Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Vriendin belde maandag. Ga je mee naar Harry Potter. Nou, best. Wanneer? Nou, morgen. Hoe laat dan? Om 00.01. Oh. Waar?

Deventer.

**woehahaha**

Die had er even niet bij stil gestaan dat zij misschien wat vrije dagen heeft, maar dat schoolgaand kroost zich daar niet zoveel van aantrekt. En dat ik niet tot half drie in een bios in deventer kan gaan zitten, en dan nog terugrijden, en dan het kroost de volgende ochtend om 0700 kan verwelkomen bij het opstaan.

Oh ja. Dan maar Apeldoorn

Zij woont trouwens vlakbij jou, Pimpel.

Mijn kroost is echt braaf, die doen niet aan name-calling. Te braaf voor woorden.
Hier gaat ook best regelmatig een kut of fuck over tafel door ettertje.

De gotverdergotverdomme is gelukkig verbannen door sinterklaas stress van apekop.

En nu, draaaaaaaaaaaank!

~ik hartje vloeken~
Als ik nou een keer niet hoef te rijden kom ik wel drank bij je halen, Pimpel
Harry Potter.

Stom.

Sjnorrie.

Maar euh.

Zooo stom.
Krachttermen gebruiken ze wel hoor kut en sjit enzo. En af en toe een godver. Maar dat hoort niet. Dan kijkt MK bravig oepsig van onder haar wenbrauwen. "Sorry mama'

Het is af en toe net balkenende, die MK. Zo braaf!
Dat mag hoor, Kjong. Ik vond het leuk
End an is er ook nog een vervolg straks toch?
Jep. Nog niet afgelopen. Volgende keer gaan Vriendin en ik naar Maastricht ofzo, voor de leut.

Maar niet op een doordeweekse dag. Of niet als ik 's ochtends paraat dien te staan.
Ik weet niet eens of mijn buren een kanarie hebben

Oh ja, ik ging naar bed, wat doe ik hier nog?

Mijn kinderen vloeken niet. Ze kunnen wel goed tegen elkaar aan zeuren. Blegh vind ik dat.

Oh ja, ik voel me echt per minuut beter. Voel de hormonen mijn lijf uitvloeien ofzo. Stomme hormonen.
Waar komt die kanarie ineens vandaan?
Ja, ook nog een vervolg. En ik vind het leuk! Ik vind de boeken leuk, ik vind de films leuk en ik vind het enthousiasme van mijn blagen op de boeken en films nog leuker en zeer aanstekelijk.

Tja, kut en shit mogen ze hier ook niet zeggen (ik wel) maar hoer tegen je zus is toch echt echt echt echt een brug (of 10) te ver.

Deventer is ook dichtbij. Hier was vannacht ook de premiere, maar kon niet. En wees welkom als je eens niet hoeft te rijden.

Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )
Ik zag een ander topic hiernaast voorbij komen. Tila ook :-)
Van het gluren, Kjong.

Zeuren is idd bloedirritant. Maar sinds kort een nieuw wapen. Naar kamer sturen. Dreigen het bezeurde speelgoed op Marktplaats te zetten. dat helpt. Iets.
quote:pimpel schreef op 18 november 2010 @ 01:05:

Ja, ook nog een vervolg. En ik vind het leuk! Ik vind de boeken leuk, ik vind de films leuk en ik vind het enthousiasme van mijn blagen op de boeken en films nog leuker en zeer aanstekelijk.

Tja, kut en shit mogen ze hier ook niet zeggen (ik wel) maar hoer tegen je zus is toch echt echt echt echt een brug (of 10) te ver.

Deventer is ook dichtbij. Hier was vannacht ook de premiere, maar kon niet. En wees welkom als je eens niet hoeft te rijden.

Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )Ze woont in M, een dorp in de buurt. Sport heel veel. Heeft beeldig figuur, en een audi TT cabrio. **kwijlt**
Crap!

Schoenzetkadoos nog doen!
Ha, die heb ik dan al wel gedaan. En pepernoten met sleutel in de gang. Ben bijna trots op mezelf. Nu echt weg, dag dames!
Haha! Ik heb net twee muizen op de mat bij de deur gemikt en een bedankbriefje erbij gelegd voor het retourneren van de sleutel
Doei!
Kanarie.

Sleutel.

Ik moet naar bed gleuf ik.
Truste Kjong!

Ik ga zo ook. Voor ik in bijzonder korte tijd teveel wijn wegtik. Dat kan niet goed zijn.
M?

Schoen?

Ik ook gleuf ik.
Over bed gesproken. Heb de laatste tijd steeds "discussie" met Pompel, die werkt nu ver weg (tijdelijk?) en moet om 6 uur weg en wil dus om 11 uur ofzo naar bed. Ik niet. En dat neemt ie me kwalijk. Elke avond opnieuw. Zeer vermoeiend. Ik slaap niet voor 1 uur. En neuken doen we toch beneden. Wat moet ik dan in GODSNAAM in bed om 11 uur???

Maar ja, hij vindt dus dat ik dat moet doen.
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 01:12:

Truste Kjong!

Ik ga zo ook. Voor ik in bijzonder korte tijd teveel wijn wegtik. Dat kan niet goed zijn.Tuurlijk wel.
Lief moet ook heel vroeg op (meestal half vijf, dat zijn geen tijden meer) maar die snapt gelukkig dondersgoed dat ik om half elf nog niet te bedde ga. Dat kan ik nou eenmaal niet.

En van een fles in een uur krijg je pijn in je kop. Dat moet je dus niet doen, als je vroeg op moet.
Vintik ook. Kan best. Wijn.

Ik snap het ook niet.

In het donker staren?

Nee.

Lezen naast een snurkert?

Nope.

Schaapjes tellen?

Neuh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven