Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:shoppen schreef op 14 november 2010 @ 20:08:

Balen! Laten ze eerst de oude aflevering weer zienlekker bitterballetje erbij.
Balen, ik dacht 2 nieuwe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, zat er helemaal klaar voor... heb ik hem al gezien. Maar heel even sytycd en dan over drie kwartier maar terug naar rtl4...
wat is dat toch een dr. Engbek, brrrrrrrrrrr.

(ja kijk toch, het is pas de eerste herhaling. )

Ze ligt in de oké, dat is dus de operatiekamer.

heerlijke mensen, heb ze toch een beetje gemist.
En in het begin "Het is maar zó'n klein pilletje "
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goed, ik ben om. Gezemel over homosexualiteit bij so you think, daar word ik ook niet echt vrolijk van...
tja alcohol maakt het bloed dun.

arme Carmen.
quote:Jala5 schreef op 14 november 2010 @ 20:31:

tja alcohol maakt het bloed dun.

arme Carmen.
hahaha, Nicolas is zich vergeten te scheren.

edit: dat was niet voor niets
Het was weer leuk.

Verheug me op volgende week: Bruce zoek in Disneyland
Na een korte teleurstelling, dit had ik toch al eens gezien, toch helemaal blij met de nieuwe uitzending. Heerlijk, zo knap van Bruce, hij kent al die automerken.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik na de uitzending gelijk wat sites van reisbureaus bezocht heb, ik wil ook naar Disney!
AMaai amaai, die arme bruske hihi

heb zin in volgende week

en ik zag ergens op het web, dat Carmens er supergoed uitzag

die engbek heeft goed zijn best gedaan
quote:hgjb schreef op 15 november 2010 @ 08:17:

Het was weer leuk.

Verheug me op volgende week: Bruce zoek in Disneyland hahaha, dochter alleen achter een plantenbak parkeren om zoon te gaan zoeken. Hilarisch! Je kunt bijna raden wie er zoek is als Bruce is gevonden...
Ah, Broes is toch wel een keinig ventje heur!
vind alleen Debby en Nicolas een verschrikkelijk stel. Bij alles wat hij zegt, trekt zij een bek van pff, hoor hem. En hij bij haar. Stralen totaal geen enkele liefde uit.

Zijn ze eindelijk met z'n 2-en weg...zeurt ze weer dat ze moe is en haar pyjama aan wil en gaat slapen. Maar wie weet trok ze haar pyjama weer uit nadat de camera weg was
quote:luca schreef op 15 november 2010 @ 18:18:

vind alleen Debby en Nicolas een verschrikkelijk stel. Bij alles wat hij zegt, trekt zij een bek van pff, hoor hem. En hij bij haar. Stralen totaal geen enkele liefde uit.

Zijn ze eindelijk met z'n 2-en weg...zeurt ze weer dat ze moe is en haar pyjama aan wil en gaat slapen. Maar wie weet trok ze haar pyjama weer uit nadat de camera weg was

IK hoop het voor m,hij klinkt toch wel redelijk gefrustreerd,altijd en eeuwig die sexuele toespelingen van hem...

IK zou trouwens ook een bek trekken van pffff,vind het toch wel zo,n domme eikel van een vent,sorry hoor,en altijd en eeuwig die geniepige grijns op z,n gezicht...

Nee,echt de minst leuke van allemaal.

Vind lynsey trouwens ook een superubermuttimuts worden,dat gezemel over het moederschap en dat getut met die kinderen,die heeft niks anders meer in dr leven volgens mij..

God,als ik nu teruglees,waarom kijk ik nog

Om Sam dan maar Moet echt lachen om die grote kleuter,en wat een heerlijke kinderen hebben ze.
Hij is ook vreselijk...maar ze gaat wel met hem trouwen, dus moet ze ook niet zo zeuren.

En Lindsey is inderdaad echt een moeke. Wordt precies Carmen.
ik vind geweldige programma ik vind Kelly en Sam leuk stel bij elkaar
Ik vraag me echt af wat Nicolas en Debby bij elkaar doen. Alles wat de een doet of zegt is de ander te veel (vooral van debby richting Nicolas). Vreselijk om te zien die animositeit tussen die twee.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik denk dat ze het beste twee aparte huwelijksdagen kunnen plannen want ze worden het samen echt niet eens!

Ik heb afgelopen zondag vijf minuten gezien maar ben toen weer teruggezapt naar Bellicher. De Pfaff's worden de komende jaren vast nog wel een keer (of twaalf) herhaald
Wat een geneuzel allemaal weer. Wel lekker om met het verstand op nul te kijken
Dat jullie de Pfaff's aanvallen over god-weet-wat allemaal kan mij weinig boeien, wat mij wél verschrikkelijk stoort is dat sommige dan maar inneens de Vlaming in het algemeen als idioot gaan omschrijven.....
quote:Isatim schreef op 19 november 2010 @ 15:14:

Dat jullie de Pfaff's aanvallen over god-weet-wat allemaal kan mij weinig boeien, wat mij wél verschrikkelijk stoort is dat sommige dan maar inneens de Vlaming in het algemeen als idioot gaan omschrijven.....

wie doet dat??

Dan krijgen ze het met mij aan de stok,

maar even serieus.: het onderscheid tussen Vlamingen en de Pfaffs is natuurlijk overduidelijk, offe is Frans Bauer met zijn reel lijf tévé ook representatief voor heel Nederland, of nog erger Jan Smit???

nee, natuurlijk niet.

De Pfaffs zijn de Pfaffs en toevallig ook Vlaams.

Dat over sommige woordjes grappig wordt gedaan, dat is gewoon omdat het of lief, of schattig en soms zelfs hilarisch is in de Hollandse oren. Is niets mis mee toch??

Maar als er echt de Vlaming an sich wordt beledigd, dan zou ik wel willen weten waar.

Man dit is het grootste en eerlijkste Pfaff topic met hun grootste fans, we gaan niet voor niets naar de bruiloft in vol ornaat, met alles erop en eraan.
quote:Isatim schreef op 19 november 2010 @ 15:14:

Graag even quoten dan, alhoewel, de Belgenmopjes waren er eerder dan de serie 'De Pfaffs'.

Probeer een en ander even in 't juiste perspectief te zien.
Alle belangrijke mensen en de mensen die er echt toe doen, zijn op Nicolas feestje...................................,

maar waar zijn de Pfaffjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven