* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het even bij fris, moet nog kinderen mishandelen.



Elfje had vandaag haar rapport mee. Nou was ik al trots op d'r, maar nu loop ik naast mijn schoenen Door megahard werken heeft ze ondanks het hogere niveau (IB, ze krijgt bijv. brugklas wis- en natuurkunde in groep 6) en de nieuwe taal, haar beste rapport ooit!!!

Echt een kanjer!



huppel huppel



Hmmm, toch maar een wijntje
Alle reacties Link kopieren
Mogge, 2e bakkie pleur, dankzij de posting van Yette helemaal bij de pinken!



Geflapper Yette, voor je dochter haar mooie rapport! Geweldig toch, dit resultaat? En dat in den vreemde!



Ik ga eens aan de slag met achterstallig onderhoud, moet voor het werk nogal wat doen...



voor jullie allen!
Alle reacties Link kopieren
terug Bloem



Het is wel een eye-opener voor ons, dat rapport. Goede cijfers komen Elfje namelijk niet aanwaaien. In Nederland was ze een trage leerling, ze volgde soms een vak in een lagere klas en ging regelmatig met de hakken over de sloot over. Hier wordt ze blijkbaar beter gestimuleerd. We hebben haar nooit zo hard zien werken. Ze geeft zelf aan dat de lessen hier ook beter zijn. Er is meer duidelijkheid en structuur. Bovendien zijn de klassen kleiner. Maar wat het allerbelangrijkste is: Elfje is trots op zichzelf! Haar zelfvertrouwen groeit. En dat is zo mooi om te zien



Misschien moeten we die laatste twee jaar jenaplan maar heroverwegen?

(ze doet me wat )
Alle reacties Link kopieren
Bijna middag!



Tja, en met een eyeopener sta je toch wel lekker wakker te wezen! Neh, wat ik al zei, alleen maar goed! Zeker voor Elfje. Die kan, als ze later jong volwassen is, lekker pochen en wie weet waar dit allemaal toe leidt joh!



Ben best wel brak. Gisteravond gewerkt tot laat en vanmorgen vroeg uit bed gebeld door collega. Is ziek, of ik de toko wilde openen? Ehhhh, nee eigenlijk niet, moest met jongste naar ziekenhuis voor intake voor hersteloperatie van buik.... Ex maar gebeld en die is gegaan, woest op mij, tuulk.

Strakkies een gesprek op school en vanmiddag logopedie. Ik had dus een vrije dag,( nou ja vrij? ) maar ben nu gelukkig thuis.... Effies lunchen en dan foetsjie maar weer.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een geregel Bloem! Wanneer gaan ze je jongste opnemen?



Hier gewoon een rare drukke dag. Ik ga vandaag veel te vaak op school zijn. Brengen & halen x 2 scholen, Zoon naar de basketball selectie voor het schoolteam brengen, en halen, en als hij door mag twee uur later naar de training brengen en als ik dan nog zin heb, haal ik hem ook maar weer op. En vanavond mag ik nog gezellig naar wat oudergesprekken.



Dat noemen ze hier een halve schooldag.



Gisteren met Miniman naar de tandarts geweest. Hij heeft een ontsteking onder een gevulde melkkies. Amoxicicline gehaald en als de bult weg is moet hij naar een speciale kindertandarts voor een kinderwortelkanaalbehandeling. Vind het maar raar, onnodig pijnlijk en uitstel van executie. Volgens Man en mij (en Gemma is het met ons eens) is trekken toch de slimste oplossing. Helaas is mijn Nederlandse tandarts op vakantie, kan wel een second opinion gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en dan zegt ze dat het voor mij een geregel en gedoe is!

Zielig voor Miniman hoor, gedoe met z'n kies! Beterschap voor het manneke!



Mijn manneke gaat medio december\januari onder het mes. Wordt waarschijnlijk een dagopname of iig 2. Daarna is hij 2 weken onder de pannen.



Gesprek op school was niet positief, maar had ook niet anders verwacht. Orthopedagoog wordt er nu bij gehaald in de hoop dat wij alsnog zullen besluiten tot SBO....

Wacht eerst dat gesprek maar af en dan zien we wel weer verder......
Alle reacties Link kopieren
Ha die Bloem Ik neem een wijntje. Kuthuiswerk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, weet er alles van! maar ja, jij moet denk ik een heleboel "vertalen " voor ze, neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
, ben aan het bier.
Alle reacties Link kopieren
Alleen Dochter gebruikt me als woordenboek. Waar de anderen een begrijpelijk stuk schrijven met de woorden die ze kennen, blijft zij maar vertalen.
Alle reacties Link kopieren
Kwestie van even doorbijten voor Dochter?



Ik moet nog afwassen, brood smeren, eens zien of de was vanzelf naar de wasmachine is gewandeld of dat ik het een handje moet helpen en ik moet eigenlijk voor het werk wat dingen doen. In december hebben we een megagrote partij, er komen die dag 3000 gasten en die krijgen allemaal flink te eten en te drinken. Wat ik moet bestellen, een mega- order dus.... Is een beste kluif om dat goed rond te krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Ga maar eens aan de slag dan maar.....

Werk moet maar even tot morgen wachten...

Wens je nog een fijne avond toe en voor strakkies truste!
Alle reacties Link kopieren
Poehee.

Werkze.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Hippie en Yetje, wat hebben jullie toch een druk leven.....

Ik ben een bevoorrecht mens, kan genieten van m'n vrije tijd en doe alles rustig aan.

Helaas moet ik dat ook wel, want uit onderzoek is gebleken, dat mijn inspanningscapaciteit 10% is, da's niet echt veel.

Maar ik geloof dat niet hoor, ik bruis van energie en dus wordt de test in maart overgedaan.
Alle reacties Link kopieren
Da's niet best, Wies



Ik val alweer om van de slaap. Kieper de laatste tijd al om 9 uur mijn bed in. Saai hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, 2 bakkies pleur, kind naar school, en een bult werk dat op mij wacht, heerlijk vooruitzicht.....



Wies, na de zorg voor komt het genieten van! En daar is niks mis mee, toch? Geniet er van joh!

Vervelend, die uitslag, maar ok, je gaat het in maart opnieuw meemaken dus?



Yette, je bent een saaaaaaaaie doos! ( Kijk op Actueel naar topic van Damaris. Je voldoet echt aan alle eisen! )
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ga meteen even kijken hoe saai ik ben.



En dan weer saai kinderen halen. Ze hebben weer een halve dag. En guess what? Ik mag vanmiddag èn vanavond mijn neus laten zien op school!
Alle reacties Link kopieren
Nou, eens kijken of mijn posting nu wel geplaatst wordt?



Naaf! En Yette? Heb jij je High School diploma al onderhand eens in the pocket?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog steeds niet. Ik ga nu maar door voor de bumpersticker met de naam van school erop.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie, crackers met kaas, kind op school, gèèn bumpersticker.....
Alle reacties Link kopieren
Koffie, geen ontbijt, boodschappenlijst maken en dan naar de super - verheug me nu al op die bloedserieuze vent met die mondharmonica
Alle reacties Link kopieren
Mmm! Even lekker in mijn neus peuteren. Er is hier toch niemand
Alle reacties Link kopieren
Zo.

Leeg.
Alle reacties Link kopieren
Weet , ik ben nog steeds op zoek naar DE perfecte bumpersticker..zo-eentje waar niemand om heen kan en waar iedereen van zegt.......DIE STICKER WIL IK OOOOOKKK!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bumperstickers eigenlijk stom, maar heb er hier een gezien die ik ook wel wil:



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven