Werk & Studie alle pijlers

CAO VVT???

16-11-2010 20:39 6 berichten
Ik heb een ontzettend leuke baan aangeboden gekregen en heb morgen de onderhandelingen. Momenteel val ik onder de CAO GGZ en ik ga (ondanks het feit dat mijn nieuwe functie ook in de psychiatrie is) vallen onder CAO VVT.

Ik ben de afgelopen dagen druk aan t lezen geweest en kom erachter dat de eindejaarsuitkering 1,75% lager ligt dan in CAO GGZ, maar verder vind ik niet heel veel duidelijke verschillen.

Heb echter niet beide CAO´s minitieus van voor tot achter doorgeploegd. Ben benieuwd naar wat jullie denken over CAO VVT. Is die echt zo slecht als beweerd wordt?

En ik heb een baan met alleen dagdiensten, maar ik lees in een werkgeversaanbod (in de CAO onderhandelingen) dat de werkgevers graag willen dat alle medewerkers weer alle diensten gaan draaien.... Weet iemand of ik met mijn functie op de dagbehandeling ineens ook ingezet kan worden voor nachtdiensten?
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik werk in de VZ en heb dus CAO VVT,weet niet wat jou functie is?

Maar als je bijv activiteitenbegeleidster bent lijkt het me niet logisch dat ze je ook snachts inzetten..

Maar dat zegt niet dat ze dat ook niet doen natuurlijk, wat staat er in je contract?
Geen idee wat er in t contract staat, daar gaan we t morgen over hebben. Ik ga werken als verpleegkundige op de dagbehandeling.

Wat is jouw ervaring met reiskosten, eindejaarsuitkering, etc?
Reiskosten stelt niet veel voor, eindejaarsuitkering is 4% over salaris, vakantiebijslag en evt. meerwerk.
En de cao VVT is al geruime tijd verlopen, helaas zijn de onderhandelingen tot nu toe niet geslaagd. Leeftijdsuren staan ter discussie, net zoals scholingsuren begrijp ik.

Succes met je onderhandelingen!
Ja reiskostenvergoeding krijg ik geen want woon te dichtbij. Maar ik denk dat ze je wel in kunnen zetten snachts als je verpleegkundige bent. Dat zou je even moeten vragen voor de zekerheid. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven