Scheveningen met Oud&Nieuw
woensdag 17 november 2010 om 20:37
Met Oud&Nieuw gaan mijn zusje en ik een nachtje weg met onze ouders, naar Scheveningen. Hartstikke leuk natuurlijk en alvast een hotel gereserveerd.
Maar nu heb ik al 25 restaurants gebeld en allemaal gaan ze om 5u dicht. Nu ben ik bang dat je ook voor alle kroegen een kaartje moet hebben (voor 's avonds) zodat we niet eens een wijntje ergens kunnen gaan drinken...
Klopt dit? En wie heeft er misschien suggesties voor een restaurant dat open is? De restaurants aan de boulevard en erom heen iig niet...
En moeten we kaartjes kopen voor de avond zelf in kroegen (zoals in mijn eigen woonplaats)?
Anders kunnen we misschien beter cancellen.
Alvast bedankt!
Maar nu heb ik al 25 restaurants gebeld en allemaal gaan ze om 5u dicht. Nu ben ik bang dat je ook voor alle kroegen een kaartje moet hebben (voor 's avonds) zodat we niet eens een wijntje ergens kunnen gaan drinken...
Klopt dit? En wie heeft er misschien suggesties voor een restaurant dat open is? De restaurants aan de boulevard en erom heen iig niet...
En moeten we kaartjes kopen voor de avond zelf in kroegen (zoals in mijn eigen woonplaats)?
Anders kunnen we misschien beter cancellen.
Alvast bedankt!
vrijdag 26 november 2010 om 09:44
Hai tuffers, probeer 'De Parodie' eens. Deze zit in Scheveningen, in het Statenkwartier. Supergezellige ambiance, lekker eten en een goede prijs. www.deparodie.nl