Werk & Studie alle pijlers

Smell well!

18-11-2010 12:22 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net de Dus te lezen van het FNV. Daar kom ik een stukje tegen over stinkende collega's (e.a.) en hoe moeilijk of gênant het is om je collega hier op attent te maken. Nu kun je ze, via http://www.smell-well.net dus anoniem hier op attent maken.

Aan de ene kant lijkt mij ideaal om op deze er heel makkelijk vanaf te komen om je collega op een geur te wijzen en geef ik eerlijk toe dat ik best zo laf ben om het te gebruiken.

Aan de andere kant, als ontvanger weet je dus niet wie het gestuurd heeft en kijk je waarschijnlijk met een wantrouwend oog naar alle collega's. Wat mij dubbel zo ongemakkelijk lijkt.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Zal je wel of niet gebruik maken van deze site?

Totaal aantal stemmen: 16

Ja! (6%)
Nee! (81%)
Misschien... (13%)
Anders, namelijk: Geen stemmen
Haha wat een onzin. Zoiets zou ik echt nooit gebruiken. En tja, ik denk dat er ook een hoop grappen mee uitgehaald zullen worden...
Ik werk in de horeca, en het is bij ons vrij normaal om elkaar er op te wijzen dat het tijd voor deo is.

Gewoon door in het voorbijgaan even te zeggen 'tijd voor deo'

Vaak weet de stinkerd zelf niet eens dat het zo hinderlijk is, en zal volgens mij wel blij zijn als zijn collega's eerlijk zijn.
*Gaat meteen geintje uithalen*
Hahaha, je kunt ook melden dat iemand genitaliën stinken!
OMG. Dat moet toch een geintje zijn. Stinker details, voornaam stinker enz.

Volgens mij zit hier een luchtje aan
Ga in therapie!
quote:Confiture schreef op 18 november 2010 @ 12:38:

Hahaha, je kunt ook melden dat iemand genitaliën stinken!

Daar was ik nog het meest verbaasd over. Hoe ruik je dat in vredesnaam. Ik heb nog nooit anders genitaliën geroken, nooit! Ik kom, behalve bij mijn man, ook niet met mijn neus in de beurt van andermans genitaliën.

Ik wil ook niet weten hoe dat ruikt. Lijkt mij ook de meest gênante om in je inbox te ontvangen....
Nou dit kan weer een leuke pestsite worden...
hihi heb zojuist mijn collega een mail gestuurd via die site, ik pies bijna in mijn broek
quote:Jippertje schreef op 18 november 2010 @ 12:52:

[...]

Ik heb nog nooit anders genitaliën geroken, nooit! Ik kom, behalve bij mijn man, ook niet met mijn neus in de beurt Haha! van andermans genitaliën.

Ik wil ook niet weten hoe dat ruikt. Hahaha, en toen las ik hier ruk ipv ruikt Lijkt mij ook de meest gênante om in je inbox te ontvangen....
heb m ook net even gestuurd..... Hilarisch!!
quote:zusenzoo schreef op 18 november 2010 @ 12:54:

Nou dit kan weer een leuke pestsite worden...Dat denk ik ook.
Ik heb een collega die echt afgrijselijk stinkt (oud zweet, sigaren, drank en dat allemaal nog erger gemaakt met een vieze aftershave :puke: ). Ik vind dat je het niet kan maken om iemand daar via een site op te wijzen, maar heel eerlijk: ik durf het niet tegen hem te zeggen. En de rest van de afdeling ook niet, met als gevolg dat iedereen het er over heeft met elkaar en niet met hem.

Ik snap dus wel het dilemma...
@ The Nurse:
Ik heb vroeger een collega gehad die werkelijk enorm stonk. Gelukkig hoefde ik niet direct met hem samen te werken, maar zijn collega's op het magazijn hebben echt afgezien met hem. Hij droeg ook de hele week dezelfde kleren, gebruikte geen deo en rookte als een ketter. Brrrr hij was al 10 jaar weg, maar nog hadden ze het over hem. Het grappige was dat mijn man later ging werken in het bedrijf waar hij ook werkte en de mensen daar klaagden ook altijd over de stank. In al die jaren is er nooit iemand geweest die er wat van heeft durven zeggen. Deze site zou echt wel iets geweest zijn voor hem, dus ik zou het zeker gebruiken.
quote:kusunum schreef op 18 november 2010 @ 12:35:

Ik werk in de horeca, en het is bij ons vrij normaal om elkaar er op te wijzen dat het tijd voor deo is.

Gewoon door in het voorbijgaan even te zeggen 'tijd voor deo'

Vaak weet de stinkerd zelf niet eens dat het zo hinderlijk is, en zal volgens mij wel blij zijn als zijn collega's eerlijk zijn.Hè bah, wat vies voor de klanten.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven