Maar in Nederland kan dit (nog) niet. Marieke laat het er niet bij zitten en begint een zoektocht in het medische circuit.

Ik vond het zelf een heel interessante en een mooie docu.
en wie zegt dat deze mensen alleen naar passend werk kijken?
quote:spectral schreef op 15 november 2010 @ 17:01:

Uit de Elsevier...

Starters die minder goed in de markt liggen, kunnen extra veel baat hebben bij een goed netwerk. Via oud-studiegenoten, vrienden en kennissen, al dan niet werkzaam in dezelfde sector, vond op deze manier 15 procent van de afgestudeerden toerisme en vrijetijdskunde een baan, en 13 procent van de afgestudeerden facility management – een opleiding waarmee het relatief lang zoeken is. Onder academici geldt dit voor criminologen, afgestudeerden Engelse taal en cultuur, en cultureel antropologen.

Meid, al leg je alles nog zo goed uit, ze willen het niet zien of begrijpen, dat licht niet aan jou maar aan hun, pas maar op dat jij straks de schuld niet krijgt van hun kinderloosheid, tenslotte is zelf verantwoording nemen voor wat je met je keuses in het leven doet ,niet voor hun wel voor alle anderen op deze wereld bol.

Bespaar je je energie
quote:ronniemitchel schreef op 16 november 2010 @ 01:30:

[...]

Meid, al leg je alles nog zo goed uit, ze willen het niet zien of begrijpen, dat licht LIGT niet aan jou maar aan hun, pas maar op dat jij straks de schuld niet krijgt van hun kinderloosheid, tenslotte is zelf verantwoording nemen voor wat je met je keuses KEUZESin het leven doet ,niet voor hun wel voor alle anderen op deze wereld bol.

Bespaar je je energie
quote:Tralalalala schreef op 15 november 2010 @ 23:06:

en wie zegt dat deze mensen alleen naar passend werk kijken?Helemaal niemand :-)
Ik zit dit al een paar dagen te volgen, zonder te reageren, maar vinden jullie nou dat jullie goed bezig zijn zo allemaal?

De een na de ander wordt afgefikt en er wordt op de vrouw gespeeld.

Blijkbaar komen jullie er allemaal niet uit samen, dan kun je toch beter stoppen met de discussie voor het nog erger wordt qua op de vrouw spelen? Het is een gevoelig onderwerp waar de mening over verdeeld zijn, maar het heeft volgens mij niet zoveel zin om je mening maar door te blijven drukken, en dat geldt wat mij betreft voor alle partijen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent jouw moto!!
quote:Iwannalive schreef op 16 november 2010 @ 10:59:

Maleficent jouw motTo!!
Is dit tot zover jouw inhoudelijke bijdrage?

Ik bedoel, uitlegvragen negeer je ook tot in het oneindige...
quote:emaille schreef op 16 november 2010 @ 14:34:

Is dit tot zover jouw inhoudelijke bijdrage?

Ik bedoel, uitlegvragen negeer je ook tot in het oneindige...Misschien moet je ook Latinalientje even aanspreken over haar inhoudelijke bijdrage...
Ik wilde dit nog even kwijt:

Iedereen heeft recht op zijn eigen vergissingen.

En nou stop ik er mee.
Is er een topic ergens van mensen die het hebben laten doen? Kan het niet vinden enben benieuwd naar ervaringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven