3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
Wow dat is nog eens een conifeer!
Alle reacties Link kopieren
mooie boom hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee dan mijn boek... daar is een hoer gewurgd
Ow we zijn er al bijna



Ik dacht dat we er nog 200 moesten ofzow
Dan gaan we even doorhijsen!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben de regisseur van de film in mijn hoofd....
Moet met een kwartiertje toch wel gedaan zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 18 november 2010 @ 20:34:

volgens mij wordt er hier lekker langs elkaar heen gepraat Dat is zo heerlijk van O&N
Alle reacties Link kopieren
Gaat het nu weer over een boom??
Alle reacties Link kopieren
Duh Freak is in the house
Leuke buren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:35:

Ome Willem heeft Sjanien met een fles wijn op dr kupke geslagen Egel!



niet verklappen hoor, straks weet ik morgen wat er gaat gebeuren
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Die gele bril is werkelijk waar afschuwelijk!
Alle reacties Link kopieren
Even doortikken dus
quote:apppel schreef op 18 november 2010 @ 20:36:

Die gele bril is werkelijk waar afschuwelijk!Ja vréééselijk he!
Alle reacties Link kopieren
En tab tab enteren
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 18 november 2010 @ 20:36:

[...]



Dat is zo heerlijk van O&N t is wel grappig, alleen lastig bijhouden
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ja en!
Oh wat een vreselijke vent... die geelbril !



Ik ben nu al tegen hem en vóór de buren
Alle reacties Link kopieren
Een boom moet toch minimaal een meter van de erfafscheiding staan?
quote:mocy schreef op 18 november 2010 @ 20:37:

Ja en!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een grote conifeer in de voortuin.
Echt een aso is het!
Alle reacties Link kopieren
Mensen iedereen Happy?????????????//
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 november 2010 @ 20:37:

Oh wat een vreselijke vent... die geelbril !



Ik ben nu al tegen hem en vóór de buren Ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven